Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack!AlltsĂ„ bara Ă€lskar SOHDet enda jag tycker Ă€r lite synd pĂ„ min Ă€r att det Ă€r lite snĂ„lt med lume, speciellt för att vara en âdykareâ. Snygg bild hur som helst!
Njae, det saknas i vart fall i min 42:a som jag plockade ut frÄn Krons för ca en mÄnad sedan.Tack!
Ja, de kunde klÀmt i lite till, men det Àr sÀllan det stör mig.
Avsaknaden av lume i vridringen löstes vÀl till uppföljaren om jag minns rÀtt.
Ser vÀldigt mycket ut som en lumeplupp pÄ alla bilderNjae, det saknas i vart fall i min 42:a som jag plockade ut frÄn Krons för ca en mÄnad sedan.
HÄller med att det inte stör nÀmnvÀrt Àven om lume Àr awesome![]()
Jaha du menar sÄ. Jo det Àr det men inte mer Àn sÄ. Trodde du menade runt hela ringen typ som pÄ PelagosSer vÀldigt mycket ut som en lumeplupp pÄ alla bilder![]()
Det hĂ€r med verk - imho - ren snobbism och tycker det Ă€r, i princip mkt bĂ€ttre med ânon inhouse Brattarâ, har haft bĂ„de och - och aldrig haft problem med Breitlings ETAâs, billigare o köpa och serva samt mucho tillförlitliga . Har haft ett par APâs, Patek och nu en Breguet, med betydligt sĂ€mre gĂ„ng Ă€n mina non in house Brattar, visst vackrare och mer pĂ„kostade. Men innan vi pissar pĂ„ Breitling, sĂ„ Ă€r det ej lack of know how nĂ€r det kommer till verk, bara titta pĂ„ deras perpetuals, som för övrigt RĂ„leeks ej har. Smak och tycke Ă€r olika, men jag föredrar Breitlings non inhouseDe nyare SOH (B20) har iallafall ett verk frĂ„n Tudor, inte mig emot![]()
HĂ„ller med dig. 9 av 10 fall bĂ€ttre med ETA.Det hĂ€r med verk - imho - ren snobbism och tycker det Ă€r, i princip mkt bĂ€ttre med ânon inhouse Brattarâ, har haft bĂ„de och - och aldrig haft problem med Breitlings ETAâs, billigare o köpa och serva samt mucho tillförlitliga . Har haft ett par APâs, Patek och nu en Breguet, med betydligt sĂ€mre gĂ„ng Ă€n mina non in house Brattar, visst vackrare och mer pĂ„kostade. Men innan vi pissar pĂ„ Breitling, sĂ„ Ă€r det ej lack of know how nĂ€r det kommer till verk, bara titta pĂ„ deras perpetuals, som för övrigt RĂ„leeks ej har. Smak och tycke Ă€r olika, men jag föredrar Breitlings non inhouse![]()
SĂ„ j*vla bra!Nytt in
![]()
![]()
MÀktiga pjÀser helt klartTur man tanig sÄ man slipper köpamen den frugan provade satt bra
![]()
![]()
![]()
Tycker det ser bra ut! Testade den i titanium ocksÄ, riktigt trevlig!Tur man tanig sÄ man slipper köpamen den frugan provade satt bra
![]()
![]()
![]()
Har en flaska liggandes i vinkylen. Hur var den?Illa tvungen att testa hypen i ChampagnetrÄden.![]()
![]()
Samma hÀr, jag Àr inte vÀrd provsmakningen pÄ en timma eller 2..Har en flaska liggandes i vinkylen. Hur var den?
Inge fel pÄ demTycker det Àr vÀldigt sÀllan man ser en Chronomat 36 pÄ manlig handled. NÄn som har nÄgra inspo bilder??
Ăr det pga att en Bratte âskaâ vara stor? Annars sĂ„ Ă€r ju inte 36 sĂ„ ovanligt generellt, och modellen ser helt magisk ut.
Snurrar det ens nÄgra pÄ forumet? Kan inte minnas att jag sett nÄn pÄ sÀlj sidan.
Tycker det Àr vÀldigt sÀllan man ser en Chronomat 36 pÄ manlig handled. NÄn som har nÄgra inspo bilder??
Ăr det pga att en Bratte âskaâ vara stor? Annars sĂ„ Ă€r ju inte 36 sĂ„ ovanligt generellt, och modellen ser helt magisk ut.
Snurrar det ens nÄgra pÄ forumet? Kan inte minnas att jag sett nÄn pÄ sÀlj sidan.
Chronomat 36.
![]()
Nu Àven med korrekt datum.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Chronomat 36, den mörkblÄa! Mörkare och mer sunburstig blÄ Àn 40:n.Tycker det Àr vÀldigt sÀllan man ser en Chronomat 36 pÄ manlig handled. NÄn som har nÄgra inspo bilder??
De kostar skjortan pÄ C24/Ebay osv, kan sÀkert lyckas fÄ 10k om du hittar rÀtt köpare internationellt. HÀr pÄ KS Àr det desto svÄrare att sÀga vad ett rimligt pris ÀrNi som kan Breitling i den hÀr trÄden - om jag fick för mig att sÀlja min pilotlÀnk med co- pilot modul (till en Aerospace Avantage i bild en bit ovan), vad ska man ta för den? Googlar lite och det nÀrmaste jag kommer en likadan lÀnk Àr ca 1.600 USD, kan det verkligen stÀmma?![]()