• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Heeelt G-Ă„s Shocked :pompus:
B06D15C6-4891-4F5D-AACD-0E15DF3154AD.jpeg
giphy.gif

giphy.gif

Kul att trÀffa en trevlig medlem "in real" och gjorde en bra deal. (@Defiant)

Första gÄngen jag sÄg foto pÄ klockan sÄ tyckte jag att klockan sÄg lite konstig ut i sin runda form, speciellt nÀr den Àr sÄ "slÀtt" för att vara en G-shock.
Men jag gillade displayen skarpt, "radiant" gold display och guldfÀrgade knappar, spÀnne och skruvboett.
Har en rund G-shock sedan tidigare, en G-9100 men den har en rund grov design till skillnad frÄn denna.
Men i verkligheten sÄ upplevs inte den lika rund, för det sticker ut vid dÀr knapparna sitter.
PÄ produktfoto ser den mycket större ut Àn i verkligheten, Àr typ lika stor som en square, men utseendet gör att den upplevs mindre.
Kort men gott, den Àr mycket finare i verkligheten.
Konstig att den inte Àr sÄ populÀr fast det Àr en 35 Ärs jubileumsmodell.
Jag Àr dock supernöjd och tycker att den Àr mycket finare i verkligheten. Först tÀnkte jag köpa den enbart för att modda om den till en square.
Men nu nÀr jag har den i hand, Àndrar jag mig och kommer att lÄta den vara som den Àr.
För er med smala vrister, denna passar bra.

Och jag som inte skulle köpa fler klockor, blev nu 3st pÄ en vecka istÀllet. Vill inte ens rÀkna hur mÄnga jag har köpt i Är. :banghead:

IMG_5210.JPG

LÀgger ut de hÀr först innan de hamnar pÄ köp och sÀlj :)
Jag har en GWG-1000 och en B5000 StÄlis som mest ligger. BÀgge Àr fullsett
Mudmastern har lite spÄr av anvÀndning men fortfarande vÀldigt fin.
StÄlisen har sedvanliga hairlines, men Àven den i mycket fint skick

Är nĂ„gon sugen pĂ„ att köpa sĂ„ hör av er :) (StĂ„lisen Ă€r sĂ„ld)

IMG_4019.JPG

IMG_4014.JPG

Senast Àndrad:
Innan jag gör annons, nÀr jag nu orkar göra en... :cool:
Ska sÀlja en King GXW-56-1BJF med extra orange/röd bezel/band och bullbars.

Kommer Àven en camo GA700CM-8A men dom verkar inte vara sÄ populÀra hÀr, eller?

Tillbaka
Topp