Bra observerat..@Hans B 1955 skrev ju det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Bra observerat..@Hans B 1955 skrev ju det.
- Nördigt var ordet, frun skakade bara pÄ huvudet nÀr jag tog bilden
Riktigt synd att jag inte kan matcha med min MRG
Riktigt synd att jag inte kan matcha med min MRG
Gött har du börjat vÀnja sig vid storleken Àn? Tycker den ser bra ut Ä digRangeman fÄr göra mig sÀllskap pÄ jobbet ikvÀll .
Gött har du börjat vÀnja sig vid storleken Àn? Tycker den ser bra ut Ä dig
Hehe, i min vÀrld Àr gw-9400 den nÀst minsta av klockorna jag anvÀnderJa det gÄr sakta framÄt . Tyckte först den inte satt bra pÄ handleden dÄ jag var mellan tvÄ storlekar men nu verkar det kanske töjts ut lite sÄ kÀnns bÀttre pÄ eller sÄ Àr det placebo haha.
Hehe, i min vÀrld Àr gw-9400 den nÀst minsta av klockorna jag anvÀnder
I din vÀrld har du massor mer att vÀlja pÄFinns sÄ klart större G-Shocks Àn Rangeman men lite ovant med större klocka nÀr jag nÀstan bara kört med squares. Min gamla GWG-1000 var en riktig bjÀsse .
Jag hade klockan för tight frÄn början, lÀste ett tips om att bÀra den lite löst och nu tycker jag den Àr bekvÀmare Àn mina tvÄ squares (iof med original resin band)Ja det gÄr sakta framÄt . Tyckte först den inte satt bra pÄ handleden dÄ jag var mellan tvÄ storlekar men nu verkar det kanske töjts ut lite sÄ kÀnns bÀttre pÄ eller sÄ Àr det placebo haha.
Vacker.
Vacker.
Undra nÀr eller om det kommer en lika bra uppföljare.
Jag har redan köpt upp alltNÄgon som har lite "klÀder" band + bezel till försÀljning för GW-9400 skicka mig ett i sÄ fall PM
Jag har redan köpt upp allt
HIttade en polsk sida pÄ Eby som har vÀldigt vettiga priser pÄ en del Rangemangrejer
Polsk sida: https://www.ebay.com/usr/www_strefaczasuLÀÀÀÀÀnka dÄ