• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag vill lÀgga till en G-shock till samlingen.
jag vill rÄdfrÄga er som Àr experter pÄ dessa.
jag vill ha en g-shock som Àr rolig att modda pÄ olika sÀtt, vet att de flesta squarsen Àr modvÀnliga men jag Àr ute efter en lite mer matcho g-shock som det ocksÄ finns mÄnga moddar till.

tacksam för lite exempel pÄ modeller. :)

DW-6900
GW-9400

Allt du behöver finns hÀr:
 
Morgonstund med Mudmaster.
Heh. Kommer osökt att tÀnka pÄ sketchen med Nilecity /killinggÀnget. MorgonstÄnd med Bengt Magnusson. PÄ tv4. PÄ alla 4.
Trött idag lol. Katt vÀckte mig 3 inatt.

IMG_20201230_074932.jpg
 
Senast Àndrad:
Köp en till vetja😁

Jag har lite svÄrt för butiker som skriver att allt Àr original. Som om de ibland sÀljer falska grejer. :)
 
Klarar inte av att ha en klocka som bara ligger utan att anvÀndas :oops: sÄ kollar hÀr först om nÄgon vill ta över min G-Shock DW6900JM20-8 x John Mayer x HODINKEE.
Samma pris som jag gav 2800kr inkl spÄrbar frakt. Skicka PM om du Àr intresserad.

SÅLD!
 
Senast Àndrad:
Har Mudman 9300 samma design pÄ luggarna/bandhornen som Rangeman 9400?
Det skrivs inget om det vad jag kan hitta vilket tyder pÄ att designen Àr robustare.
 
Har Mudman 9300 samma design pÄ luggarna/bandhornen som Rangeman 9400?
Det skrivs inget om det vad jag kan hitta vilket tyder pÄ att designen Àr robustare.

Nej, Mudman har mer robust design, men du behöver inte bli avskrÀckt av Rangeman pga det. Design/mode G-Shocks kan man ha lite löst pÄ handleden men friluftsklockor som Masters och Pro Treks ska man ha lite högre upp frÄn handrotsbenet sÄ man kan ha fri rörlighet pÄ handleden. Jag hade bÄde Mudman och Rangeman innan och upplevde inga konstigheter med luggarna eller bandet pÄ Rangeman.
Idag ska jag hĂ€mta Rangeman nr.2, sĂ„ denna gĂ„ngen stannar katten garanterat hemma 😁👍
 
Jag vill lÀgga till en G-shock till samlingen.
jag vill rÄdfrÄga er som Àr experter pÄ dessa.
jag vill ha en g-shock som Àr rolig att modda pÄ olika sÀtt, vet att de flesta squarsen Àr modvÀnliga men jag Àr ute efter en lite mer matcho g-shock som det ocksÄ finns mÄnga moddar till.

tacksam för lite exempel pÄ modeller. :)
Jag skulle föreslĂ„ Rangeman 9400 serien. Den har det mesta i funktionsvĂ€g och det finns mĂ€ngder av tillbehör att köpa pĂ„ tex. E-Bay 🙂
 
Nej, Mudman har mer robust design, men du behöver inte bli avskrÀckt an Rangeman pga det. Design/mode G-Shocks kan man ha lite löst pÄ handleden men friluftsklockor som Masters och Pro Treks ska man ha lite högre upp frÄn handrotsbenet sÄ man kan ha fri rörlighet pÄ handleden. Jag hade bÄde Mudman och Rangeman innan och upplevde inga konstigheter med luggarna eller bandet pÄ Rangeman.
Idag ska jag hĂ€mta Rangeman nr.2, sĂ„ denna gĂ„ngen stannar katten garanterat hemma 😁👍
Jag har alltid klockorna ovan handledsknotan, sĂ„ dĂ„ bör det va lugnt. Tack 😀
 
Jag har lite svÄrt för butiker som skriver att allt Àr original. Som om de ibland sÀljer falska grejer. :)
Hade vart mer orolig för en helt ny anvĂ€ndare utan omdömen😁
Det hade kommit fram rĂ€tt omgĂ„ende om det vart fejkklockor. Dom hade ju trots allt över 2800 olika omdömare😉
Men i slutĂ€ndan Ă€r det ju upp till var och en att göra det som kĂ€nns bĂ€st😃
 
Jag vill lÀgga till en G-shock till samlingen.
jag vill rÄdfrÄga er som Àr experter pÄ dessa.
jag vill ha en g-shock som Àr rolig att modda pÄ olika sÀtt, vet att de flesta squarsen Àr modvÀnliga men jag Àr ute efter en lite mer matcho g-shock som det ocksÄ finns mÄnga moddar till.

tacksam för lite exempel pÄ modeller. :)
GW-9400! 😁 Finns massor av olika klĂ€der till den. BĂ„de OEM och "pirat" 👍
 

Bilagor

  • IMG_20201229_162626.jpg
    IMG_20201229_162626.jpg
    711.6 KB · Visningar: 6
  • IMG_20201228_214420.jpg
    IMG_20201228_214420.jpg
    618.8 KB · Visningar: 5
  • IMG_20201219_115340.jpg
    IMG_20201219_115340.jpg
    631.1 KB · Visningar: 5
  • IMG_20201015_124200.jpg
    IMG_20201015_124200.jpg
    785.4 KB · Visningar: 4
  • IMG_20201004_134232.jpg
    IMG_20201004_134232.jpg
    768.5 KB · Visningar: 4
  • IMG_20200926_143047.jpg
    IMG_20200926_143047.jpg
    616.3 KB · Visningar: 6
Hade vart mer orolig för en helt ny anvĂ€ndare utan omdömen😁
Det hade kommit fram rĂ€tt omgĂ„ende om det vart fejkklockor. Dom hade ju trots allt över 2800 olika omdömare😉
Men i slutĂ€ndan Ă€r det ju upp till var och en att göra det som kĂ€nns bĂ€st😃

Mm. LÄter vettigt. Sen kan man ju alltid kolla om klockan bÀr typiska fejk-signaturer.
 
Tack för tipsen. MÄste sÀga att Rangeman GW-9400 faller mig i smaken. Dock kasst med pengar efter jul, nÄn som har koll pÄ var den kan finnas pÄ mellandags rea till bra pris?
 
Tillbaka
Topp