Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hej.Inviger nya bandbytarverktyget Bergeon 6767F, med nytt gummi till Sharken.
Men helst vill jag ha den sista lilla Chronomaten som guldbeater, K13352...den dÀr Àr vacker jensa!
Hej och vÀlkommen!Hej.
Har en likadant shark inköpt hos B Huke i Malmö 1994. Ăr i behov av att frĂ€scha upp min klocka (inc service dĂ„ den aldrig gjorts) dĂ„ bl a armbandet inte hĂ„ller lĂ€ngre. Ser att du skaffat dig ett nytt i gummi: var köpte du den och vad en sĂ„dan kan kosta?
Tack pÄ förhand
/davor
Du glömde kostnaden för ditt viklÄs dÀr.Hej och vÀlkommen!
Service kommer nog kosta lite, iom att det inte gjorts pÄ 22Är. RÀkna med 5-8 000kr(min högst personliga uppskatning) Jag köpte gummit pÄ KlockmÀster Globen, och det gÄr pÄ: 950:- typ.
Lycka till
Haha, helt rÀtt. Jag har ett viklÄs sedan förr. Om du nöjer dig med vanligt spÀnne, kostar det typ 1200kr. Tror jag.Du glömde kostnaden för ditt viklÄs dÀr.
Med viklÄs ett par tusen till.Haha, helt rÀtt. Jag har ett viklÄs sedan förr. Om du nöjer dig med vanligt spÀnne, kostar det typ 1200kr. Tror jag.
Ja lite mkt för ett impulsköp iallafall.fanns ett ex pÄ chrono24 tror den lÄg pÄ 41500kr
tycker det e lite mycket. gillar dock att den Àr 43mm och runt 12mm tjock
jagar med blacksteel breitling,har beslutsÄngest
Inte helt dum. Bra storlek med 43 ocksÄ. 53k kÀnns lite mycket dock.nya chronospace night mission var rÀtt lÀcker.....
jo Àven 41k pÄ c24 tycker jag Àr i överkant
Inte helt dum. Bra storlek med 43 ocksÄ. 53k kÀnns lite mycket dock.
Jag gillar inte datumet pÄ denna. Svart bakgrund till resten och sedan snett, tvÄ minus i min bok.
Inte helt dum. Bra storlek med 43 ocksÄ. 53k kÀnns lite mycket dock.
LÄt den vandra till @Eurenius sÄ att han kan gÄ lös pÄ den ...
Jag har ju nÄgra, vet inte ens hur mÄnga utan att börja rÀkna och tÀnka vilket inte hjÀrnan klarar nu. Postat en del. Men ingen tvÄtons dock. Kolla Àven pÄ x13352, lite coolare lite nyare och lite (tyvÀrr) dyrare oftast.Var en millimeter frÄn att flippa min seadweller och köpa en Hulk hÀromdagen. Men jag behÄller rollen. Sugen pÄ en liten chronomat dock för att stilla köpbehoven.
NÄgon som har haft en och sitter pÄ nÄgra wristshots?
LÀnken ser helfejk ut, nÄgon crossover av spÀnne frÄn pro1 och pilot. Hmmm. Alla som sÀljer klockor som ser ut att vara fotade med en fuktskadad quicktake eller kameratillsats till Ericsson T68 bör man ju hÄlla sig pÄ mils avstÄnd ifrÄn, Àr ju en bra regel.PilotlÀnken pÄ denna kan inte vara Àkta, vÀl?
Det kÀnns som du Àr nÀra breitling igen nu, Peter. Din nÀrvaro ochh suktande ökar. Bra.helt missat att avenger II gmt, finns i blacksteel,?!
rÀtt format 43x12ish...hÀr kommer "jÀrnvÀgsvisaren" helt till sin rÀtt tycker jag
och de stora indexarna passar till den tooliga svarta looken....me like
Det Àr nÀra nu,,,,Det kÀnns som du Àr nÀra breitling igen nu, Peter. Din nÀrvaro ochh suktande ökar. Bra.
Denna Àr riktigt grym irl. Den röda fÀrgen va nice som fanNu blir det iallafall nÄgra dagar med julbratten:
nÄgon som vet vad ett 20mm svart törnlÄs ligger pÄ?
och om det gÄr att mecka dit snyggt,pÄ ett hadly roma canvas?
Denna frÄn gripenbro Àr i min Àgo Den kanske Àr tillsaluVar en millimeter frÄn att flippa min seadweller och köpa en Hulk hÀromdagen. Men jag behÄller rollen. Sugen pÄ en liten chronomat dock för att stilla köpbehoven.
NÄgon som har haft en och sitter pÄ nÄgra wristshots?
God jul!Vill passa pÄ att önska alla festliga BreitlingvÀnner en riktigt God Jul!
Och ett riktigt Gott Nytt Ă r
Bjuder pÄ lite som passerat under 2016
Och Äterkommer snart med ny bratte pÄ armen
God jul. Den dĂ€r sista Jupitern dĂ€r skulle du behĂ„llit. SĂ„ jĂ€dra ĂŒber.Vill passa pĂ„ att önska alla festliga BreitlingvĂ€nner en riktigt God Jul!
Och ett riktigt Gott Nytt Ă r
Bjuder pÄ lite som passerat under 2016....BTW @Eurenius kolla lÀnkputsen pÄ 73380:N
Och Äterkommer snart med ny bratte pÄ armen
Denna Àr riktigt grym irl. Den röda fÀrgen va nice som fan