Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
LÀgger till BGD-560-1ER (Baby-G square)Hittade specar pÄ den nya och mot den gamla fyrkanten blir det:
Gamla vanliga DW-5600E
Dimensions (W x H x D) 48.9mm x 42.8mm x 13.4mm
Weight approx. 53 g
Nya lilla GM-S5600
Dimensions (W x H x D) 43.8mm x 38.4mm x 10.9mm
Weight approx. 50 g
Dvs. skillnaden i storlek blir 5.1mm x 4.4mm x 2.5mm
Det lÄter ju ganska mycket, jag trodde det var samma display men det mÄste vÀl vara en helt ny mindre LCD dÄ?
En annan sak som förbryllar mig Àr varför det Àr annorlunda display pÄ den positiva och negativa.
(Kanske bara renderingar det dÀr?)
Du tar trÄden till en helt ny nivÄEller en av disse...![]()
![]()
En square kan alla vuxna bÀra utan problem, kvinna som man, skulle jag pÄstÄFinns det nÄgon G-Shock som passar smala handleder?
Snyggt! Ăr det vid 10 likadana modeller som det börjar bli patologiskt eller var det 100?
En 5000 pÄ kombilÀnk vore kul i det sÀllskapetUngefÀr alla metallmodeller man kan ha.![]()
Vid 6.....Snyggt! Ăr det vid 10 likadana modeller som det börjar bli patologiskt eller var det 100?
Har jeg INGEN tro pÄ....Vid 6.....![]()
Ligger en ute pÄ Tradera nuNÄn som har testat en GA-2100SU-9AER? Ser grymt cool ut och jag kan inte hitta nÄgon som har den pÄ hyllan.
![]()