Tjenare jag har ett! Har bestÀllt nytt band med viklÄs till min evolution. SÄ nÀr jag vÀl fÄr de sÄ kan du fÄ köpa de. Dock vill jag helst sÀlja hela bandet jag har nu
Aha, brunt eller svart. Har du nÄgon bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tjenare jag har ett! Har bestÀllt nytt band med viklÄs till min evolution. SÄ nÀr jag vÀl fÄr de sÄ kan du fÄ köpa de. Dock vill jag helst sÀlja hela bandet jag har nu
Den Àr mörkbrunt kalvskinnsband. Yes fixar bild om 10 minAha, brunt eller svart. Har du nÄgon bild?
Snabba puckar, grattis!Kunde inte hÄlla mig
Bam! Riktigt lÀcker tavla pÄ den dÀrKunde inte hÄlla mig
Aha, brunt eller svart. Har du nÄgon bild?
Jag tycker det funkar bra, bandet sitter nöra boetten och rÀtt högt! Kommer hÄlla klockan pÄ plats utan topptunghetHar aldrig testat StÄlfisken pÄ Hadley Roma. Jag tycker att det blev bra. Vad sÀger ni?
Jag tycker det funkar bra, bandet sitter nöra boetten och rÀtt högt! Kommer hÄlla klockan pÄ plats utan topptunghet
Iom din tavlas fÀrg sÄ JA! Ritkigt fett!Har aldrig testat StÄlfisken pÄ Hadley Roma. Jag tycker att det blev bra. Vad sÀger ni?
Den har servicebehov. Och dÄ gÄr jag bara pÄ Äldern...Skulle behöva hjÀlp med att vÀrdera denna blackbird frÄn Är 2000 som jag fann pÄ blocket, finns ett sug efter att Àga en sÄdan men plÄnkboken tycker att jag egentligen ska sikta pÄ att betala rÀkningar. Servicehistoriken sÀger att den Àr servad 2005. Den ska inte vara i servicebehov just nu men det har inte breitling skrivit under pÄ. Vad hade ni gett för den?
https://www.blocket.se/jonkoping/Breitling_blackbird_A13353_UTC_mm_68521468.htm?ca=10&w=3
Trevlig fredagskvÀll!
Skulle behöva hjÀlp med att vÀrdera denna blackbird frÄn Är 2000 som jag fann pÄ blocket, finns ett sug efter att Àga en sÄdan men plÄnkboken tycker att jag egentligen ska sikta pÄ att betala rÀkningar. Servicehistoriken sÀger att den Àr servad 2005. Den ska inte vara i servicebehov just nu men det har inte breitling skrivit under pÄ. Vad hade ni gett för den?
https://www.blocket.se/jonkoping/Breitling_blackbird_A13353_UTC_mm_68521468.htm?ca=10&w=3
Trevlig fredagskvÀll!
SÄ tÀnker jag med, tÀnker att den kostar 18,5k plus 7,5k = över budgetDen har servicebehov. Och dÄ gÄr jag bara pÄ Äldern...
Vart Àr resten av bilderna @Molle ?Kunde inte hÄlla mig
ImorrnVart Àr resten av bilderna @Molle ?
Aldrig sett en billigare blackbird 50 med UTC. UTC var ett huggormsdyrt tillÀgg. Skulle jag inte totalt övertrasserat budgeten skulle jag varit sugen. Spanat in annonsen för lÀnge sen sÄklart. Fullset dessutom, mumma.@JensBP brukar har bra priskoll pÄ Àldre Breitling.
Aldrig sett en billigare blackbird 50 med UTC. UTC var ett huggormsdyrt tillÀgg. Skulle jag inte totalt övertrasserat budgeten skulle jag varit sugen. Spanat in annonsen för lÀnge sen sÄklart. Fullset dessutom, mumma.
Servicebehov kanske, men Àr man ingen manisk cosc-jÀgare sÄ gÄr det sÀkert utmÀrkt ÀndÄ. 7750 Àr en volvo 745...
Mycket snyggt. H Roma cordura passar verkligen bra pÄ brattar.Har aldrig testat StÄlfisken pÄ Hadley Roma. Jag tycker att det blev bra. Vad sÀger ni?
StÀmmer ju inte riktigt. Min erfarenhet Àr att 7750 skriker efter service vart sjunde Är.Aldrig sett en billigare blackbird 50 med UTC. UTC var ett huggormsdyrt tillÀgg. Skulle jag inte totalt övertrasserat budgeten skulle jag varit sugen. Spanat in annonsen för lÀnge sen sÄklart. Fullset dessutom, mumma.
Servicebehov kanske, men Àr man ingen manisk cosc-jÀgare sÄ gÄr det sÀkert utmÀrkt ÀndÄ. 7750 Àr en volvo 745...
Jag har haft 20-30st 7750 och kan sÀga att det inte stÀmmer.StÀmmer ju inte riktigt. Min erfarenhet Àr att 7750 skriker efter service vart sjunde Är.
Breitling borde sÀnka priserna pÄ sina militÀrbas med tanke pÄ hur mÄnga Hadley Roma band det sitter pÄ brattar.Mycket snyggt. H Roma cordura passar verkligen bra pÄ brattar.
Som jag sa dÄ.Jag har haft 20-30st 7750 och kan sÀga att det inte stÀmmer.
Man kan sÀkert ha otur. Och 7750 Àr vÀldigt osexigt för mÄnga. TrÄkverk. Jag dÀremot gillar speciellt ljudet, det dÀr hÀrliga spinnet som nÀstan lÄter som nÄgot Àr trasigt. Men ett stabilt och lÀttservat urverk Àr det, speciellt breitlings. De första var inte ens modifierade.Som jag sa dÄ.
Det Àr sÀkert dÀrför man inte kan köpa lösa spÀnnen lÀngre. Har ju klpt en del, men nu verkar det stopp. De har vÀl lÀst hÀr.Breitling borde sÀnka priserna pÄ sina militÀrbas med tanke pÄ hur mÄnga Hadley Roma band det sitter pÄ brattar.
Mycket snyggt. H Roma cordura passar verkligen bra pÄ brattar.