Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tro mig. Det gör det SÄ nÀr du inte vill ha ditt band lÀngre sÄ kniper jag detRiktigt bra, jag tror att den bezeln med bandet frÄn DW5600CC hade balanserat upp fÀrgerna pÄ ett jÀkla bra sÀtt!
Noop, inte Ànnu iafTro mig. Det gör det SÄ nÀr du inte vill ha ditt band lÀngre sÄ kniper jag det
Edit: Fel av mig. Du har vÀl inte det bandet.?
Undrar om det inte Àr vÄr gode @Derix som har en sÄn?Noop, inte Ànnu iaf
Nej faktiskt inte. Men nÄgon pÄ forumet Àr det, kommer inte pÄ vem..Undrar om det inte Àr vÄr gode @Derix som har en sÄn?
TrÄkigt beteende som blev mer och mer vanligt under 2020.
SÄ lÀnge de inte Àr genom Hodinkee sÄ slipper vi nog den vÀrsta hypen ÀndÄ.Ja verkligen, hoppas att dom limiterade slÀppen minskar under 2021 men har svÄrt att tro det.
Grym sommarklocka men den funkar ju kalasbra nu med!G nytt Ă„r allesammans!
Samma hÀrGott Nytt G à r pÄ er alla!
HÀr softas det i all enkelhet hemmavid med familjen. Och, ja, Bruce sÄklart.
Riktigt bra, jag tror att den bezeln med bandet frÄn DW5600CC hade balanserat upp fÀrgerna pÄ ett jÀkla bra sÀtt!
Tro mig. Det gör det SÄ nÀr du inte vill ha ditt band lÀngre sÄ kniper jag det
Edit: Fel av mig. Du har vÀl inte det bandet.?
@Meraborsten ,visst Àr det du som Àr vÄr mystiska DW-5600CC-innehavare?Nej faktiskt inte. Men nÄgon pÄ forumet Àr det, kommer inte pÄ vem..
SÄg nÄgon pÄ youtube som gjorde det bytet - lite för rörigt för min del men fÀrgerna stÀmmer finfint överrensRiktigt bra, jag tror att den bezeln med bandet frÄn DW5600CC hade balanserat upp fÀrgerna pÄ ett jÀkla bra sÀtt!
StÀmmer bra det.@Meraborsten ,visst Àr det du som Àr vÄr mystiska DW-5600CC-innehavare?
GW-5000 passar vÀl? Inte helt slÀtt men vÀldigt mjukt och behagligt.Visst borde det finnas andra band som passar en M5610? Dragspelsdelarna liksom trycker in i handleden pÄ ett mÀrkligt sÀtt. NÄt slÀtt band i stil med al-qaida-casion borde vÀl finnas?
Varför analoga visare?
Varför analoga visare?
Edit: Jag förstÄr att man vill ringa ut det gamla och ringa in det nya, men kan inte nÄgra serier i Master of G fÄ behÄlla digital display utan att bli en smart watch? Det Àr min önskan för 2021 gÀllande G-Shock.
Det Àr ju en enkel boett att bÄde borsta och polera...Ja men det kÀndes som den var lite repig?
Masters of G.
Dags att skaffa lÀngre arm alltsÄMasters of G.
HÀrlig samling! Tycker g-9100 Àr en underskattad klocka, titanmaterial och mindre storlek. Var vÀll ÀndÄ en master of G pÄ sin tid