Barricello
Guld
De kommer! PromiseGrattis! Nu vÀntar vi pÄ bildbevis![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
De kommer! PromiseGrattis! Nu vÀntar vi pÄ bildbevis![]()
Njuter av vingar, vitt vin och att det Àr Freitag![]()
![]()
Ah. Det Ă€r min lilla Transocean Chrono 38 som suttit pĂ„ armen under arbetsdagen, men som nu fĂ„tt ge plats för âledighetsklockanâVad har du för kul i bakgrunden?![]()
Ah. Det Ă€r min lilla Transocean Chrono 38 som suttit pĂ„ armen under arbetsdagen, men som nu fĂ„tt ge plats för âledighetsklockanâ![]()
NĂ€dĂ„. Detta Ă€r vad Breitling vid lanseringen kallade âdamurâHĂ€rlig storlek, trodde de bara fanns i 43![]()
Japp nu e det löstVarför dÄ ha butiken stÀngd, med en hel del insyn i retail Àr det högst osannolikt med personal i butikerna nÀr det Àr stÀngt. Oavsett sÄ löste de det snyggt och bestÀllde en ny klocka vilket Àr det absolut enda rÀtta
NĂ€dĂ„. Detta Ă€r vad Breitling vid lanseringen kallade âdamurâ, men som jag anser vara en unisex
![]()
Japp nu e det löst
Haha damursökte lite pÄ c24 och hittade ett par st men den verkar inte jÀttevanlig
HÀrligt, överfin klocka. FÄr ta mig ned till Bergströms i Malmö och se om dom har nÄgot kul till mig![]()
Hur mÄnga pengar kostar det?Föredrar skyracer pÄ det gröna bandet nu nÀr jag testat bÄda
![]()
![]()
Listprist pÄ 1200:- inkl. lÄsHur mÄnga pengar kostar det?
VÀldigt sugen pÄ nÄgot att byta med
DÄ fÄr det blir ett sÄntListprist pÄ 1200:- inkl. lÄs![]()
SÄhÀr ska en super ocean se ut. Tycker det dÀr Àr ytterligare en modell som breitling har förstörtHÀr kommer ett gÀng bilder efter byte av band, nu invÀntas ett i mörkbrunt kalvskinn oxÄ orginal.
Slutet gott allting gott
Trevlig helg pÄ er
Fantastisk!Min......varit min i 23Ă„r....![]()
![]()
![]()
Fantastisk!
Det var just vad den klockan har som jag ville ha nÀr jag blev klockintresserad!Bara Àlskar denna förbannade klocka!![]()
SÄ var det, det var sinnebilden av en klocka, hade dock ingen tanke pÄ UTC dÄDet var just vad den klockan har som jag ville ha nÀr jag blev klockintresserad!
Bra frÄga, pÄ hemsidan Àr alla vingar borta utom pÄ Professionalserien.Varför annonserar man med en gammal modell... skulle inte vingarna bort?![]()
Varför annonserar man med en gammal modell... skulle inte vingarna bort?![]()