De Àr...Jag lovar en sak, nÀr vi slagit pannatrÄden ska jag sluta snacka allt skit jag vrÀker ur mig![]()
elva...
sidor före oss.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De Àr...Jag lovar en sak, nÀr vi slagit pannatrÄden ska jag sluta snacka allt skit jag vrÀker ur mig![]()
Uppmuntra mig inte! Nu fÄr sansade brattemÀnniskor ta över!De Àr...
elva...
sidor före oss.
![]()
Det Àr inte lÀtt att vara man i dagens Sverige. MÄnga nÀtkampanjer pÄgÄr. För att slippa bli ett ytterligare fall av dekanent man, vilken hÀngs ut i media, har jag bestÀmt mig för att anamma min kvinnliga sida. Nu kan ingen komma Ät mig... jag Àr helt oskyldig... jag Àr till och med feminist!![]()
Det finns det medJag ser ett svart gummi pÄ den dÀr
Vet att det inte var ett av alternativen men ÀndÄ?
#kÀmpaDe Àr...
elva...
sidor före oss.
![]()
Ett tips! Det Àr inget fel med att vara störd pÄ allvar! Man slipper alla grÄzoner i vÀrlden, vilka bara skapar osÀkerhet och problem. Allt Àr svart och vitt och Skyracer Àr vÀrldens bÀsta klocka! Enkelt! FrÄgor pÄ det? Jag Àr vÀl inte störd! Jag kan med sÀkerhet avslöja att jag Àr friskare Àn alla andra tillsammans! Hehe he !Inget illa, men du Àr lite störd haha pÄ ett bra sÀtt sÄ ta inte Ät dig !
Ett tips! Det Àr inget fel med att vara störd pÄ allvar! Man slipper alla grÄzoner i vÀrlden, vilka bara skapar osÀkerhet och problem. Allt Àr svart och vitt och Skyracer Àr vÀrldens bÀsta klocka! Enkelt! FrÄgor pÄ det?
Paradoxen Àr vÀl att varenda kÀndis som hÀngts ut Àr en s k "feminist".Det Àr inte lÀtt att vara man i dagens Sverige. MÄnga nÀtkampanjer pÄgÄr. För att slippa bli ett ytterligare fall av dekanent man, vilken hÀngs ut i media, har jag bestÀmt mig för att anamma min kvinnliga sida. Nu kan ingen komma Ät mig... jag Àr helt oskyldig... jag Àr till och med feminist!![]()
FörstĂ„r det ! HĂ„ller tummarna att dom kan lösa detĂnskar verkligen AD kan bestĂ€lla in den till min klocka![]()
Det Àr en jÀvla skillnad och sÀga saker och leva efter dom.Paradoxen Àr vÀl att varenda kÀndis som hÀngts ut Àr en s k "feminist".![]()
Snyggt! Du förtjÀnar nÀstan ett nytt jobb som ledarskribent pÄ AftonbladetDet Àr inte lÀtt att vara man i dagens Sverige. MÄnga nÀtkampanjer pÄgÄr. För att slippa bli ett ytterligare fall av dekanent man, vilken hÀngs ut i media, har jag bestÀmt mig för att anamma min kvinnliga sida. Nu kan ingen komma Ät mig... jag Àr helt oskyldig... jag Àr till och med feminist!![]()
Fan, hade inte Virtanen typ 80 000 i mÄnaden.... det blir flera Bretlings per Är. Framför allt alla svartgula brattar vilka jag Àlskar. NÀr jag vÀl fÄtt jobbet pÄ ledarredaktionen fÄr ni hjÀrna lÄna nÄgra brattar frÄn mig en kort stund, om ni Àr snÀlla mot mig pÄ ks och flashback!Snyggt! Du förtjÀnar nÀstan ett nytt jobb som ledarskribent pÄ Aftonbladet
Ăr riktigt snygg pĂ„ lĂ€nk! Jag tĂ€nkte pĂ„ rattrapanten, vilken var i brun sunbursttavla med matchande brun krokodil. Kan inte beskriva med adjektiv eller adverb, mĂ„ste ses!Bra frĂ„ga, risk att det blir lite för mkt. Tyckte tavlan var snygg pĂ„ lĂ€nken ocksĂ„!
Jag tycker lÀnken Àr sjÀlvklar pÄ denna modell! Det Àr bara harmoni!Hmm... Ska man byta ut snöret mot lÀnk? Vad sÀger ni böjs?
![]()
![]()
Den Àr bra krispig den
Inte japansk.Japanerna har landat pÄ svensk mark
![]()
En till! HÀrligt att ha nÄt vackert att vila ögonen pÄ under ett segt möte pÄ förmiddagenGalet drag i forumets skönaste trÄd. Avloggad nÄgra enstaka dagar och har typ 20 sidor att lÀsa ikapp...
Underbart!!
Bild pÄ hÀmnaren bara för att
![]()
UngefÀr 49x bÀttre...![]()
Grönt band till Skyracer finns hos Globen nu.
600kr utan lÄs, 1200kr inkl lÄs.
Bara tio sidor ifrÄn PaneraifacistastrÄden nu. Dags att sÀtta pÄ blÄljusen sÄ att vi passerar guidos:arna för evigt.Galet drag i forumets skönaste trÄd. Avloggad nÄgra enstaka dagar och har typ 20 sidor att lÀsa ikapp...
Underbart!!
Bild pÄ hÀmnaren bara för att
![]()
BMW kÀnns vÀl vÀldigt 1996-ish eller?Ahhhh , my eyes....
En Volvo i BM... förlÄt BreitlingtrÄden
Nej för att fÄ lite fart pÄ debatten behövs en stortysk... Nu ska vi se om vi inte kan fÄ till de dÀr 11 saknade sidorna
Rimfrost = rattmuff (och vinterdÀck) pÄ
![]()
On topic, gone but not forgotten.
Fortfarande en av de bÀsta hittills!
![]()
BMW kÀnns vÀl vÀldigt 1996-ish eller?
![]()
On topic: