svesam
Guld
Synd att den blÄa Avenger gmt:n inte verkar ha den fina blÄfÀrgen. Jag har inte sett den i verkligheten men den verkar vara mycket ljusare .
Framförallt har den inte "sunburst" effekten som SOHCn har.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Synd att den blÄa Avenger gmt:n inte verkar ha den fina blÄfÀrgen. Jag har inte sett den i verkligheten men den verkar vara mycket ljusare .
Framförallt har den inte "sunburst" effekten som SOHCn har.
NÀ, precis. Men den kunde ha fÄtt varit lite mörkare ÀndÄ. Jag Àr svag för blÄa tavlor men de fÄr inte vara för ljusa.
Det coola Àr att den skiftar frÄn riktigt mörk...
...Till djupt blÄ...
...Till riktigt ljus
Breitlings detaljer Àr fantastiska. Den tavlan Àr grym!!Det coola Àr att den skiftar frÄn riktigt mörk...
...Till djupt blÄ...
...Till riktigt ljus
Skördar dom sista tre krukorna potatis för sÀsongen .
Kan vi sÀga att det blev lite missvÀxt dÄ med en Tudor i brattetrÄden?
Mycket spÀnnande @Affe men vad Àr det du har pÄ armen...
Skördar dom sista tre krukorna potatis för sÀsongen .
Edit: Hur fan gick detta till, felpost sÄ det bara sjunger om det, Hahahaha!
Om nÄgon Àr sugen pÄ en sprillans ny Aerospace Avantage sÄ har Bergströms i Uppsala en till salu med 40% rabatt. Jag var spekulant pÄ den men köpte en Evo istÀllet. De kunde inte se hur lÀnge den legat dÀr. Har ocksÄ varit i skylten (sÄ avplastad).
Vad hamnar den i pris?
Det coola Àr att den skiftar frÄn riktigt mörk...
...Till djupt blÄ...
...Till riktigt ljus
Ja, innan ert lÀnktjaffs.
Ja, innan ert lÀnktjaffs.
Den dĂ€r Ă€r stenhĂ„rd!Typiskt Jens. Ăr det dĂ€rför du har varit sĂ„ osynlig ?
En svart lÀnk Àr pÄ sin plats tycker jag.
Den dÀr Àr stenhÄrd!
Har för tillfÀllet fullt upp med att gnÀlla pÄ BPs servicepriser i en annan trÄd.
Blir ingen bratte för mig pÄ ett tag, 4st klockor pÄ service just nu vilket kÀkar pengar.
Kvarts FTW!Aha, jag förstÄr .
Kvarts FTW!
NÄgon aning om fÀrg pÄ tavlan ?Om nÄgon Àr sugen pÄ en sprillans ny Aerospace Avantage sÄ har Bergströms i Uppsala en till salu med 40% rabatt. Jag var spekulant pÄ den men köpte en Evo istÀllet. De kunde inte se hur lÀnge den legat dÀr. Har ocksÄ varit i skylten (sÄ avplastad).
SÄ jÀvla bra! Nu sÄ fÄr jag nog se till att skaka fram stÄlars.
Svart Avenger 2 gmt pÄ military med pushbutton folding clasp = 53800. RÀtt saftigt ÀndÄ... Kan nÄgon annan ta nyköpssmÀllen?
NÄgon aning om fÀrg pÄ tavlan ?
Har en kompis som jag tror jag kan övertala