D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte vad som Àr coolast, stjÀrnmotorn eller Aeron...
TyvÀrr inte, hade varit ascool Àven om jag inte hade fÄtt sÄ mycket anvÀndning för den. Den svarta Breitlingjackan som finns nÄgra bilder bakÄt dÀremot, den var ju riktigt riktigt cool och hade Àven kunnat anvÀndas till annat Àn mcmek och grÀsklippning.Fick ni behÄlla overallerna ?
Riktigt fin tavla pÄ den dÀr...Postar en bild pÄ min chronomat ! Tycker urtavlan kommer till sin rÀtt riktigt fint med lÀdret pÄ
Blir en sömnlös natt för dig dÄJag tycker det verkar blÄsa upp till storm, det Àr vÀl mÄhÀnda inte en orkan pÄ ingÄng?
Oj oj oj! HÄller sÀkert i sig 24h...Jag tycker det verkar blÄsa upp till storm, det Àr vÀl mÄhÀnda inte en orkan pÄ ingÄng?
Det har dom, tex B13355. http://www.breitlingsource.com/watch_details/Windrider_4.htmlĂr det nĂ„gon hĂ€r som vet i fall breitling har anvĂ€nd guldplĂ€terade delar pĂ„ Crosswinden som tex, knappar, krona eller pilotlĂ€nk etc ?
Det har dom, tex B13355. http://www.breitlingsource.com/watch_details/Windrider_4.html
Fan vad ball, den vill jag stresstesta!
TyvÀrr endast till lÄns under nÄgon vecka men satan vad cool denna Àr!
Testade den snabbt pÄ ett kevlarband vilket var OK men nu har jag kortat gummit och klockan sitter som gjuten. à terkommer med mer utförlig bedömning och fler bilder om nÄgra dagar.
En riktig jÀkla pjÀs! Ska bli skoj att ta del av
Testade den snabbt pÄ ett kevlarband vilket var OK men nu har jag kortat gummit och klockan sitter som gjuten. à terkommer med mer utförlig bedömning och fler bilder om nÄgra dagar.
Fantastisk klocka!
Edit: Det Àr alltsÄ en Avenger Hurricane.
TyvÀrr inga 20. SpÀnnena verkar ha blivit hÄrdvaluta nu. TPI verkar inte vilja leverera sÄna löst lÀngre. RÀtt trist. Köpt en del sÄna. Nu stopp. PÄ ebay Àr det lÀtt att hitta polerade (till ockrarpriser) men borstade lite svÄrare.
TyvÀrr inga 20. SpÀnnena verkar ha blivit hÄrdvaluta nu. TPI verkar inte vilja leverera sÄna löst lÀngre. RÀtt trist. Köpt en del sÄna. Nu stopp. PÄ ebay Àr det lÀtt att hitta polerade (till ockrarpriser) men borstade lite svÄrare.
NÀ jag har köpt frÄn AD och ibland pÄ ebay till normalpriser.Satan! Jag trodde att du var en leverantör att rÀkna med i dessa lÀgen?