Tack Yonsson. Riktigt trevligt!
Jag vet dock inte om jag Àr vÀrd att vara sÄ snÀll mot just idag. Jag har begÄtt en stor synd idag, faktiskt en dubbel synd.
Har du sÄlt en Breitling och köpt en Rolex?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack Yonsson. Riktigt trevligt!
Jag vet dock inte om jag Àr vÀrd att vara sÄ snÀll mot just idag. Jag har begÄtt en stor synd idag, faktiskt en dubbel synd.
Vafan gör ni i Vadstena?Vi Àr pÄ Vadstena kloster sÄ jag kan lÀgga in ett gott ord Ät dig hÀr om du biktar dig.
StÀmmer, men jag har nÄgra kvar.Har du sÄlt en Breitling och köpt en Rolex?
StÀmmer, men jag har nÄgra kvar.
Dessutom ska Yonsson lÀgga ett gott ord Ät mig i klostret, sÄ det löser sig kanske...
Tveksamt att det hjÀlper han har trots allt bara en batteri bratteStÀmmer, men jag har nÄgra kvar.
Dessutom ska Yonsson lÀgga ett gott ord Ät mig i klostret, sÄ det löser sig kanske...
Jag satte ut en annons efter datejust och seadweller. Det blev Daydate. Kunde inte motstÄ bark:en som vi diskuterade i annan trÄd. Riktigt cool, har alltid varit tveksam till bark, men bark gör den lite mindre blingig vilket jag uppskattar. Schysst IRL. Bra tajt lÀnk.Vad blev det för modell?
Jag ger den tvÄ veckor. Rolex suger (ja, jag skrev det)!Jag satte ut en annons efter datejust och seadweller. Det blev Daydate. Kunde inte motstÄ bark:en som vi diskuterade i annan trÄd. Riktigt cool, har alltid varit tveksam till bark, men bark gör den lite mindre blingig vilket jag uppskattar. Schysst IRL. Bra tajt lÀnk.
Vill fortfarande ha en datejust eller sd som Àr lite mer allround vardagsklocka... men men... Äter till brattar.
Jag satte ut en annons efter datejust och seadweller. Det blev Daydate. Kunde inte motstÄ bark:en som vi diskuterade i annan trÄd. Riktigt cool, har alltid varit tveksam till bark, men bark gör den lite mindre blingig vilket jag uppskattar. Schysst IRL. Bra tajt lÀnk.
Vill fortfarande ha en datejust eller sd som Àr lite mer allround vardagsklocka... men men... Äter till brattar.
Sjukt kul Àr det!JÀvlar, @Molle och @yonsson, nÄtt har ni vÀl gjort för att förtjÀna detta, Àven om jag för mitt liv inte kan förstÄ vad (köpt nÄgra Brattar mm). Och plötsligt kÀndes det lite fjuttigt att Äka ner till Malmen i helgen. Men jag Àr storsint och ödmjuk, inte alls avundsjuk, utan glÀds med er grabbar .
Var det den för 70, vÀrd 100?Jag satte ut en annons efter datejust och seadweller. Det blev Daydate. Kunde inte motstÄ bark:en som vi diskuterade i annan trÄd. Riktigt cool, har alltid varit tveksam till bark, men bark gör den lite mindre blingig vilket jag uppskattar. Schysst IRL. Bra tajt lÀnk.
NÀÀ inte Àn iaf. JÀttefint skick. Dessa har ju lite finare ökning Àn vÄra favoriter Brattling, sÄ om man orkar hÄlla den ett par Är sÄ? Men det blir vÀl som vanligt nÀr jag köper rollar, man tröttnar fort, dock inte lika fort som yonsson.Var det den för 70, vÀrd 100?
NÀÀ inte Àn iaf. JÀttefint skick. Dessa har ju lite finare ökning Àn vÄra favoriter Brattling, sÄ om man orkar hÄlla den ett par Är sÄ? Men det blir vÀl som vanligt nÀr jag köper rollar, man tröttnar fort, dock inte lika fort som yonsson.
Jag har aldrig lÀmnat. En bratte har sÄlts. En.Den Àr sÀkert grym, men du kommer tillbaka
Jag har aldrig lÀmnat. En bratte har sÄlts. En.
.
.
.
Kanske en till sÀljs...men har fortfarande för mÄnga för att kunna motivera mitt samvete till rÀtta.
No way José, den Àr helt perfekt för mig. Inte en enda polerad yta. Allt borstat.Kanske bluebird ryker?
No way José, den Àr helt perfekt för mig. Inte en enda polerad yta. Allt borstat.
Jag tror du behöver en blank rödpil.Det var vÀrt ett försök.
Spelar ju ingen roll hur vĂ€rdet utvecklas om klockan Ă€r astrĂ„kig. Ălgbajs kanske ocksĂ„ har bra vĂ€rdeutveckling, inte gĂ„r jag och köper Ă€lgbajs bara för det.NÀÀ inte Ă€n iaf. JĂ€ttefint skick. Dessa har ju lite finare ökning Ă€n vĂ„ra favoriter Brattling, sĂ„ om man orkar hĂ„lla den ett par Ă„r sĂ„? Men det blir vĂ€l som vanligt nĂ€r jag köper rollar, man tröttnar fort, dock inte lika fort som yonsson.
Globen tar 350kr för enbart batteribyte pÄ den dÀr. Till vissa modeller (Aerospace) kommer batteriet i ett paket med tillhöra de packningar men sÄ Àr det inte till Colt.För att Äterkoppla till servicen jag gjorde: Ping @yonsson Dessa papper var det enda jag fick. Kanske har gjorts mer Àn vad som stÄr dock? Vad tror ni? Ett dyrt batteribyte/trycktest? 2100 kr gick det pÄ.
Ballt eller lÀskigt? Hade nog dött lite pÄ insidan..Som siste man fick jag ocksÄ Äka vinge.
Ballt och lÀskigt. Sjukt vindmotstÄnd i 200km/h. Ingen riktig stol att sitta i utan mer ett rÀcke att luta sig mot.Ballt eller lÀskigt? Hade nog dött lite pÄ insidan..
Haha fy fan! Tror inte jag hade vÄgat faktiskt Àven om jag velat testa det. Har lite problem med höjder.Ballt och lÀskigt. Sjukt vind motstÄnd i 200km/h. Ingen riktigt stol att sitta i utan mer ett rÀcke att luta sig mot.
Vart? Ser inte Zlatan!
Kungen Àr hÀr, bokstavligt talat.
Samma hÀr. Hade rÀckt att fÄ stÄ dÀr uppe nÀr planet stod pÄ marken!Haha fy fan! Tror inte jag hade vÄgat faktiskt Àven om jag velat testa det. Har lite problem med höjder.
Det var det jag gjorde, för att hinna ta bilden innan jag skulle hinna fÄ skÀll.Run @yonsson run!