• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Inviger nya bandbytarverktyget Bergeon 6767F, med nytt gummi till Sharken.

IMG_1082.JPG
IMG_1084.JPG
Hej.
Har en likadant shark inköpt hos B Huke i Malmö 1994. Är i behov av att frĂ€scha upp min klocka (inc service dĂ„ den aldrig gjorts) dĂ„ bl a armbandet inte hĂ„ller lĂ€ngre. Ser att du skaffat dig ett nytt i gummi: var köpte du den och vad en sĂ„dan kan kosta?
Tack pÄ förhand
/davor

Hej.
Har en likadant shark inköpt hos B Huke i Malmö 1994. Är i behov av att frĂ€scha upp min klocka (inc service dĂ„ den aldrig gjorts) dĂ„ bl a armbandet inte hĂ„ller lĂ€ngre. Ser att du skaffat dig ett nytt i gummi: var köpte du den och vad en sĂ„dan kan kosta?
Tack pÄ förhand
/davor
Hej och vÀlkommen!
Service kommer nog kosta lite, iom att det inte gjorts pÄ 22Är. RÀkna med 5-8 000kr(min högst personliga uppskatning) Jag köpte gummit pÄ KlockmÀster Globen, och det gÄr pÄ: 950:- typ.
Lycka till:)

Hej och vÀlkommen!
Service kommer nog kosta lite, iom att det inte gjorts pÄ 22Är. RÀkna med 5-8 000kr(min högst personliga uppskatning) Jag köpte gummit pÄ KlockmÀster Globen, och det gÄr pÄ: 950:- typ.
Lycka till:)
Du glömde kostnaden för ditt viklÄs dÀr. ;)

fanns ett ex pÄ chrono24 tror den lÄg pÄ 41500kr
tycker det e lite mycket. gillar dock att den Àr 43mm och runt 12mm tjock
jagar med blacksteel breitling,har beslutsÄngest:)
Ja lite mkt för ett impulsköp iallafall.
Hojta gÀrna till om du springer pÄ nÄn blacksteel som Àr prisvÀrd & som inte du vill ha. Annars lutar det nog mest för min del Ät att det blir en till Seawolf ny hos AD. Blacksteel limited edition m gul tavla isÄ fall.

• Like
Reactions: PCB
IMG_1853.PNG
Var en millimeter frÄn att flippa min seadweller och köpa en Hulk hÀromdagen. Men jag behÄller rollen. Sugen pÄ en liten chronomat dock för att stilla köpbehoven.

NÄgon som har haft en och sitter pÄ nÄgra wristshots?

IMG_1853.PNG
Var en millimeter frÄn att flippa min seadweller och köpa en Hulk hÀromdagen. Men jag behÄller rollen. Sugen pÄ en liten chronomat dock för att stilla köpbehoven.

NÄgon som har haft en och sitter pÄ nÄgra wristshots?
Jag har ju nÄgra, vet inte ens hur mÄnga utan att börja rÀkna och tÀnka vilket inte hjÀrnan klarar nu.;) Postat en del. Men ingen tvÄtons dock. Kolla Àven pÄ x13352, lite coolare lite nyare och lite (tyvÀrr) dyrare oftast.

PilotlÀnken pÄ denna kan inte vara Àkta, vÀl?

image.png
LÀnken ser helfejk ut, nÄgon crossover av spÀnne frÄn pro1 och pilot. Hmmm. Alla som sÀljer klockor som ser ut att vara fotade med en fuktskadad quicktake eller kameratillsats till Ericsson T68 bör man ju hÄlla sig pÄ mils avstÄnd ifrÄn, Àr ju en bra regel. :)
Vem köper egentligen klockor dÀr bilderna Àr suddiga och man knappt ser en enda detalj? Finns sÄdana korkskallar? Jag tycker man ser helt katastrofala bilder i annonser rÀtt ofta.

undrar om det Àr nÄgon idé att köpa nÄgot nytt band. antingen Àr jag extremt ohÀndig eller sÄ Àr bandstiften som Àr nya skitdryga. SÄ fort jag tar en liten skruvmejsel och klÀmmer ihop stiftet sÄ hoppar dom ihop igen utan att jag hinner fÄ loss bandet.. hur gör ni? för uppenbarligen gör jag nÄgot fel?

Tillbaka
Topp