Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Blasphemy!Den bÀsta G-shocken Casio aldrig gjorde
![]()
Blasphemy!
Men Àrligt, ALLA har f*n smartwatches nuförtiden. Dom tilltalar mig inte ett dugg...![]()
Den Àr inte dÄlig. Var sÄ nÀra att köpa den som lÄg pÄ köp- och sÀlj. Men blev för snÄl...
Haha, dom Àr sÀkert jÀttebra. Skulle iofs kunna tÀnka mig en nÀr jag springer men jag fortsÀtter nog med mina squares.Diggar min AW5 SS lika mycket som mina G-Shock. TvÄ helt olika anvÀndaromrÄden samt uppfyller mina behov pÄ olika sÀtt, men smaken Àr som baken
.
Haha, dom Àr sÀkert jÀttebra. Skulle iofs kunna tÀnka mig en nÀr jag springer men jag fortsÀtter nog med mina squares.![]()
KBK!Det gör du helt rÀtt ioch jag fortsÀtter med bÄda alternativen
.
KBK!
[Fö. sÄ anser jag att Apple watch bör förgöras.]
Hehe, nu överdriver jag lite. Folk fÄr sÄklart ha precis vad dom vill pÄ sig. Men jag tycker just Apple Àr fruktansvÀrt ful.Haha, nyfiken pÄ varför
?
Hehe, nu överdriver jag lite. Folk fÄr sÄklart ha precis vad dom vill pÄ sig. Men jag tycker just Apple Àr fruktansvÀrt ful.
Cato den Àldres (anpassade) citat kÀndes rimligt gÀllande detta...
Kan inte annat Àn hÄlla med dig om att utseendet/designen pÄ AW inte Àr nÄgot att hurra förjÀmfört med andra tillverkare.
Dock fÄr funktioner före design gÄ före denna gÄng.
Tycker tvÀrtom, funderar pÄ en AW sjÀlv. Funktionerna intresserar mig inte det minsta men tycker den estetiskt den Àr trevlig, synd bara Àldre generationer ej visar tiden jÀmnt för det Àr finare![]()
Levt med denna idag, ÀndÄ skönt med nÄgot sÄ lÀsbart samtidigt som jag nog hellre haft den kolsvarta![]()
![]()
Stort grattis!Ăntligen fick jag förmĂ„nen att Ă€ga en MRG! Jag har tagit över denna klocka frĂ„n @S.L och sĂ„klart Ă€r den i utmĂ€rkt skick! Riktigt hĂ€rlig klocka som behöver plats i klocklĂ„dan som ska rensas lite
![]()
Ăntligen fick jag förmĂ„nen att Ă€ga en MRG! Jag har tagit över denna klocka frĂ„n @S.L och sĂ„klart Ă€r den i utmĂ€rkt skick! Riktigt hĂ€rlig klocka som behöver plats i klocklĂ„dan som ska rensas lite
![]()
Den Ă€r maffig!!Ăntligen fick jag förmĂ„nen att Ă€ga en MRG! Jag har tagit över denna klocka frĂ„n @S.L och sĂ„klart Ă€r den i utmĂ€rkt skick! Riktigt hĂ€rlig klocka som behöver plats i klocklĂ„dan som ska rensas lite
![]()
Ăntligen fick jag förmĂ„nen att Ă€ga en MRG! Jag har tagit över denna klocka frĂ„n @S.L och sĂ„klart Ă€r den i utmĂ€rkt skick! Riktigt hĂ€rlig klocka som behöver plats i klocklĂ„dan som ska rensas lite
![]()
Det lÄter som om du talar av erfarenhetGratulerar! Rensa inte för hÄrt bara, lÀtt att utrensingen gÄr överstyr![]()
Skönt att se att den Ă€r pĂ„ plats!Ăntligen fick jag förmĂ„nen att Ă€ga en MRG! Jag har tagit över denna klocka frĂ„n @S.L och sĂ„klart Ă€r den i utmĂ€rkt skick! Riktigt hĂ€rlig klocka som behöver plats i klocklĂ„dan som ska rensas lite
![]()
Stort grattis!
Gryymt! :-D
Den Àr maffig!!
Vilka andra klockor kommer att förpassas ur klocklÄdan dÄ?![]()
Gratulerar! Rensa inte för hÄrt bara, lÀtt att utrensingen gÄr överstyr![]()
Apostel eller profeten @S.L Det Àr valfrittSkönt att se att den Àr pÄ plats!
Tycker att det Ă€r genuint roligt att sprida âMRG-evangelietâ.![]()
âAlpha gel bushingâ, en design feature för att skydda mot slag & stötar.Apostel eller profeten @S.L Det Ă€r valfritt
Jag blev lite förvÄnad över spelet i kronan, nÄgot jag inte har upplevt tidigare. Men det kÀnns ÀndÄ bombsÀkert.