• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

CDEAD66A-2F3E-4EB9-80FE-92F302ACB08A.jpeg

Hehe, nu överdriver jag lite. Folk fÄr sÄklart ha precis vad dom vill pÄ sig. Men jag tycker just Apple Àr fruktansvÀrt ful. :)
Cato den Àldres (anpassade) citat kÀndes rimligt gÀllande detta...

Kan inte annat Àn hÄlla med dig om att utseendet/designen pÄ AW inte Àr nÄgot att hurra för :banghead: jÀmfört med andra tillverkare.
Dock fÄr funktioner före design gÄ före denna gÄng ;).

Kan inte annat Àn hÄlla med dig om att utseendet/designen pÄ AW inte Àr nÄgot att hurra för :banghead: jÀmfört med andra tillverkare.
Dock fÄr funktioner före design gÄ före denna gÄng ;).

Tycker tvÀrtom, funderar pÄ en AW sjÀlv. Funktionerna intresserar mig inte det minsta men tycker den estetiskt den Àr trevlig, synd bara Àldre generationer ej visar tiden jÀmnt för det Àr finare :bookworm:

Tycker tvÀrtom, funderar pÄ en AW sjÀlv. Funktionerna intresserar mig inte det minsta men tycker den estetiskt den Àr trevlig, synd bara Àldre generationer ej visar tiden jÀmnt för det Àr finare :bookworm:

Nu kanske fick jag det lÄta som AW Àr den fulaste klockan som gjorts vilket inte Àr fallet, dÄ hade jag inte haft en men jag hade dock föredragit annan design om jag fick önska ;). AOD Àr grymt trevligt pÄ 5an.
AW6 presenteras 15/9 som det ser ut.

Äntligen fick jag förmĂ„nen att Ă€ga en MRG! Jag har tagit över denna klocka frĂ„n @S.L och sĂ„klart Ă€r den i utmĂ€rkt skick! Riktigt hĂ€rlig klocka som behöver plats i klocklĂ„dan som ska rensas lite :)
BD196618-E393-419F-9B96-D4F08EB0FB6C.jpeg
Skönt att se att den Àr pÄ plats!
Tycker att det Ă€r genuint roligt att sprida ”MRG-evangeliet”. :happyhappy:

Apostel eller profeten @S.L Det Àr valfritt :)

Jag blev lite förvÄnad över spelet i kronan, nÄgot jag inte har upplevt tidigare. Men det kÀnns ÀndÄ bombsÀkert.
”Alpha gel bushing”, en design feature för att skydda mot slag & stötar.
Du Àr inte den förste att hajja till över detta. :D

Tillbaka
Topp