PCB
Guld
Denna va jÀvligt cool
![]()
![]()
Jag Àlskar ju blÄtt och svart, men den dÀr Àr lite fööör blÄ va?
den kÀnns sÄhÀr....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Denna va jÀvligt cool
![]()
![]()
Jag Àlskar ju blÄtt och svart, men den dÀr Àr lite fööör blÄ va?
Runt Ärsskiftet enligt @kirexVet du nÀr B60 berÀknas anlÀnda ? Har fÄtt ett ovÀntat ha begÀr för Breitling Quartz ur pÄ senaste tiden.
den kÀnns sÄhÀr....
![]()
Jomen visst, klockan Àr stenhÄrd (AR) men bandet Àr mjukt(smurf)Hahah kom igen nu, skön sommar fÀrg!
Sen kan man byta till mörkare blÄ eller svart eller Àven orange till den mörka jÀveln
Gillar hur de blÄ visarna lyser upp!
Oj, vad vacker! Kanske ett blÄtt lÀder till , om det inte blir för mycket...Denna tavlan skulle man skaffat till Navitimern, Àr det nÄgot AD gör? Antagligen inte som vanligt
![]()
![]()
Tack för infon. Ska invÀnta med spÀnning.Runt Ärsskiftet enligt @kirex
En livsfarlig jÀvla komboden kÀnns sÄhÀr....
![]()
Mycket bra! à rets bild! Till och med magget sitter i...den kÀnns sÄhÀr....
![]()
Oj, vad vacker! Kanske ett blÄtt lÀder till , om det inte blir för mycket...
För kÀnnedom sÄ sÀljs det oranga bandet till emergency för 3550 exklusive lÄs. Men dock bara till emergency. Bra pris!
Det var sÄ jag uppfattade detSÄ man kan inte bara köpa det oranga separat menar du? MÄste man ha en emergency?![]()
DÄ har man vÀl gÄtt lite för lÄngt tycker jag!Det var sÄ jag uppfattade det
Ja. JÀvla sÀtt. NÀstan en mÀnsklig rÀttighet vid sommartider. Man vill ju inte dra pÄ nÄgot annat pÄ den Àn orginalgummiDÄ har man vÀl gÄtt lite för lÄngt tycker jag!
Mera oranga band to the people!!!
à h maj gadd vilken burnWhateva', dina stilbetyg Àr lika bra som Virtanens raggningstips. Den osar 0 vintage-kÀnsla jÀmfört med alla mina riktiga vintage.![]()
Alltid lite strapbattle. Det förgyller.à h maj gadd vilken burn
Kör. Alltid gött att varva lite. Men det Àr mycket lÀnk sÄ jag tycker det Àr en berÀttigad frÄga.Hmm... Ska man byta ut snöret mot lÀnk? Vad sÀger ni böjs?
![]()
![]()
nopeHmm... Ska man byta ut snöret mot lÀnk? Vad sÀger ni böjs?
![]()
![]()
Du har förvisso fÄngat kÀrnan! Bra sagt och jag kan inte förneka mitt yrke eller min skuld. Ber om ursÀkt! Vi clowner har mÄnga neurologiska anomalier, det Àr sÄ vi fÄr rÄd med vÄra klockor! VÄra handikapp roar mÀnniskor, vilket ger bra inkomsterNÄgonting fÄr mig att tro att du inte bara knÀcker extra som clown utan att i ditt fall Àr det en heltidssyssla pÄ alla sÀtt och vis![]()
StÀllt tillbaka klockan, utemöbler och allt dÀremellan sÄ dra pÄ lÀnken du.Hmm... Ska man byta ut snöret mot lÀnk? Vad sÀger ni böjs?
![]()
![]()
Jag ser ett svart gummi pÄ den dÀrHmm... Ska man byta ut snöret mot lÀnk? Vad sÀger ni böjs?
![]()
![]()
Tycker det dÀr bandet Àr helrÀtt pÄ den klockan.Hmm... Ska man byta ut snöret mot lÀnk? Vad sÀger ni böjs?
![]()
![]()
Satan vad bra den tavlan Àr ! Tycker den gör sig grymt bra pÄ lÀnkDenna tavlan skulle man skaffat till Navitimern, Àr det nÄgot AD gör? Antagligen inte som vanligt
![]()
![]()
Ănskar verkligen AD kan bestĂ€lla in den till min klockaSatan vad bra den tavlan Ă€r ! Tycker den gör sig grymt bra pĂ„ lĂ€nk![]()