Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀnkbiten Àr pÄ vÀg!SÄna hÀr mÀrken ska man fÄ om man Àr riktigt hÀftig...
Kan inte hÄlla mig frÄn att anvÀnda gulingen ÀndÄ. Men den blir snart skönare igen tack vare @xHenke
SÄna hÀr mÀrken ska man fÄ om man Àr riktigt hÀftig...
Kan inte hÄlla mig frÄn att anvÀnda gulingen ÀndÄ. Men den blir snart skönare igen tack vare @xHenke
Ja det ser faktiskt ut sÄ, det har jag aldrig ens tÀnkt pÄ. Speciellt av Pro1-lÀnkar. Haha#kassler
Manlig "dressare".Det blev paketöppning i förrgÄr
Detta ur kommer att fÄ platsen som dressare hos mig.
Finns Àven en paketöppning om nÄgon Àr intresserad.
https://klocksnack.se/threads/den-stora-paketöppningstrÄden.23957/page-351#post-1565465
Ha en trevlig kvÀll
Jag förstÄr frÄgan. @MKRGG , denna ypperligt knivskarpa bild Àr inte likt dig. FörtrÀflig bild och klocka!Köpt ny telefon ocksÄ?
Till den typen av "dress" vi gruvisar ÀnvÀnder hÀr uppe i norr Àven kallad glesbygdskostymManlig "dressare".
Man ser ju till och med hur mycket klockan Àr pÄ bilden.Jag förstÄr frÄgan. @MKRGG , denna ypperligt knivskarpa bild Àr inte likt dig. FörtrÀflig bild och klocka!
Till och med det.......Man ser ju till och med hur mycket klockan Àr pÄ bilden.
Till den typen av "dress" vi gruvisar ÀnvÀnder hÀr uppe i norr Àven kallad glesbygdskostym
Till den typen av "dress" vi gruvisar ÀnvÀnder hÀr uppe i norr Àven kallad glesbygdskostym
Vanligt kostar 3790kr, pvd behandlat kostar 7900kr, sÄ jag vÄgar inte ens fundera pÄ vad dom tar för guldspÀnnet. Skulle gissa pÄ 15+ minst.Vad fÄr man ge för ett viklÄs i guld till gummiband?
Fyfan det lÄter dyrt. Tack för svarVanligt kostar 3790kr, pvd behandlat kostar 7900kr, sÄ jag vÄgar inte ens fundera pÄ vad dom tar för guldspÀnnet. Skulle gissa pÄ 15+ minst.
Det var pÄ tiden! Nu Àr det bara ett gummi som saknas til den (PM)
Ăntligen tillbaka i brattegemenskapen igen <3
Gillar att den gula klarar 24 meter djupare dykning Àn den blÄHÀrliga smÄ vitguldsvingar....
Göteborgs "dark knight"
Jag har helsvart pÄ mig 98% av alla dagar, ibland skojar jag till det med grÄtt men oftast inte. Tycker Blacksteelen matchar mig rÀtt bra.
Tror helguld kostar ~60Fyfan det lÄter dyrt. Tack för svar
Du skÀmtar? Hur kan dom ta sÄdana pengar...Tror helguld kostar ~60
EDIT: alltsÄ nya för militÀrgummit.
Det kostar att ligga pÄ topp, och det ska det göra...Du skÀmtar? Hur kan dom ta sÄdana pengar...
Haha men för dom pengarna vill jag nÀstan ha en komplett lÀnk förDet kostar att ligga pÄ topp, och det ska det göra...
Hehe du fÄr vÀl viklÄset till lÀnken för det priset. Sen blir det kraftigt sexsiffrigt för hela lÀnken.Haha men för dom pengarna vill jag nÀstan ha en komplett lÀnk för
Yes, landar i slutet av oktober i nÀrheten av F14 and then fly further to me.HÀftig, det gula var nytt till chronomaten. Börjar bli yellow is the new black.
Du har vÀl inte redan köpt den??
Lite svart biltemaspray pÄ den sÄ sparar man 7000kr.Passa pÄ BreitlingvÀnner, grymt pris!
https://klocksnack.se/threads/breitling-viklÄs-med-gummi.60885/#post-1567125
Lite guldsprej sÄ sparar man 60 papp!Lite svart biltemaspray pÄ den sÄ sparar man 7000kr.