• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

NÀ, precis. Men den kunde ha fÄtt varit lite mörkare ÀndÄ. Jag Àr svag för blÄa tavlor men de fÄr inte vara för ljusa.

Det coola Àr att den skiftar frÄn riktigt mörk...
IMG_3694.JPG

...Till djupt blÄ...

IMG_3692.JPG

...Till riktigt ljus

IMG_3691.JPG

Om nÄgon Àr sugen pÄ en sprillans ny Aerospace Avantage sÄ har Bergströms i Uppsala en till salu med 40% rabatt. Jag var spekulant pÄ den men köpte en Evo istÀllet. De kunde inte se hur lÀnge den legat dÀr. Har ocksÄ varit i skylten (sÄ avplastad).

Om nÄgon Àr sugen pÄ en sprillans ny Aerospace Avantage sÄ har Bergströms i Uppsala en till salu med 40% rabatt. Jag var spekulant pÄ den men köpte en Evo istÀllet. De kunde inte se hur lÀnge den legat dÀr. Har ocksÄ varit i skylten (sÄ avplastad).

Vad hamnar den i pris?

@Denke . Din lÀnk till Colten Àr ju borstad, men den Àr polerad pÄ sidorna eller hur?
Är det likadant pĂ„ spĂ€nnet? Jag hittar ingen vettig bild pĂ„ nĂ€tet.

Typiskt Jens. Är det dĂ€rför du har varit sĂ„ osynlig ?
En svart lÀnk Àr pÄ sin plats tycker jag.
22-1.jpg
Den dÀr Àr stenhÄrd!

Har för tillfÀllet fullt upp med att gnÀlla pÄ BPs servicepriser i en annan trÄd. :D
Blir ingen bratte för mig pÄ ett tag, 4st klockor pÄ service just nu vilket kÀkar pengar. :(

NÄgon aning om fÀrg pÄ tavlan ?
Har en kompis som jag tror jag kan övertala :)

Tillbaka
Topp