Han Àr ju för skön! Vad har han pÄ armen tro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Han Àr ju för skön! Vad har han pÄ armen tro?
Yes yes yes! ïżŒ
Tackarrrr!
PMa din adress sÄ skickar jag lite smÄgrejer.
Dom dÀr hangtagsen Àr ju svinballa! BÀsta nyckelringarna. Omöjligt att tappa bort nycklarna.
PMa din adress sÄ skickar jag lite smÄgrejer.
Ska kolla om jag kan sno flera.Dom dÀr hangtagsen Àr ju svinballa! BÀsta nyckelringarna. Omöjligt att tappa bort nycklarna.
Ă h jag med, jag med!Ska kolla om jag kan sno flera.
Tack!Ska kolla om jag kan sno flera.
Om du lyckas bra med stölderna skulle jag gÀrna ta emot en i utbyte mot tex 150 SEK till BCF...Ska kolla om jag kan sno flera.
HÀleri! Haha fin tanke dock, fÄr ocksÄ bidra i utbyte kÀnns det somOm du lyckas bra med stölderna skulle jag gÀrna ta emot en i utbyte mot tex 150 SEK till BCF...
"SĂ„g du planet, det ba' woooosh"
Fick en till. PMa din adress sÄ fÄr du en hangtag och en pin.Dom dÀr hangtagsen Àr ju svinballa! BÀsta nyckelringarna. Omöjligt att tappa bort nycklarna.
Ja tackSka kolla om jag kan sno flera.
SÄ jÀvla kungligt! (Sorry CG)Som siste man fick jag ocksÄ Äka vinge.
Sjukt bra. Jag skulle aldrig vÄga. Tycker t.o.m hammarbybacken Àr lÀskig.Som siste man fick jag ocksÄ Äka vinge.
Vafan jag bor ju i princip granne... Skulle ha köpt breitling alltsÄVi ska flyga lite.
Flygplatsen Malmen 90 Ă„r.
Ja lÀtt. Hur schysst som helst.@JensBP
Har nog en pinn över frÄn SAAB om du vill ha?
PMa din adress, eller sÄ lÀmnar jag den till Robban pÄ Globen sÄ kan du hÀmta den dÀr, du bestÀmmer.Ja lÀtt. Hur schysst som helst.
Tack Yonsson. Riktigt trevligt!PMa din adress, eller sÄ lÀmnar jag den till Robban pÄ Globen sÄ kan du hÀmta den dÀr, du bestÀmmer.
Vi Àr pÄ Vadstena kloster sÄ jag kan lÀgga in ett gott ord Ät dig hÀr om du biktar dig.Tack Yonsson. Riktigt trevligt!
Jag vet dock inte om jag Àr vÀrd att vara sÄ snÀll mot just idag. Jag har begÄtt en stor synd idag, faktiskt en dubbel synd.
Gör det. Det Àr lika bra. Detta Àr grovt och oförlÄtligt.Vi Àr pÄ Vadstena kloster sÄ jag kan lÀgga in ett gott ord Ät dig hÀr om du biktar dig.