• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

C9759D58-328D-486C-B2F7-0E3303F988A8.jpeg
Det Àr inte lÀtt att vara man i dagens Sverige. MÄnga nÀtkampanjer pÄgÄr. För att slippa bli ett ytterligare fall av dekanent man, vilken hÀngs ut i media, har jag bestÀmt mig för att anamma min kvinnliga sida. Nu kan ingen komma Ät mig... jag Àr helt oskyldig... jag Àr till och med feminist!

Inget illa, men du Àr lite störd haha :D pÄ ett bra sÀtt sÄ ta inte Ät dig !

:D
Inget illa, men du Àr lite störd haha pÄ ett bra sÀtt sÄ ta inte Ät dig !
Ett tips! Det Àr inget fel med att vara störd pÄ allvar! Man slipper alla grÄzoner i vÀrlden, vilka bara skapar osÀkerhet och problem. Allt Àr svart och vitt och Skyracer Àr vÀrldens bÀsta klocka! Enkelt! FrÄgor pÄ det? Jag Àr vÀl inte störd! Jag kan med sÀkerhet avslöja att jag Àr friskare Àn alla andra tillsammans! Hehe he !

Senast Àndrad:
Ett tips! Det Àr inget fel med att vara störd pÄ allvar! Man slipper alla grÄzoner i vÀrlden, vilka bara skapar osÀkerhet och problem. Allt Àr svart och vitt och Skyracer Àr vÀrldens bÀsta klocka! Enkelt! FrÄgor pÄ det?

Haha som sagt inget fel bara kul :)
Keep up the good work mate !

Det Àr inte lÀtt att vara man i dagens Sverige. MÄnga nÀtkampanjer pÄgÄr. För att slippa bli ett ytterligare fall av dekanent man, vilken hÀngs ut i media, har jag bestÀmt mig för att anamma min kvinnliga sida. Nu kan ingen komma Ät mig... jag Àr helt oskyldig... jag Àr till och med feminist!
Paradoxen Àr vÀl att varenda kÀndis som hÀngts ut Àr en s k "feminist". ;)

Snyggt! Du förtjÀnar nÀstan ett nytt jobb som ledarskribent pÄ Aftonbladet

• Like
Reactions: PCB
Snyggt! Du förtjÀnar nÀstan ett nytt jobb som ledarskribent pÄ Aftonbladet
Fan, hade inte Virtanen typ 80 000 i mÄnaden.... det blir flera Bretlings per Är. Framför allt alla svartgula brattar vilka jag Àlskar. NÀr jag vÀl fÄtt jobbet pÄ ledarredaktionen fÄr ni hjÀrna lÄna nÄgra brattar frÄn mig en kort stund, om ni Àr snÀlla mot mig pÄ ks och flashback!:)

Ahhhh , my eyes....
En Volvo i BM... förlÄt BreitlingtrÄden ;)

Nej för att fÄ lite fart pÄ debatten behövs en stortysk... Nu ska vi se om vi inte kan fÄ till de dÀr 11 saknade sidorna:D
Rimfrost = rattmuff (och vinterdÀck) pÄ :)
b_unit.jpg

On topic, gone but not forgotten.
Fortfarande en av de bÀsta hittills!
bunit2.jpg

Senast Àndrad:
Ahhhh , my eyes....
En Volvo i BM... förlÄt BreitlingtrÄden ;)

Nej för att fÄ lite fart pÄ debatten behövs en stortysk... Nu ska vi se om vi inte kan fÄ till de dÀr 11 saknade sidorna:D
Rimfrost = rattmuff (och vinterdÀck) pÄ :)
b_unit.jpg

On topic, gone but not forgotten.
Fortfarande en av de bÀsta hittills!
bunit2.jpg
BMW kÀnns vÀl vÀldigt 1996-ish eller?
2017-volvo-xc90-side-view.png

On topic:

Tillbaka
Topp