• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Imorgon blir det att kolla pÄ denna, fÄr se vart det leder :D Svart Gul! 2017 oanvÀnd 30K
IMG_2585.PNG

IMG_2584.PNG
SuverÀn! Köp! Och ge oss mÄnga wr (och sÀlj till mig i maj för 23')

• Like
Reactions: Bas
[QUOTE="Ontrackpiraten, post: 2070637, member: 12806
Tycker Àven att B60 i blÄtt Àr nice men det lutar Ät Night Mission.
7010BDCB-7812-43EA-BECF-A9FB7F366CEB.jpeg

NÄn gÄng ska vara den första för allt.

En helsvart nightmisson vill jag ha.
Snygga bÀgge tvÄ (med fördel blÄ). Kan dock inte med avsaknaden av vikt med Titan. Smaksak men kombon Titan lyster och lÄg vikt gör att den gÄr bort för mig:facepalm:
Jag har pÄ senare tiden börjat uppskatta bÄde lÄg vikt och quartz sÄ för mig kÀnns det som en slamdunk :)

NÄgon mer som Àr sugen pÄ en sÄn hÀr ?
Ligger farligt nÀra ett inköp inom kort.
Bild snodd frÄn nÀtet.
6B3B2D89-91DC-4DB6-881E-0E0A11EF2A0E.png
Som fan, den Àr underbar pÄ bild. Har dock aldrig sett den irl, hojta gÀrna till om du hittar nÄgon som har den hemma för klÀm Ä kÀnn

Hej allihopa ! Jag skulle behöva hjÀlp med en sak , det Àr sÄ att jag vann en budgivning pÄ Tradera för nÄn dagsen pÄ en Breitling men priset kÀnns nÀstan för bra och dÄ brukar det vÀl oftast vara det kÀnns det som. Och hur vet man att klockan Àr Àkta samt inte snodd? Det framkom i annonsen att att papper och lÄda inte fanns kvar.
Klockan heter:Breitling GMT Chrono Longitude Automat
Ref. A20405

Bilagor

• IMG_3080.PNG
    IMG_3080.PNG
    154.2 KB · Visningar: 52
Hej allihopa ! Jag skulle behöva hjÀlp med en sak , det Àr sÄ att jag vann en budgivning pÄ Tradera för nÄn dagsen pÄ en Breitling men priset kÀnns nÀstan för bra och dÄ brukar det vÀl oftast vara det kÀnns det som. Och hur vet man att klockan Àr Àkta samt inte snodd? Det framkom i annonsen att att papper och lÄda inte fanns kvar.
Ref. A20405
Har sett att den har legat ute pÄ Tradera i omgÄngar men vet ej om det kan vara sÄ att det har varit ett reservationspris som ej har uppnÄtts ?
Oavsett sÄ har det varit en del konstigheter pÄ Tradera senaste tiden.

Ref. A20405
https://www.tradera.com/item/190110/293965056/breitling-gmt-chrono-longitude-automat-ref-a20405-
MÀttare för folk att kolla om de fÄr lÀnken.

Ref. A20405
Vad betalde du? Referensen förekommer pÄ c24 mellan 15k och 32k. Det finns en ref med det utseendet men jag har aldrig sett modellen innan. Men det sÀger iof ingenting. @JensBP kanske har koll

Ref. A20405
Den sÀljaren kÀnns ok. SÀljer knappast fejks dÄ skulle han förstöra sin business rÀtt omgÄende. Priset Àr inte heller för bra för att vara sant, mer normalt. 11k och sen kanske rÀkna med 6-7k service Àr nog tyvÀrr inget man fÄr igen i Sverige om man flippar.

Okej sĂ„ ni tror den Ă€r Ă€kta och inte nĂ„gra konstigheter med ? Är den vĂ€rd 11k och kommer en sĂ„n klocka stiga eller sjunka i pris ?

Jo det köper jag absolut men hitta dena sidan efter Och det jag lyckades hitta sÄ finns det en sÄn klocka men inget om det kunde vara stulen

Okej sĂ„ ni tror den Ă€r Ă€kta och inte nĂ„gra konstigheter med ? Är den vĂ€rd 11k och kommer en sĂ„n klocka stiga eller sjunka i pris ?
Nej den lÀr inte vara nÄgra konstigheter med. DÀremot Àr den gammal och lÀr vara i behov av service, vilket ger ett totalpris pÄ 17-18k. Den har inga tillbehör eller cert. Blir det en bra affÀr? Nej, skulle jag sÀga. Men om man gillar modellen sÄ varför inte, dÄ Àr det bara att köra.
Jag brukar stÀlla priser i relation till andra. För 17-18 fÄr man t ex en Steelfish fullset utan servicebehov, en Aerospace Avantage dito etc.

Tillbaka
Topp