• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Da er en etterlengtet modell pÄ vei.
Har bare annonse-bildet, sÄ inntil videre poster jeg et lite utsnitt av det.;)
20200921_201747.png

Är man inte första Ă€garen sĂ„ behöver det inte bli sĂ„ himla blodigt men köper man ny i nĂ€rheten av list sĂ„ Ă€r det bĂ€st om man aldrig vill sĂ€lja sedan...
S
Att vÀnta pÄ att nya tillskott ska ramla i brevlÄdan kan ha negativ inverkan pÄ psyket :nailbiting:
Klockplatser har dubbelt sÄ djupa hÄl sÄ banden kan hÀnga fritt ;)
58BE8D24-68BC-41DC-B9BE-38BD18174955.jpeg
50C5D206-0D04-4013-A86A-AFD4F1CD9AD1.jpeg
Var har du köpt din klocklÄda?

Original eller ihopsatta delar? SvÄrt att hitta original :)
Den skal vĂŠre original, med "amminisjonskassen" og det hele. :)
Ser at en fikk kjÞpt deler tidligere pÄ f.eks. pacparts, sÄ en kunne sette sammen sin egen. Det var vel kun logoen i displayet som ikke ble med, ellers ble den jo helt lik.
Du klarte Ä kvitte deg med din altsÄ ? :)

Den skal vĂŠre original, med "amminisjonskassen" og det hele. :)
Ser at en fikk kjÞpt deler tidligere pÄ f.eks. pacparts, sÄ en kunne sette sammen sin egen. Det var vel kun logoen i displayet som ikke ble med, ellers ble den jo helt lik.
Du klarte Ä kvitte deg med din altsÄ ? :)
Jag satte ihop den och tog display frÄn 5600mw. Tycker den har en vÀldigt skarp och bra display. Jag tröttnade lite och ville minimera min samling. Har 4 ST screwbacks nu och nÄgra 6600:eek:r , ganska nöjd med det :)

Tillbaka
Topp