• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

Efter att ha haft SOH 42 och Gul Avenger Seawolf ÄtervÀnder jag till denna trÄd som blivande Chronomat-Àgare.
92A326B9-A71A-4983-988C-C780DCF041B7.jpeg

Har ni nÄgra förslag pÄ lÀnkar till denna?

Trevlig helg

Nu Àr jag hemma igen ifrÄn Bergströms och allt Àr korrigerat ang fel modell som Äkte med hem förra lördagen.
Kommer fler bilder senare men fick om Àn en Ànnu finare champagne i lÄda med mig oxÄ. Iof inte mer Àn rÀtt med ÀndÄ.
SÄ tummen upp för Bergströms i Göteborg som har ordnat till allt.
20180504_181326.jpg
Mmm, om de inte försökte en fuling...

Ahhh gött gött :) Ja dÄ duger ingen liten mesh historia ;)
Men lÀnk Àr bokat inget gummi?
Jag bifogar pÄ min egen och tycker den gör sig smaklig
15242471227986723880220048441342.jpg

15242471480011953564137083565816.jpg
Gillar den lite vridna men grova strukturen.
Sen har du ju dem raka mjuka varianterna
Jag Àr inget större fan av gummin. Tycker ofta att dem Àr hÄrda och obekvÀma.
Luminoxgummit hade jag dock inget emot, det var skönt.
Har du en bild pÄ nÄn av de raka mjuka varianterna?

Finns ju pro 1, 2 & 3. Tror dÀremot knte det finns pro-lÀnk som passar till den gamla Chronomaten, eller?

Jag gör ett snabbt Ätertagande dÀr @yonsson , mÄste ha supit fast utan sprit :D (vilket Àr sjukt trist bara det :()
Har ocksÄ sett det nÄgra gÄnger med pro1. Vet inte vilket ÀndfÀste som passar.
Men diggar man att klockan ser ut som en thai-bratte med mishmash frÄn olika serier sÄ Àr det ju bara att testa sig fram. Lika bra Ä sÀtta pÄ mercedesvisare nÀr man vÀl Àr i farten. ;)

Efter att ha haft SOH 42 och Gul Avenger Seawolf ÄtervÀnder jag till denna trÄd som blivande Chronomat-Àgare.
92A326B9-A71A-4983-988C-C780DCF041B7.jpeg

Har ni nÄgra förslag pÄ lÀnkar till denna?

Trevlig helg

Till den skulle jag kört pÄ RouleauxlÀnk!

4D20CE1E-EB26-4EB1-BD2E-1C7FDC95B48E.jpeg

01B7F2A1-0DC8-47E6-9D84-5F32A6464977.jpeg

Lite nyfiken pÄ en sak, var det inte denna som hade fÄtt hela urverket utbytt?! Dessutom gjord av den lokala urmakaren, sitter det verkligen ett verk som anvÀnds av Breitling, eller Àr det nÄgot helt annat ETA?!

Senast Àndrad:
Btw Ă€r inte det dĂ€r klockan som fĂ„tt utbytt verk hos ”lokala” urmakaren? Är det ens en breitling lĂ€ngre? Har du kollat?
Till den skulle jag kört pÄ RouleauxlÀnk!

4D20CE1E-EB26-4EB1-BD2E-1C7FDC95B48E.jpeg

01B7F2A1-0DC8-47E6-9D84-5F32A6464977.jpeg

Lite nyfiken pÄ en sak, var det inte denna som hade fÄtt hela urverket utbytt?! Dessutom gjord av den lokala urmakaren, sitter det verkligen ett verk som anvÀnds av Breitling, eller Àr det nÄgot helt annat ETA?!
Återkommer pĂ„ det.

Har ocksÄ sett det nÄgra gÄnger med pro1. Vet inte vilket ÀndfÀste som passar.
Men diggar man att klockan ser ut som en thai-bratte med mishmash frÄn olika serier sÄ Àr det ju bara att testa sig fram. Lika bra Ä sÀtta pÄ mercedesvisare nÀr man vÀl Àr i farten. ;)
Rolex logga ovan vingarna ? ;)
NÀÀ inte sÄ o_O absolut inte sÄ :nailbiting:

Nu ska jag ta tag i livet och försöka fÄ till den dÀr rackarns Night Mission och sluta lÄta snÄlheten bedra visheten:D

Och @Fergi kÀmpar med sin röda pil pÄ köp och sÀlj. Hade jag inte varit pil Àgare hade jag klippt den. KÀnns det inte som ett skapligt lÄgt pris eller?
Nu Àr jag sÀkert i fel trÄd med detta, dÄ rÀttar jag mig direkt om sÄ Àr fallet :)
Tycker ocksÄ att de Àr ett bra pris, kommer pÄ lÀnk,cert mm och de finns ju ett bratte lÀder ocksÄ :)

Tillbaka
Topp