• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag har legat lÄgt ett bra tag nu utan att flippa sÄ mycket. Det Àr lite trÄkigt men samtidigt avkopplande. Ge det ett par timmar sÄ kanske det kÀnns bÀttre. Kanske kan du till och med sova pÄ saken :)
Du har givetvis rĂ€tt, borde kanske ligga lĂ„gt som fan och se vart det leder 🙌😊. Ja dĂ„ det tĂ€nkte jag göra och förhoppningsvis komma till bĂ€ttre tankar nĂ€r jag vaknar imorgon 😊.
 
Jag har funderat pÄ att flippa min MR-G nÄgra gÄnger men kommit pÄ bÀttre tankar. Om man skulle Ängra sig sÄ Àr det antingen svÄrt eller vÀldigt dyrt att hitta en igen.
Det Ă€r verkligen sĂ„ som du sĂ€ger 🙏. Blir/Ă€r vanligtvis vĂ€ldigt svĂ„rt att hitta en MR-G till ”vettigt” pris.
 
Skön lume.

IMG_20210101_180550.jpg
Grym klocka för pengen!
Det var min första G och jag har sen dess skaffat en till. Den första var jobbklocka och blev tillslut alltför rökskadad av rökdykning. Tillslut gick lukten inte ur materialet lĂ€ngre. SĂ„ i de sammanhangen Ă€r metall bĂ€ttre Ă€n gummi/harts. Men sjukt gedigen pjĂ€s för pengen đŸ‘đŸ»đŸ™‚
 
.
Grym klocka för pengen!
Det var min första G och jag har sen dess skaffat en till. Den första var jobbklocka och blev tillslut alltför rökskadad av rökdykning. Tillslut gick lukten inte ur materialet lĂ€ngre. SĂ„ i de sammanhangen Ă€r metall bĂ€ttre Ă€n gummi/harts. Men sjukt gedigen pjĂ€s för pengen đŸ‘đŸ»đŸ™‚

Lite röklukt ger vÀl bara extra olfaktorisk patina? :)
 
Kul start pĂ„ det nya Ă„ret med en svacka dĂ€r jag övervĂ€ger sĂ€lja min MR-G, GMW-B5000G ”Porter” modd och min Muddie 😳. Hoppas givetvis jag kommer pĂ„ ”bĂ€ttre” tankar och inser att det vore idiotiskt att sĂ€lja 🙏🙂.
Önskar iallafall alla hĂ€r en god fortsĂ€ttning pĂ„ det nya Ă„ret.

Jag har bytt ut hela min klocklĂ„da (förutom min Arnie) under 2020 och kan vĂ€l sĂ€ga att visst Ă€r det kul att byta men att det Ă€r lĂ€tt att flippa för snabbt. Scrollade igenom mina klockbilder frĂ„n Ă„ret och vissa klockor har jag glömt att jag hade 😅
 
Jag har bytt ut hela min klocklĂ„da (förutom min Arnie) under 2020 och kan vĂ€l sĂ€ga att visst Ă€r det kul att byta men att det Ă€r lĂ€tt att flippa för snabbt. Scrollade igenom mina klockbilder frĂ„n Ă„ret och vissa klockor har jag glömt att jag hade 😅
Haha det var inte dĂ„ligt đŸ˜‚đŸ€Ł. Visst har jag flippat bort sjukt mĂ„nga klockor under 2020 men ingen har jag tyckt sĂ„pass mycket om som jag gör med min MR-G och ”Porter” modd fyrkanten 😊.
 
Jag har bytt ut hela min klocklĂ„da (förutom min Arnie) under 2020 och kan vĂ€l sĂ€ga att visst Ă€r det kul att byta men att det Ă€r lĂ€tt att flippa för snabbt. Scrollade igenom mina klockbilder frĂ„n Ă„ret och vissa klockor har jag glömt att jag hade 😅
NÄn/nÄgra G som du Ängrar att du flippat?

För mig Àr det bl.a. den hÀr MIRO Mudman, sÄld för flera Är sedan, dumheter. :banghead:
gs_mm01.jpg
 
Har varit en sjuk flippare, nÀr jag körde rolex och andra swiss ur.
Nu Àr det mest Japanskt, G-shock och seiko med vissa undantag, dock har jag vÀldigt svÄrt att sÀlja..
Kan tycka ibland med typ +20 G-shock att det skulle vara dax att sÀlja av lite..men icke:)
 
Tillbaka
Topp