CoolHej!
NĂ„gon som sett denna modell tidigare?
Breitling Blacksteel Chronomat 44mm Special Edition Ref. MB0111C3
Kirex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
CoolHej!
Kirex
Verkligen!, sjukt frÀn
Dagens.
HÀftig, det gula var nytt till chronomaten. Börjar bli yellow is the new black.Hej!
Kirex
MĂ€ktish!
TyvÀrr endast till lÄns under nÄgon vecka men satan vad cool denna Àr!
Testade den snabbt pÄ ett kevlarband vilket var OK men nu har jag kortat gummit och klockan sitter som gjuten. à terkommer med mer utförlig bedömning och fler bilder om nÄgra dagar.
Edit: Det Àr alltsÄ en Avenger Hurricane.
Proetta Àger (punkt)
Fonten överlag pÄ avengerserien Àr bra. Den kÀnns lite amerikansk, lite GI Joe
Hoppas Breitling slÀpper fler modeller med denna tavelfonten och 24hrs-visning, sÄ sjukt cool.
Fast polerade siffror kÀnns ju inte sÄ GI Joe. Vita dÀremot och gÀrna i kombination med 24hrs.Fonten överlag pÄ avengerserien Àr bra. Den kÀnns lite amerikansk, lite GI Joe
Jag menade pÄ orkanen. Var otydlig. De gamla skyland har inte polerade siffror i heller btw... med bra lumeFast polerade siffror kÀnns ju inte sÄ GI Joe. Vita dÀremot och gÀrna i kombination med 24hrs.
Edit: Lume, man vill ju ha lume!
OK, jag tÀnkte pÄ resten av nuvarande sortiment.Jag menade pÄ orkanen. Var otydlig. De gamla skyland har inte polerade siffror i heller btw... med bra lume
OK, jag tÀnkte pÄ resten av nuvarande sortiment.
Vill ha mer sÄnt hÀr!
Testar Colten pÄ bonettogummi frÄn @Royal Straps . Funkar tycker jag. Men det blir nog lÀnk och kanske komplettera med ett canvas eller militaryband i fortsÀttningen.
Hardley Roma Cordura frÄn Strappedfortime, kör!
Bandit ser bra ut i det avseendet tycker jag.Jag menade pÄ orkanen. Var otydlig. De gamla skyland har inte polerade siffror i heller btw... med bra lume
Riktigt fet!En riktig jÀkla pjÀs! Ska bli skoj att ta del av
Tjenare jag har ett! Har bestÀllt nytt band med viklÄs till min evolution. SÄ nÀr jag vÀl fÄr de sÄ kan du fÄ köpa de. Dock vill jag helst sÀlja hela bandet jag har nu
Jepp, snygg font men de Àr vÀl helt utan lume till skillnad frÄn SkylandBandit ser bra ut i det avseendet tycker jag.
OK, jag tÀnkte pÄ resten av nuvarande sortiment.
Vill ha mer sÄnt hÀr!
Ok, jag som yrar. Det Àr inte lume pÄ siffrorna pÄ Skyland. Hittade en bild pÄ min egen i lume-shot trÄden. En dÄlig bild men illustrerar iaf det vi pratar om...Bandit ser bra ut i det avseendet tycker jag.