• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Vet inte. Har svÄrt! Super Ocean Heritage 42 Àr ju en lÀckerbit. Hade dock önska att fabrikatet anpassar sig lite mer till den förÀndrade efterfrÄgan. Men de har ju sin image att tÀnka pÄ..

Mitt bidrag till B-UNIT
IMG_2342.JPG

Titan = klibb , gillar inte alls titan, framförallt inte titanlÀnkar, bortsett frÄn pÄ feta dykarklockor.
NÀ inte heller titanfan ,lÀnkarna Àr lÀbbiga,
Lustigt nog Àr seawolfen helt underbar i titan,
Perfekt tyngd , och titanytan Àr lÀcker i hop med den gula tavlan, det svarta gummit gör den oemotstÄndlig i klocklÄdan

NÀ inte heller titanfan ,lÀnkarna Àr lÀbbiga,
Lustigt nog Àr seawolfen helt underbar i titan,
Perfekt tyngd , och titanytan Àr lÀcker i hop med den gula tavlan, det svarta gummit gör den oemotstÄndlig i klocklÄdan
Fast Seawolf Àr ju en stor klocka (44mm x 18mm?), dÄ blir det ju kanon i titan, Aerospace Evo Àr ju bara 43mm och dessutom tunn.

• Like
Reactions: PCB
För mej? Sen alltid,, tycker det Àr det vitala i att bedöma en klockas storlek, sen avgör det vertikala mÄttet om den Àr bÀrbar eller ej.
Det mÄttet som avgör för mig Àr oftast lug>lug. Vanlig diameter pÄverkas av sÄ mkt annat.
T ex LLD Àr helt obÀrbar tycker jag, trots sina blotta 42mm vanlig diameter, medan mÄnga 44mm brattar och Àven min nya Sinn U1 44mm sitter som en smÀck.

Senast Àndrad:
Det mÄttet som avgör för mig Àr oftast lug>lug. Vanlig diameter pÄverkas av sÄ mkt annat.
T ex LLD Àr helt obÀrbar tycker jag, trots sina blotta 42mm vanlig diameter, medan mÄnga 44mm brattar och Àven min nya Sinn U1 44mm sitter som en smÀck.
jo vertikalt Àr avgörande ,men nog Àr bezelmÄttet mer relevant Àn boettmÄtt, nÀr man kollar efter klockor?

Ahhhh , my eyes....
En Volvo i BM... förlÄt BreitlingtrÄden ;)

Nej för att fÄ lite fart pÄ debatten behövs en stortysk... Nu ska vi se om vi inte kan fÄ till de dÀr 11 saknade sidorna:D
Rimfrost = rattmuff (och vinterdÀck) pÄ :)
b_unit.jpg

On topic, gone but not forgotten.
Fortfarande en av de bÀsta hittills!
bunit2.jpg

Du Àr en man med kÀnsla för stil och klass.

FÄr lÀra mig titta noga, sÄg bara den röda plastringen och antog det var samma...

Just denna finns inte pÄ Breitlings hemsida men mer info kommer sÀÀÀÀkert
Hej
Titta pÄ loggan tillvÀnster sÄ ser du att det Àr en limiterad utgÄva :bookworm: eller nÄgot :rolleyes:
Schweziska flygvapnet

//Simon

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp