Uret24
Basic
Den dÀr Àr helt fantastisk, Àlskar tavlanDet Àr för lite gamla Chronomater
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den dÀr Àr helt fantastisk, Àlskar tavlanDet Àr för lite gamla Chronomater
![]()
Det Àr för lite gamla pandor...Det Àr för lite gamla Chronomater
![]()
BerÀtta mer! Jag har noterat att det dykt upp en panda i dina bilder igen men missat att frÄga.Det Àr för lite gamla pandor...
![]()
Det dÀr Àr en redig slap on the mouth !Pandor finnes...
![]()
![]()
![]()
Inget har hÀnt, bilder pÄ min gamla...BerÀtta mer! Jag har noterat att det dykt upp en panda i dina bilder igen men missat att frÄga.
Pandor finnes...
![]()
![]()
![]()
Jag ville sÀga att den sÄg ut som din gamla. Du hade kanske köpt tillbaka den. SyndInget har hÀnt, bilder pÄ min gamla...![]()
GÀrna, men jag rÄkade ju sÀlja den snorbilligt till nÄn nollpostare, sÄ den Àr borta med vinden...Jag ville sÀga att den sÄg ut som din gamla. Du hade kanske köpt tillbaka den. Synd
Som jag sagt innan - jag lider med dig. Samt att jag sjÀlv hovrade över pm-knappen dÄ du skulle sÀljaGÀrna, men jag rÄkade ju sÀlja den snorbilligt till nÄn nollpostare, sÄ den Àr borta med vinden...
Nu Àr priset fyra ggr sÄ högt för liknande i samma skick. Spilld mjölk...
Hej,
Jag Ă€r ny hĂ€r pĂ„ forumet samt ny pĂ„ Breitling. Ăger ingen Ă€nnu men flera klockor av andra mĂ€rken. En klocka som jag har fastnat för Ă€r Trancocean Chronograph 1461 med vit urtavla och brunt krokodilarmband. Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av den? Synpunkter pĂ„ valet? Eller ska jag titta pĂ„ en annan modell som första Breitling? Jag Ă€r nog ute efter en klocka med lĂ€derarmband och vit urtavla.
Tack pÄ förhand!
![]()
Har du fastnat för den sÄ Àr det den du ska ha! Du har sÀkert redan tittat pÄ massor av modeller redan sÄ "go ahead" (den e skitsnygg!). Förvirringen och suget efter andra/fler kommer per automatikHej,
Jag Ă€r ny hĂ€r pĂ„ forumet samt ny pĂ„ Breitling. Ăger ingen Ă€nnu men flera klockor av andra mĂ€rken. En klocka som jag har fastnat för Ă€r Trancocean Chronograph 1461 med vit urtavla och brunt krokodilarmband. Ăr det nĂ„gon som har erfarenhet av den? Synpunkter pĂ„ valet? Eller ska jag titta pĂ„ en annan modell som första Breitling? Jag Ă€r nog ute efter en klocka med lĂ€derarmband och vit urtavla.
Tack pÄ förhand!
![]()
Grym klocka! Hittar inget fel att börja sin Breitlingresa med den
VĂ€lkommen hit!
Har du fastnat för den sĂ„ Ă€r det den du ska ha! Du har sĂ€kert redan tittat pĂ„ massor av modeller redan sĂ„ "go ahead" (den e skitsnygg!). Förvirringen och suget efter andra/fler kommer per automatik, jag lovar. Ăr du rĂ€dd för det sĂ„ avsluta kontot hĂ€r omedelbart
. VĂ€lkommen till galenskapen!
HÀrligt att höra! Jag verkar ha fÄtt napp pÄ en nu i Portugal. Vi förhandlar lite om priset bara![]()
Haha ok, tack för rĂ„den. Ăr lite rĂ€dd för mig sjĂ€lv och detta forum...Just nu till exempel sitter jag och stirrar pĂ„ min första watch winder som kom idag. Det gĂ„r runt, det gĂ„r runt... SkĂ€rp dig tĂ€nker jag.
VÀnta bara tills du har din första klocka med glasbaksida...
DÄ blir det knasigt pÄ riktigt![]()
Usch dÄ, Àr det sÄ hemskt? Jag har hittills intalat mig att det inte Àr sÄ viktigt med glasbaksida...
Men för fan. Det dÀr Àr mummaJa vad sÀger du sjÀlv...
![]()
(lÄnad bild)
Ja vad sÀger du sjÀlv...
![]()
(lÄnad bild)
Jösses i min lÄda vad bra.Ja vad sÀger du sjÀlv...
![]()
(lÄnad bild)
Men skÀrp dig. MÄste jag skaffa en Transocean Chronograph ocksÄ?![]()