Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Otrolig start på en breitlingkarriär. Hur ska detta sluta...?Hej,
Jag är ny här på forumet samt ny på Breitling. Äger ingen ännu men flera klockor av andra märken. En klocka som jag har fastnat för är Trancocean Chronograph 1461 med vit urtavla och brunt krokodilarmband. Är det någon som har erfarenhet av den? Synpunkter på valet? Eller ska jag titta på en annan modell som första Breitling? Jag är nog ute efter en klocka med läderarmband och vit urtavla.
Tack på förhand!
![]()
Grymt snyggt !
En romantisk bratteist, kan det bli bättre![]()
Det var längesen man tittade in här och det första man ser är en svartstålare
Riktigt snygg!
Bidrar med en till själv
Stort grattis, riktigt elegant!Nu är klockan beställd! Hittade den i Portugal, den är begagnad från 2012 och den verkar vara i bra skick. Undrar hur länge man får gå i väntans tider?
Gillar klockan grymt mycket och UPS får skynda sig nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
riktigt fräsch,Grattis!Nu är klockan beställd! Hittade den i Portugal, den är begagnad från 2012 och den verkar vara i bra skick. Undrar hur länge man får gå i väntans tider?
Gillar klockan grymt mycket och UPS får skynda sig nu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krokodilen passar grymt bra med denna modell. Nu blir jag samtidigt lite svenskt avundsjuk på dig. Jag känner mig orolig och lite illa till mods. Jag har lärt mig att alla är lika och då borde väl alla få ha en 1461... eller hur...?![]()
du, det blir stenrätt!Haha,
Det går över ska du seImorgon dreglar man över någon annan klocka.
Jag fick chans att prova den med lite olika armband när jag var i Palma för någon tid sedan och tror att det bruna krokodil blir bra.
Stort grattis, riktigt elegant!
Jag klarar inte av att vänta på beställda klockor. Jag har löst det med att överkonsumera tyngre sömnmedel under tiden, man blir helt borta och förlorar helt tidsuppfattningen. Smack säger det så kommer en avi på posten. Sedan gäller det att trappa ned och njuta av klockan...
Hahaha, du kanske kan fixa ett parti till oss andra som väntar ocksåStort grattis, riktigt elegant!
Jag klarar inte av att vänta på beställda klockor. Jag har löst det med att överkonsumera tyngre sömnmedel under tiden, man blir helt borta och förlorar helt tidsuppfattningen. Smack säger det så kommer en avi på posten. Sedan gäller det att trappa ned och njuta av klockan...
Absolut, men bara till bratteister med minst 60,5 inlägg. De över 100 inlägg brukar vara så arroganta att jag inte vill bidra till att blåsa upp deras egon mer. Metoo!Hahaha, du kanske kan fixa ett parti till oss andra som väntar också![]()
En säker deal! Snacket om att man kan bli beroende av tungt sömnmedel är ju bara nonsens och ni ska inte låta er avskräckas av läkarnas bullshit. Nu tar jag bara fyra doser per dag i snitt. När jag väntade på min senaste bratte var jag uppe i tio. Nu är jag helt oberoendeHahaKanske borde testa det.
Är barnsligt förtjust i kombinationen svart/rött så 10års rosorna fick duga till bakgrunds kuriosaEn romantisk bratteist, kan det bli bättre![]()
Kombinationen är både vacker och laddad på samma gång. Jag kommer att tänka på tango.Är barnsligt förtjust i kombinationen svart/rött så 10års rosorna fick duga till bakgrunds kuriosa
Är barnsligt förtjust i kombinationen svart/rött så 10års rosorna fick duga till bakgrunds kuriosa
Både gula och röda hands, index etc passar ju perfekt på svarta brattar.Är barnsligt förtjust i kombinationen svart/rött så 10års rosorna fick duga till bakgrunds kuriosa