• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

livinl0ud

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hade den vart lite mer senidigital hade jag kunnat tĂ€nka mig att strĂ€cka mig till 2500😁
SesĂ„, gĂ„ nu pĂ„ alternativ 2, sĂ„ blir allting bra👍😃
Det var snĂ€llt 😉, nu finns det ”nĂ€stan” lite vĂ€rde att flippa den till dig 😎. Haha tack för pepp 🙏🙌😃.
 

Derix

Patek
2-Faktor
Bra pris.
SkÀrmbild 2021-01-02 102246.png

 

Flipper2

Rolex
GÄr det att utröna produktionsÄr/-mÄnad utifrÄn serienummer likt pÄ Seiko klockor pÄ G-shocks? NÄgon som vet?

20210102_120548.jpg

Bokstaven pÄ slutet Àr tillverkningsÄret: J = 2020
Tre sista siffror Àr tillverkningsdagen: 16 augusti
Hahaha, min Ă€r tillverkad samma dag förra Ă„ret som din 👍😂

71C407B9-B516-4608-AE7C-E19EE6B29B8E.jpeg
 
Senast Àndrad:

lulemarcus

Panerai
GrĂ„ tavla med svart case tycker jag hamnar lite högre, men svart tavla och grĂ„tt case Ă€r ocksĂ„ fint. Mao jag Ă€r kluven 😄
LÀsa tiden gÄr utmÀrkt pÄ bÄda tavlor. Den grÄ Àr överraskande lÀttlÀst + en positiv display gör den funktionen sÄ mycket bÀttre
Tycker helt klart grÄ tavla med svart case var en winner!
 

Crispie

Rolex

Bokstaven pÄ slutet Àr tillverkningsÄret: J = 2020
Tre sista siffror Àr tillverkningsdagen: 16 augusti
Hahaha, min Ă€r tillverkad samma dag förra Ă„ret som din 👍😂

71C407B9-B516-4608-AE7C-E19EE6B29B8E.jpeg
JÀklar, dag till och med. Fett! Stort tack. Nu börjar jakten att hitta en tillverkad 21 augusti 2018 pÄ dotterns födelsedag. LÀr bli nÀra nog omöjligt men vore överfett!
 

KimLar

Breitling
Sugen pÄ en sÄdan, har dock gamla ögon o Àr inte sÀker pÄ om jag skulle kunna lÀsa av tiden, kan du om dina ögon ocksÄ Àr gamla vÀgleda mig? :)
TyvÀrr! Mina ögon Àr inte sÄ gamla! Men jag har inga problem att lÀsa av tiden. Men nÀr det mörknar gÄr det ganska snabbt innan man fÄr problem att lÀsa av. SÄ kanske inte Àr det bÀsta för gamla ögon tyvÀrr!
 
Topp