• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vad blev det för modell?
Jag satte ut en annons efter datejust och seadweller. Det blev Daydate. Kunde inte motstÄ bark:en som vi diskuterade i annan trÄd. Riktigt cool, har alltid varit tveksam till bark, men bark gör den lite mindre blingig vilket jag uppskattar. Schysst IRL. Bra tajt lÀnk. :)
Vill fortfarande ha en datejust eller sd som Àr lite mer allround vardagsklocka... men men... Äter till brattar. ;)

Jag satte ut en annons efter datejust och seadweller. Det blev Daydate. Kunde inte motstÄ bark:en som vi diskuterade i annan trÄd. Riktigt cool, har alltid varit tveksam till bark, men bark gör den lite mindre blingig vilket jag uppskattar. Schysst IRL. Bra tajt lÀnk. :)
Vill fortfarande ha en datejust eller sd som Àr lite mer allround vardagsklocka... men men... Äter till brattar. ;)
Jag ger den tvÄ veckor. Rolex suger (ja, jag skrev det)!

Du har vÀrldens coolaste guldklocka, och du gÄr och köper en riktig Teneriffa-Rolex!? :D

JÀvlar, @Molle och @yonsson, nÄtt har ni vÀl gjort för att förtjÀna detta, Àven om jag för mitt liv inte kan förstÄ vad (köpt nÄgra Brattar mm). Och plötsligt kÀndes det lite fjuttigt att Äka ner till Malmen i helgen. Men jag Àr storsint och ödmjuk, inte alls avundsjuk, utan glÀds med er grabbar .;)
Sjukt kul Àr det! :blackalien::D

Var det den för 70, vÀrd 100?

NÀÀ inte Àn iaf. JÀttefint skick. Dessa har ju lite finare ökning Àn vÄra favoriter Brattling, sÄ om man orkar hÄlla den ett par Är sÄ? Men det blir vÀl som vanligt nÀr jag köper rollar, man tröttnar fort, dock inte lika fort som yonsson. :)

Den Àr sÀkert grym, men du kommer tillbaka :)

NÀÀ inte Àn iaf. JÀttefint skick. Dessa har ju lite finare ökning Àn vÄra favoriter Brattling, sÄ om man orkar hÄlla den ett par Är sÄ? Men det blir vÀl som vanligt nÀr jag köper rollar, man tröttnar fort, dock inte lika fort som yonsson. :)
Spelar ju ingen roll hur vĂ€rdet utvecklas om klockan Ă€r astrĂ„kig. Älgbajs kanske ocksĂ„ har bra vĂ€rdeutveckling, inte gĂ„r jag och köper Ă€lgbajs bara för det. :p

För att Äterkoppla till servicen jag gjorde: Ping @yonsson Dessa papper var det enda jag fick. Kanske har gjorts mer Àn vad som stÄr dock? Vad tror ni? Ett dyrt batteribyte/trycktest? 2100 kr gick det pÄ. :D
IMG_0028 kopia.jpg
Globen tar 350kr för enbart batteribyte pÄ den dÀr. Till vissa modeller (Aerospace) kommer batteriet i ett paket med tillhöra de packningar men sÄ Àr det inte till Colt.

Tillbaka
Topp