Ăh, anvĂ€ndaren hade -1 i omdömenI knowGrĂ€mer mig lite att jag inte skickade pĂ„ ett bud... Den stack rejĂ€lt sista 20 sek..
Men till frÄgan, Àr det nÄgon hÀr som har en??![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăh, anvĂ€ndaren hade -1 i omdömenI knowGrĂ€mer mig lite att jag inte skickade pĂ„ ett bud... Den stack rejĂ€lt sista 20 sek..
Men till frÄgan, Àr det nÄgon hÀr som har en??![]()
Det var lite det som gjorde mig feg med budetĂh, anvĂ€ndaren hade -1 i omdömen![]()
https://www.ebay.co.uk/itm/CASIO-Or...989380&hash=item2d1634a692:g:5xEAAOSwfzRfT2-gDet var lite det som gjorde mig feg med budet
Men fasen va frÀn Rangeman iaf. FÀrgen vÀckte habegÀr![]()
Ja , sÄna har man ju inte kollat pÄ
Hur billigt?En sÄdan gick billigt pÄ Tratten igÄr![]()
1480:- caHur billigt?
Det var lÄgt!1480:- ca
Haha, skulle passa mig som krÀnger komponenter!
ĂndĂ„ spĂ€nnande med nytt material pĂ„ bezeln. FĂ„r hoppas att priserna hĂ„ller sig dĂ€r dom Ă€r bara.Gillar kretskortsdesignen pĂ„ sjĂ€lva klockan.Bandet not so much.
https://products.g-shock.com/asia-mea/en/_detail/DWE-5600CC-3/
"Since the innovative new bezel of this model secures to the watch by inner hooks without screws, the bezel can also be detached and re-attache as required."
SÄ inga mer skruvar pÄ bezeln. Hmmm... tro hur bra det sitter i lÀngden dÄ. KÀnns som det kan börja glappa efter nÄgra Är?
Fast bezel och band Ă€r vĂ€l fortfarande samma gamla resin? SjĂ€lva caset har fĂ„tt nĂ„gon typ av karbon-mix av vad jag förstĂ„r?ĂndĂ„ spĂ€nnande med nytt material pĂ„ bezeln. FĂ„r hoppas att priserna hĂ„ller sig dĂ€r dom Ă€r bara.
Finns det inte en del befintliga modeller som har snap-on utan skruvar?Gillar kretskortsdesignen pÄ sjÀlva klockan.Bandet not so much.
https://products.g-shock.com/asia-mea/en/_detail/DWE-5600CC-3/
"Since the innovative new bezel of this model secures to the watch by inner hooks without screws, the bezel can also be detached and re-attache as required."
SÄ inga mer skruvar pÄ bezeln. Hmmm... tro hur bra det sitter i lÀngden dÄ. KÀnns som det kan börja glappa efter nÄgra Är?
Fake men det var en rolig och hÀrligt nördig design.Den var ju cool och ultranördig. Displayens "kretskort" Àr den Àkta eller pÄmÄlad tro?
Jag tror inte det, jag har dÄ aldrig sett det förut?Finns det inte en del befintliga modeller som har snap-on utan skruvar?
Finns det inte en del befintliga modeller som har snap-on utan skruvar?
Fake men det var en rolig och hÀrligt nördig design.
![]()
https://www.watchuseek.com/threads/how-to-dw-5600e-module-disassembly-lcd-swap.1091187/
Kul med 3229 dÀr. (Vilket dÄ Àr modul numret).Den var ju cool och ultranördig. Displayens "kretskort" Àr den Àkta eller pÄmÄlad tro?
Som gammal SweClockare trÀffar modellen mig rÀtt in i modermodemet![]()
Jaja sÄklart det Àr sÄ. Men hur gÄr det ihop med att det inte lÀngre behövs skruvar. Jag tror Àven bezeln Àr ny. Blir ju mÀrkligt isÄfall att den inte Àr kompatibel med gamla bezels dÀr det bara Àr 4 hÄl som det inte gÄr att ha skruvar i.Fast bezel och band Àr vÀl fortfarande samma gamla resin? SjÀlva caset har fÄtt nÄgon typ av karbon-mix av vad jag förstÄr?
Konstigt att den blivit tyngre med nÄgra gram och inte lÀttare med tanke pÄ karbon och avsaknad av skruvar?
Inte för att det spelar nÄgon roll men lite mÀrkligt. (Fast karbon Àr kanske tyngre Àn resin?)
Ja du tÀnker sÄ. Jag tÀnkte att dom gjort smÄ piggar dÀr skruvarna ska sitta för att hÄlla den pÄ plats. Hittar ingen bild pÄ lös bezel frÄn undersidan.Jaja sÄklart det Àr sÄ. Men hur gÄr det ihop med att det inte lÀngre behövs skruvar. Jag tror Àven bezeln Àr ny. Blir ju mÀrkligt isÄfall att den inte Àr kompatibel med gamla bezels dÀr det bara Àr 4 hÄl som det inte gÄr att ha skruvar i.
I g-central stÄr det att det Àr precis sÄ. KrÀver ett special verktyg för att lossa piggarna.Ja du tÀnker sÄ. Jag tÀnkte att dom gjort smÄ piggar dÀr skruvarna ska sitta för att hÄlla den pÄ plats. Hittar ingen bild pÄ lös bezel frÄn undersidan.![]()
Min första g-shock som jag köpte av KS medlem. Var orolig över storleken men faktum Àr att jag blev förvÄnad över hur liten den kÀnns. Super nöjd över klockan och tacksam över att detta forum finns.