Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
JĂ€kligt fet! Ăr den gula tonen lite Ă„t det mörkare hĂ„llet eller mer blek gul? TyvĂ€rr har man inte handlederna att bĂ€ra upp 44mm :/
Den Ă€r jĂ€vligt gulJĂ€kligt fet! Ăr den gula tonen lite Ă„t det mörkare hĂ„llet eller mer blek gul? TyvĂ€rr har man inte handlederna att bĂ€ra upp 44mm :/
NiceDen Àr jÀvligt gul
Jag har 17,5 ish
53mm. StÄr pÄ hemsidan.Nice
Vet du lug-to-lug?
Fasen mindre kul att sekundvisaren inte beter sig som den ska nu. TrĂ„kigt nĂ€r man vĂ€ntat sĂ„ lĂ€nge.SĂ„dĂ€r ja. Ăntligen tillbaka efter komplett service. Ha en fin helg allihopa.
![]()
LÀmnade du in hos Breitling eller Urbrev? Hur lÄng tid tog det och kostnad? Jag har ocksÄ en Crosswind Special (tÀnker dock inte serva den Àn).Fasen mindre kul att sekundvisaren inte beter sig som den ska nu. TrÄkigt nÀr man vÀntat sÄ lÀnge.
Urbrev,drygt 6 veckor,5600:- dÄ byttes klinkhjul och fjÀder ocksÄ. Sekundvisaren flyter inte som den ska. Den hackar och nÀstan stannar upp ibland för att sedan hoppa en bit. Han skulle fixa detta pÄ garanti.LÀmnade du in hos Breitling eller Urbrev? Hur lÄng tid tog det och kostnad? Jag har ocksÄ en Crosswind Special (tÀnker dock inte serva den Àn).
Vad Àr det sekundvisaren gör som inte Àr normalt?
Kollade du om Àven modulen servades?Urbrev,drygt 6 veckor,5600:- dÄ byttes klinkhjul och fjÀder ocksÄ. Sekundvisaren flyter inte som den ska. Den hackar och nÀstan stannar upp ibland för att sedan hoppa en bit. Han skulle fixa detta pÄ garanti.
Antar att du eftersöker lÄgt pris och kort vÀntetid?LÀmnade du in hos Breitling eller Urbrev? Hur lÄng tid tog det och kostnad? Jag har ocksÄ en Crosswind Special (tÀnker dock inte serva den Àn).
Vad Àr det sekundvisaren gör som inte Àr normalt?
Framför allt kort vÀntetid. Drar mig rejÀlt för att lÀmna in pÄ service om det tar ett halvÄr som man hör ibland. Jag förutsÀtter att de (Urbrev) har garanti pÄ servicen. Jag har lÀst mÄnga gÄnger om urusel service frÄn Breitling, sÄ det garanterar inte nÄgot.Antar att du eftersöker lÄgt pris och kort vÀntetid?
TvÄ kriterier man aldrig hade tagit in en riktig hantverkare för. Detsamma bör gÀlla klockor och urmakare...
Har inte haft klockan pÄ service hos dom men för annat och dÄ har jag fÄtt klockan tillbaka inom 1 vecka men service tar tid speciellt om de behöver byta delarFramför allt kort vÀntetid. Drar mig rejÀlt för att lÀmna in pÄ service om det tar ett halvÄr som man hör ibland. Jag förutsÀtter att de (Urbrev) har garanti pÄ servicen. Jag har lÀst mÄnga gÄnger om urusel service frÄn Breitling, sÄ det garanterar inte nÄgot.
Yes,stÄr klart och tydligt i kostnadsförslaget.Kollade du om Àven modulen servades?
Det Àr en stor skillnad mot om bara gÄngverket servades, vilket en del verkar göra. Det Àr inte att rekommendera...
En garanti sÀger vÀl ingenting om jobbet?Framför allt kort vÀntetid. Drar mig rejÀlt för att lÀmna in pÄ service om det tar ett halvÄr som man hör ibland. Jag förutsÀtter att de (Urbrev) har garanti pÄ servicen. Jag har lÀst mÄnga gÄnger om urusel service frÄn Breitling, sÄ det garanterar inte nÄgot.
Som sagt, jag har ingen erfarenhet av varken TĂ€by eller Urbrev, men hade nog chansat pĂ„ Urbrev i första hand om det var halva priset och dubbelt sĂ„ snabbt. Ăr man missnöjd fĂ„r man köra pĂ„ Breitling och se om det blir bĂ€ttre dĂ€r.En garanti sĂ€ger vĂ€l ingenting om jobbet?
Breitling i TÀby gör riktigt bra jobb, hade inte tvekat att lÀmna in dÀr. VÀrt den extra tiden och pengen om man vill ha det ordentligt gjort.