Ingen lÀnk! Det Àr sedan gammalt.. du Àr gammal.![]()
Haha...jag Àr inte bara gammal, jag Àr lastgammal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
TyvÀrr inte, jag letar efter en passande lÀnk atm. GÀller att fÀrgen passar baraGillar...men följer det med lÀnk till klockan?! Man mÄste kunna alternera med lÀnk, det Àr sedan gammalt!
LÀtt, om nÄgon klipper min GS.Luftar intresset för att se om nÄgon eventuellt Àr sugen pÄ en Skyracer?
Uttagen nyligen pÄ svensk AD med bÄde grönt och svart band.
Dra ett PM isf sÄ berÀttar jag mer![]()
LÀtt, om nÄgon klipper min GS.![]()
Förmodligen inte den snyggaste kronografen, men den har en av dom coolaste designen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Köpte en likadan nyligen. Den dÀr klarröda fÀrgen Àr lite speciell. Den blir lite svÄrare att kombinera med klÀderna men den Àr jÀkligt charmig.
![]()
Den svarta synden Àr en grym styggelse!Vad tycker ni om Night Misson? SjÀlv Àlskar jag den stealthiga looken.
![]()
Det vore ett logiskt steg att ta.Den svarta synden Àr en grym styggelse!
Har funderat pÄ den rÀtt lÀnge och flippar jag min trÄksub blir det gÀrna en night mission och nÄgon kul Seiko!
Precis, bratte quartz+seiko sla017 vore fint som snus!Det vore ett logiskt steg att ta.![]()
Precis, bratte quartz+seiko sla017 vore fint som snus!![]()
Hur Àr tidhÄllningen pÄ era SOH2 med Tudorverk?? NÄgon som kört ett tag och kan uttala sig?
Det gör du absolut rÀtt i!Den svarta synden Àr en grym styggelse!
Har funderat pÄ den rÀtt lÀnge och flippar jag min trÄksub blir det gÀrna en night mission och nÄgon kul Seiko!
Och ÀndÄ la du inte in nÄgraNÄgra bilder skulle inte göra ont!
Mvh Roffe
Och ÀndÄ la du inte in nÄgra![]()
Fast COSC Àr ju ingen höjdare. Jag menar snarare om de hÄller +-1 spd eller typ +-5.Har fortfarande inte mÀtt det med app eller utrustning men ruskigt bra, Àven om den legat oanvÀnd över helgen kan jag inte mÀrka nÄgon större skillnad. Den hÄller sin cosc
Det dÀr med kisel verkar vara helt rÀtt vÀg att gÄ
Sen Àr det fÄ klockor över 40mm jag tkr funkar. Speedy PRO med sina 42mm Àr dock en, sÄ kanske en navitimer pÄ 43 ocksÄ kan funka och kan fÄ pryda min handled nÄn gÄng i framtiden, om jag kan komma över det hÀr med att klockan inte tÄl nÄgon vÀta. (Och storleken.)
NÄgra bilder skulle inte göra ont!
Mvh Roffe
Navitimer 41 som slÀpptes nyligen borde kunna vara ngt för dig? Listpris ca 55 tkr om jag minns rÀtt.
Det ser precis ut som att det skulle fÄ plats ett par vingar ovanför B:et!
Kunde de inte Ätminstone Àndrat placeringen för mer harmoni pÄ urtavlan?
![]()
![]()
Grattis fĂ„r man vĂ€l sĂ€ga dĂ„! Ălskar den röda fĂ€rgen pĂ„ urtavlan, betrĂ€ffande klĂ€dval kontra klockan sĂ„ Ă€r det inget jag sjĂ€lv tĂ€nkt pĂ„! Men det kan nog ligga i nĂ„got i det du skriver...