• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Postar en bild pÄ min chronomat ! Tycker urtavlan kommer till sin rÀtt riktigt fint med lÀdret pÄ

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    124.7 KB · Visningar: 75
Fick ni behÄlla overallerna ?
TyvÀrr inte, hade varit ascool Àven om jag inte hade fÄtt sÄ mycket anvÀndning för den. Den svarta Breitlingjackan som finns nÄgra bilder bakÄt dÀremot, den var ju riktigt riktigt cool och hade Àven kunnat anvÀndas till annat Àn mcmek och grÀsklippning. :)

Senast Àndrad:
SÄg denna pÄ blocket. Breitling Evolution MOP (Mother of pearl)
Blev genast "mÄste ha"! SÄ det fÄr bli mitt nÀsta köp! Va tycks? Vill ha en bratte i stÄl och vit urtavla iaf, finns det nÄgon annan model som Àr snyggare tycker ni? Mer prisvÀrd?

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    59.6 KB · Visningar: 81
Fet Kobra Kai invasion nalkas hÀr eller? Molle pÄ g med ny bratte kÀnns det som? :)

Vi bratts fÄr ta och köpa upp oss pÄ Breitlings med Seiko/Citizen-verken sÄ att vi kan hÀnga i Kobra Kai. :D

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

TyvÀrr endast till lÄns under nÄgon vecka men satan vad cool denna Àr!

image.jpeg
image.jpeg

Testade den snabbt pĂ„ ett kevlarband vilket var OK men nu har jag kortat gummit och klockan sitter som gjuten. Återkommer med mer utförlig bedömning och fler bilder om nĂ„gra dagar. :)

Edit: Det Àr alltsÄ en Avenger Hurricane.

Senast Àndrad:
Är det nĂ„gon hĂ€r som vet i fall breitling har anvĂ€nd guldplĂ€terade delar pĂ„ Crosswinden som tex, knappar, krona eller pilotlĂ€nk etc ?:)

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

Testade den snabbt pĂ„ ett kevlarband vilket var OK men nu har jag kortat gummit och klockan sitter som gjuten. Återkommer med mer utförlig bedömning och fler bilder om nĂ„gra dagar. :)
Fan vad ball, den vill jag stresstesta! :D

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

En riktig jÀkla pjÀs! Ska bli skoj att ta del av

image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

Edit: Det Àr alltsÄ en Avenger Hurricane.
Fantastisk klocka!
Skall bli intressant att ta del av Din "Provkörning" lÀngre fram.
HÀr finns lite bilder pÄ min "Orkan":
https://klocksnack.se/threads/den-officiella-breitlingtrÄden.24133/page-285#post-1507235
K

NÄgon som sitter och trycker pÄ ett borstat spÀnne 20mm? Vill gÀrna köpa ett.
@JensBP?
breitling-dsw.jpg
TyvÀrr inga 20. SpÀnnena verkar ha blivit hÄrdvaluta nu. TPI verkar inte vilja leverera sÄna löst lÀngre. RÀtt trist. Köpt en del sÄna. Nu stopp. PÄ ebay Àr det lÀtt att hitta polerade (till ockrarpriser) men borstade lite svÄrare. :(

TyvÀrr inga 20. SpÀnnena verkar ha blivit hÄrdvaluta nu. TPI verkar inte vilja leverera sÄna löst lÀngre. RÀtt trist. Köpt en del sÄna. Nu stopp. PÄ ebay Àr det lÀtt att hitta polerade (till ockrarpriser) men borstade lite svÄrare. :(

Satan! Jag trodde att du var en leverantör att rÀkna med i dessa lÀgen? :)

Tillbaka
Topp