Klockskrollarn
Basic
"Passiv jakt" Àr ett intressant uttryck, hur gÄr det till?Jag hÄller med!
En av de dÀr klockorna jag har passiv jakt pÄ.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
"Passiv jakt" Àr ett intressant uttryck, hur gÄr det till?Jag hÄller med!
En av de dÀr klockorna jag har passiv jakt pÄ.
Det Àr vÀl lite som att sitta pÄ pass under jakt tÀnker jag."Passiv jakt" Àr ett intressant uttryck, hur gÄr det till?![]()
Haha fattar, kÀnner igen processen...Det Àr vÀl lite som att sitta pÄ pass under jakt tÀnker jag.
Om den rÄkar komma nÄgot intressant skjuter du, men du orkar inte springa runt och leta efter nÄtt att skjuta.
Ibland kan man ju lessna pÄ tristessen och den passiva övergÄr snabbt till en manisk aktiv jakt, men inte dÀr Ànnu![]()
Tur du förgyller trÄden med dina klockor och bilderGT-time!
![]()
HÄller med! TrÄden Àr ganska död.. oftast samma personer som lÀgger upp.. inget nyttTur du förgyller trÄden med dina klockor och bilder![]()
Fina!Mina 2 breitling klockor![]()
(Halv kass bild)
Jo det stÀmmer men har sÄlt denFina!
Hade inte du en Colt ocksÄ?
Ja det e klartJo det stÀmmer men har sÄlt den
Ibland fÄr man sÀlja för att sponsra annat![]()
Hade en superocean steelfish för en massa Är sedan med ett likadant svart gummi. Vill minnas att det inte mjuknade nÀmnvÀrt de ca 6 mÄnader som jag hade den men kanske andra kan fylla pÄEn frÄga till er som Àr bÀttre bevandrade pÄ omrÄdet Àn jag Àr: mjuknar Breitlings gummin nÄgot med tiden nÀr man anvÀnder dem? Jag gillar den hÀr modellen men tycker att den Àr lite i styvaste laget för att sitta riktigt bekvÀmt.
![]()
En frÄga till er som Àr bÀttre bevandrade pÄ omrÄdet Àn jag Àr: mjuknar Breitlings gummin nÄgot med tiden nÀr man anvÀnder dem? Jag gillar den hÀr modellen men tycker att den Àr lite i styvaste laget för att sitta riktigt bekvÀmt.
![]()
Har jag inte haft just det röda, men mina fÀrgade gummin (blÄtt/gult) har varit styvare Àn de svarta jag haft. Tycker inte heller de sitter riktigt bra, inte tycker jag de mjuknat nÀmnvÀrt heller tyvÀrr.Hade en superocean steelfish för en massa Är sedan med ett likadant svart gummi. Vill minnas att det inte mjuknade nÀmnvÀrt de ca 6 mÄnader som jag hade den men kanske andra kan fylla pÄ![]()
Diver PRO Àr faktiskt obekvÀm med spÀnne . Vill du ha bÀttre kÀnsla dÄ Àr det mesh eller diver PRO med microjustering lÄsEn frÄga till er som Àr bÀttre bevandrade pÄ omrÄdet Àn jag Àr: mjuknar Breitlings gummin nÄgot med tiden nÀr man anvÀnder dem? Jag gillar den hÀr modellen men tycker att den Àr lite i styvaste laget för att sitta riktigt bekvÀmt.
![]()
Ah, nej det kÀnns ju förstÄs rimligt att gummi liksom Àr det det Àr och inte Àndras sÄ mycket Ät det mjukare hÄllet - hade för mig att jag hört nÄgon sÀga nÄgot i den riktningen men jag misstÀnker att jag (eller vederbörande) misstog mig.Hade en superocean steelfish för en massa Är sedan med ett likadant svart gummi. Vill minnas att det inte mjuknade nÀmnvÀrt de ca 6 mÄnader som jag hade den men kanske andra kan fylla pÄ![]()
Undrar om inte det svarta jag testade pÄ en kompis klocka för nÄgra dagar sedan var lite mjukare det med nu nÀr du sÀger detHar jag inte haft just det röda, men mina fÀrgade gummin (blÄtt/gult) har varit styvare Àn de svarta jag haft. Tycker inte heller de sitter riktigt bra, inte tycker jag de mjuknat nÀmnvÀrt heller tyvÀrr.
Ăr det viklĂ„s som Ă€r lösningen alltsĂ„? Det lĂ„ter ju iofs rĂ€tt rimligt att det lĂ€ngre lĂ„set skulle kunna böja runt bandet till en lite rundare form - frĂ„gan Ă€r bara hur mycket man orkar investera sig i deras gummin om de inte Ă€r bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€rDiver PRO Ă€r faktiskt obekvĂ€m med spĂ€nne . Vill du ha bĂ€ttre kĂ€nsla dĂ„ Ă€r det mesh eller diver PRO med microjustering lĂ„s![]()
AlltsĂ„ jag lovar att det Ă€r stor skillnad. Problemet Ă€r att bandet Ă€r tjock och det bygger vĂ€ldigt mycket tjockleken vid vanligt spĂ€nne . Var bor du ?Ăr det viklĂ„s som Ă€r lösningen alltsĂ„? Det lĂ„ter ju iofs rĂ€tt rimligt att det lĂ€ngre lĂ„set skulle kunna böja runt bandet till en lite rundare form - frĂ„gan Ă€r bara hur mycket man orkar investera sig i deras gummin om de inte Ă€r bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€r![]()
SjĂ€lv gillar jag deras gummimesh sjukt mycket, men det finns ju bara i svart eller blĂ„.Ăr det viklĂ„s som Ă€r lösningen alltsĂ„? Det lĂ„ter ju iofs rĂ€tt rimligt att det lĂ€ngre lĂ„set skulle kunna böja runt bandet till en lite rundare form - frĂ„gan Ă€r bara hur mycket man orkar investera sig i deras gummin om de inte Ă€r bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€r![]()
Undrar om inte det svarta jag testade pÄ en kompis klocka för nÄgra dagar sedan var lite mjukare det med nu nÀr du sÀger det
Det Àr vÀl bara sÄ det Àr antar jag - men lite trist dÄ jag tycker att kombon med fÀrgglatt gummi och överdimensionerad logga har en skön flair
Ja de Ă€r ju jĂ€kligt snyggaĂr det viklĂ„s som Ă€r lösningen alltsĂ„? Det lĂ„ter ju iofs rĂ€tt rimligt att det lĂ€ngre lĂ„set skulle kunna böja runt bandet till en lite rundare form - frĂ„gan Ă€r bara hur mycket man orkar investera sig i deras gummin om de inte Ă€r bĂ€ttre Ă€n sĂ„hĂ€r![]()
JÀklar vad bra den Àr med analoga UTCnNytt in!
![]()
Ja jag hÄller med, den hÀr gillar jag starkt!JÀklar vad bra den Àr med analoga UTCn
Ăr det gröna tavlan?