Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hahaha, det ultimata FU! Vilken lirare. Jag misstÀnker starkt att han har tillgÄng till en skrothantering.
GST-B200. Har den inte mycket element lÄnat ifrÄn Hublot Big Bang?
Hur funkar den med alla klÀderna? NÀr jag kör motorcykel eller snöskoter sÄ blir det trÄngt och korvigt med klocka, jackÀrm, understÀll och handskar. Brukar bli att klockan mÄste av. TÀnkte att det borde bli samma problem med din utrustning.
Rökdykning pÄ schemat
Ladda?SÀg att man rÄkade bestÀlla hem en Frogman men nÀr man packar upp den sÄ Àr displayen helt död förutom att det blinkar CHG i fönstret högst upp. Vad innebÀr det?
SÀg att man rÄkade bestÀlla hem en Frogman men nÀr man packar upp den sÄ Àr displayen helt död förutom att det blinkar CHG i fönstret högst upp. Vad innebÀr det?
RÄkade?? KÀnner igen det dÀrSÀg att man rÄkade bestÀlla hem en Frogman men nÀr man packar upp den sÄ Àr displayen helt död förutom att det blinkar CHG i fönstret högst upp. Vad innebÀr det?
Japp, verkar vara sÄ. FÄr lÀgga den under en stark lampa i natt.LADDA MIG OMGà ENDE
Ja, vafan. Hade egentligen köpstopp för mig sjÀlv och sen kommer Cali och dundrar pÄ en 50% rea. Kunde fan inte motstÄRÄkade?? KÀnner igen det dÀr
Jag hade min pÄ mig hela dagen igÄr nÀr jag hade Àrenden som inte krÀvde byggerier. Mycket trevlig! Mina barn tycker den Àr mycket cool men frugan Àr inte lika begeistrad
Hemligheten Àr att skaffa en Ànnu fetare G-Shock sÄ att frugan helt plötsligt tycker att StÄlisen Àr liten och diskretJag hade min pÄ mig hela dagen igÄr nÀr jag hade Àrenden som inte krÀvde byggerier. Mycket trevlig! Mina barn tycker den Àr mycket cool men frugan Àr inte lika begeistrad
Japp, verkar vara sÄ. FÄr lÀgga den under en stark lampa i natt.
Ja, vafan. Hade egentligen köpstopp för mig sjÀlv och sen kommer Cali och dundrar pÄ en 50% rea. Kunde fan inte motstÄ
He he, jag fÄr nog vrida pÄ det argumentet för frugan gillar Mudmaster och Frogman. Jag fÄr skaffa mig en terrorist istÀllet!Hemligheten Àr att skaffa en Ànnu fetare G-Shock sÄ att frugan helt plötsligt tycker att StÄlisen Àr liten och diskret
Yes, körde med LED under natten. Den var igÄng pÄ morgonenDu laddar med LED va? Vanliga lampor kan bli hemskt varma.