• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Så, då har man fått viklåset polerat efter 1år. Alltså, som nytt är det!! 100% kärlek till guldsmededarna
Och där kommer @Chrille1974 och äger tråden igen.

Jag kan inte låta bli att se att det sitter ett länk-bandstift i gummit där. Om jag ser rundningen på stiftänden rätt? Skulle aldrig våga köra den klockan på gummi/läder på länkstift. Köp guldstift för band! :)

Och där kommer @Chrille1974 och äger tråden igen.

Jag kan inte låta bli att se att det sitter ett länk-bandstift i gummit där. Om jag ser rundningen på stiftänden rätt? Skulle aldrig våga köra den klockan på gummi/läder på länkstift. Köp guldstift för band! :)

Känns ju som Breitling vet vad man ska ha när man köper original armband både i krokodil o gummi i en Breitling boutique. Men men, man för väl kolla upp om det är så som det eventuellt kan vara.

En fråga
Har en crosswind men datumet är inte rätt. Min fråga är då .. Hur ställer jag in det rätta datumet ? Och vissa månader har ju 29 dagar, 30 och 31. Hur ska jag veta vilken månad jag är på
När jag väljer datum ? Kanske bättre att låta urmakaren fixa detta ?

En fråga
Har en crosswind men datumet är inte rätt. Min fråga är då .. Hur ställer jag in det rätta datumet ? Och vissa månader har ju 29 dagar, 30 och 31. Hur ska jag veta vilken månad jag är på
Du har en datumskiva med 1-31 numrerat, eller hur? Dra ut kronan och ställ in bara, brukar vara "andra" steget, samma som du gör med tiden

En fråga
Du ändrar datum till det som är för dagen.
Klockan vet inte om det är 30 eller 31 dagar i månaden.
Det är ingen evighetskalender i en crosswind

En fråga
Helt klart ett garantiärende eller fog för återköp, illa.

Tillbaka
Topp