Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr stor men du kan ha den tycker jag.Vad tror ni? Kan jag bÀra denna eller kÀnns den bara löjligt stor pÄ min taniga arm? Eller stÀller jag frÄgan i helt fel forumdel?![]()
![]()
Det ser jÀttebra ut!Vad tror ni? Kan jag bÀra denna eller kÀnns den bara löjligt stor pÄ min taniga arm? Eller stÀller jag frÄgan i helt fel forumdel?![]()
![]()
Vad tror ni? Kan jag bÀra denna eller kÀnns den bara löjligt stor pÄ min taniga arm? Eller stÀller jag frÄgan i helt fel forumdel?![]()
![]()
Letar efter ogilla-knappenDen bÀsta G-shocken Casio aldrig gjorde
![]()
NÀr klockan ligger i sin ask ser det inte sÄ lite ut som att den sitter i sin finfÄtöljRangeman noterar att vÀdret Àr ostadigt i norra VÀstmanland idag
![]()
Letar efter ogilla-knappen![]()
Den Àr stor men du kan ha den tycker jag.
Det ser jÀttebra ut!![]()
Bara att köra pÄ![]()
Ni Àr ju vÀrre Àn PaneraigÀnget!Jag gillart!
Den var faktiskt inte sÄ grotesk som jag var rÀdd för pÄ armen. Fast jag fÄr nog smÀlta det hÀr nÄgra dar innan jag plastar av den...
HÀr varierar vÀdretTrycket dalar i Skaraborg ocksÄ.
![]()
Köpte en idag(bild frÄn nÀtet). Den G som passar bÀst till kostym.Körde min oak en stund idag och ska nog ge den lite fler chanser, fÄr sitta pÄ imorgon![]()
![]()
Mitt 500e inlÀgg (om allt stÀmmer),med klockan som drog in mig i G-shockvÀrlden och KSVet att man ligger i lÀ jÀmtemot mÄnga av er, men iaf
![]()
![]()
Min GW-5600AR ska vandra vidare. BestÀlld via Relojesdemoda 2020-08-23 och Àr i sÄldes mycket fint skick. Har monterat dit en kombilÀnk samt bytt till annan bezel med röda textdetaljer. Original gummi och bezel följer givetvis med. Skicka PM vid intresse
.
![]()
![]()
Dags att bryta tystnade efter en lÄng paus hÀrifrÄn.
Det som fÄtt mig att Äteruppta inlÀggen Àr senaste fyndet, DW-6400 frÄn 1994, ett nÄdens Är.
Jepp, Man har Àntligen blivit med Gundam!
![]()
![]()
Hmm, vad har han pallat upp sin Gundam med?
EN DW-8300 STARGATE!
![]()
![]()
Gillar kretskortsdesignen pÄ sjÀlva klockan.Bandet not so much.
https://products.g-shock.com/asia-mea/en/_detail/DWE-5600CC-3/
"Since the innovative new bezel of this model secures to the watch by inner hooks without screws, the bezel can also be detached and re-attache as required."
SÄ inga mer skruvar pÄ bezeln. Hmmm... tro hur bra det sitter i lÀngden dÄ. KÀnns som det kan börja glappa efter nÄgra Är?
Gillar utseendet skarpt
MÄste ha varit rekord, du har haft den mer Àn 2 veckor.![]()
SÄdÀr rÀtt sÄ exakt tvÄ timmar senare pÄ en annan plats i vÄrt avlÄnga land