axelaugust
Basic
Vet inte. Har svÄrt! Super Ocean Heritage 42 Àr ju en lÀckerbit. Hade dock önska att fabrikatet anpassar sig lite mer till den förÀndrade efterfrÄgan. Men de har ju sin image att tÀnka pÄ..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
det och bröstpanel fastsatt med trallskruv brukar vara vanligtSÀga vad man vill om lokala pizzahaket men bra fotoljus har dom.
![]()
fan va bra ,sÄ en aero ska bÀras!SÀga vad man vill om lokala pizzahaket men bra fotoljus har dom.
![]()
Jo, har svÄrt att se lÀnken Äka pÄ alltför ofta. Hoppas bara att Hadleyt mjuknar snartfan va bra ,sÄ en aero ska bÀras!
klibblÀnken Àr dynga!
Titan = klibb , gillar inte alls titan, framförallt inte titanlÀnkar, bortsett frÄn pÄ feta dykarklockor.fan va bra ,sÄ en aero ska bÀras!
klibblÀnken Àr dynga!
NÀ inte heller titanfan ,lÀnkarna Àr lÀbbiga,Titan = klibb , gillar inte alls titan, framförallt inte titanlÀnkar, bortsett frÄn pÄ feta dykarklockor.
Fast Seawolf Àr ju en stor klocka (44mm x 18mm?), dÄ blir det ju kanon i titan, Aerospace Evo Àr ju bara 43mm och dessutom tunn.NÀ inte heller titanfan ,lÀnkarna Àr lÀbbiga,
Lustigt nog Àr seawolfen helt underbar i titan,
Perfekt tyngd , och titanytan Àr lÀcker i hop med den gula tavlan, det svarta gummit gör den oemotstÄndlig i klocklÄdan
hört det frÄn flera, tycker dom mjukar upp rÀtt fort, brukar rulla och knöla dom rÀtt hÄrt innan dom Äker pÄ klockan, var hÄrd !, dom tÄl det.Jo, har svÄrt att se lÀnken Äka pÄ alltför ofta. Hoppas bara att Hadleyt mjuknar snart![]()
Ăr inte aeron mer grusig/matt i finishen med?Fast Seawolf Ă€r ju en stor klocka (44mm x 18mm?), dĂ„ blir det ju kanon i titan, Aerospace Evo Ă€r ju bara 43mm och dessutom tunn.
Det blir bÀttre dag för dag sÄ jag hÀrdar uthört det frÄn flera, tycker dom mjukar upp rÀtt fort, brukar rulla och knöla dom rÀtt hÄrt innan dom Äker pÄ klockan, var hÄrd !, dom tÄl det.![]()
MÀtte för skojs skullFast Seawolf Àr ju en stor klocka (44mm x 18mm?), dÄ blir det ju kanon i titan, Aerospace Evo Àr ju bara 43mm och dessutom tunn.
Sedan nÀr utgÄr man frÄn bezel?MÀtte för skojs skull
Bezel:43.59
Höjd:17,64
Vertikalt:53,70
Skulle funnits ett referensarkiv ,för det hÀr med storlek
![]()
Ingen aning, har inte reflekterat över det. Jag vet inte heller om min blivit polerad.Ăr inte aeron mer grusig/matt i finishen med?
Tycker min guling har blankare finish, men kanske Àr polerad vid nÄgot tillfÀlle?!
För mej? Sen alltid,, tycker det Àr det vitala i att bedöma en klockas storlek, sen avgör det vertikala mÄttet om den Àr bÀrbar eller ej.Sedan nÀr utgÄr man frÄn bezel?![]()
Sannolikt helt sönderpolerad av en italiensk strandkille/grĂ„handlare/maffioso.Ăr inte aeron mer grusig/matt i finishen med?
Tycker min guling har blankare finish, men kanske Àr polerad vid nÄgot tillfÀlle?!
Det mÄttet som avgör för mig Àr oftast lug>lug. Vanlig diameter pÄverkas av sÄ mkt annat.För mej? Sen alltid,, tycker det Àr det vitala i att bedöma en klockas storlek, sen avgör det vertikala mÄttet om den Àr bÀrbar eller ej.
scotchSannolikt helt sönderpolerad av en italiensk strandkille/grÄhandlare/maffioso.![]()
jo vertikalt Àr avgörande ,men nog Àr bezelmÄttet mer relevant Àn boettmÄtt, nÀr man kollar efter klockor?Det mÄttet som avgör för mig Àr oftast lug>lug. Vanlig diameter pÄverkas av sÄ mkt annat.
T ex LLD Àr helt obÀrbar tycker jag, trots sina blotta 42mm vanlig diameter, medan mÄnga 44mm brattar och Àven min nya Sinn U1 44mm sitter som en smÀck.
Ahhhh , my eyes....
En Volvo i BM... förlÄt BreitlingtrÄden
Nej för att fÄ lite fart pÄ debatten behövs en stortysk... Nu ska vi se om vi inte kan fÄ till de dÀr 11 saknade sidorna
Rimfrost = rattmuff (och vinterdÀck) pÄ
![]()
On topic, gone but not forgotten.
Fortfarande en av de bÀsta hittills!
![]()
Du har ICKE tillÄtelse att lÀgga upp mer bilder pÄ den förrÀn vid jul. Saknar min för mycket
FÄr lÀra mig titta noga, sÄg bara den röda plastringen och antog det var samma...Inte japansk.
HejFÄr lÀra mig titta noga, sÄg bara den röda plastringen och antog det var samma...
Just denna finns inte pÄ Breitlings hemsida men mer info kommer sÀÀÀÀkert
Samarbete med schweziska flygvapnet.FÄr lÀra mig titta noga, sÄg bara den röda plastringen och antog det var samma...
Just denna finns inte pÄ Breitlings hemsida men mer info kommer sÀÀÀÀkert
Av en skotte? Braveheart? Gibons? Slick boy?