• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Placeringen av subdials Àr lite snyggare pÄ B60. Sen Àr det ju roligare med in-house helt klart. Jag hoppas du har rÀtt. Jag hoppas Àven pÄ samma fÀrgkombo som Chronospace NM, jag tycker Chronospace NM överlag Àr det snyggaste de slÀppt pÄ flera Är.

Sen Àr frÄgan varför de ens slÀpper Chronospace NM? SvÄrt att fÄ fram B60-verken eller? KÀnns konstigt annars. De borde ju slÀppt en B60 Night Mission direkt och hoppat det gamla SQ-verket.

För mig Àr det iallafall estetisk porr...
breitling-chronospace-evo-night-mission-detail-1.jpg
breitling-chronospace-evo-night-mission-detail-2.jpg
Breitling_Chronospace_Evo_Night_Mission_angle_1000.jpg
chronospace-evonightmission-techdata-1.jpg
v7333010c939-158s.jpg
Jag tror Chronospace lanserades som ett onödigt och konstigt sÀtt att ta tempen pÄ efterfrÄgan av B60, som en förproduktion alltsÄ.

VÀldigt mÀrkligt men jag förvÀntar mig svarta versioner Àven av B60 inom nÄgot Är.
Breitling-Aerospace-Evo-Night-Mission-Yellow-Dial.jpg

TĂ€nk en B60 Cobra. :hungry:
Eller kanske till och med med lÀnk, finns ju svarta 24mm lÀnkar nu.

OvÀntat. :D
Jag Àr iallafall sjukt nöjd. Du kanske har missat att Aerospace sÀljs med gummi, skriv till nya Àgaren och klaga. ;) Fina konstraster och vÀger knappt nÄgot, som att ha pÄ sig en liten Casio.
IMG_8921.jpg
3 fel.
Motivation:
Bortsett frÄn den uppenbart olÀmpliga flygar/dykarband kombon,sÄ strÄlar pro3 bandet modern toolihet, kontra den vintagefeeliga aeron,,, samt att man inte kan ett band som Àr tjockare Àn vad klockan Àr.!
uppenbart vÄrdslöst strapbyte
Dom: omgÄende bandbyte, samt varning:)

3 fel.
Motivation:
Bortsett frÄn den uppenbart olÀmpliga flygar/dykarband kombon,sÄ strÄlar pro3 bandet modern toolihet, kontra den vintagefeeliga aeron,,, samt att man inte kan ett band som Àr tjockare Àn vad klockan Àr.!
uppenbart vÄrdslöst strapbyte
Dom: omgÄende bandbyte, samt varning:)
Felaktigheter:
1. Klockan Àr ungefÀr dubbelt sÄ tjockt som bandet.
2. Klockan Àr frÄn 2002 och knappast vintage.
3. OlÀmpligheten fÄr stÄ för dig. Jag och Breitling tycker annorlunda. ;)

Felaktigheter:
1. Klockan Àr ungefÀr dubbelt sÄ tjockt som bandet.
2. Klockan Àr frÄn 2002 och knappast vintage.
3. OlÀmpligheten fÄr stÄ för dig. Jag och Breitling tycker annorlunda. ;)
1.illa nog
2.Modellen osar av vintagefeeling oavsett Ă„rsmodell.
3.detta Àr ingen jÀvla demokrati.
Utfall:förgÄende dom gÀller, plus varning 2 för domstolstrots och allmÀn uppstudsighet
;)

1.illa nog
2.Modellen osar av vintagefeeling oavsett Ă„rsmodell.
3.detta Àr ingen jÀvla demokrati.
Utfall:förgÄende dom gÀller, plus varning 2 för domstolstrots och allmÀn uppstudsighet
;)
Whateva', dina stilbetyg Àr lika bra som Virtanens raggningstips. Den osar 0 vintage-kÀnsla jÀmfört med alla mina riktiga vintage. ;)

Tillbaka
Topp