Nu Àr det nÄn luring som lagt ett bud pÄ Rangeman och sabbat "köp nu" @roosterman ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hade den vart lite mer senidigital hade jag kunnat tÀnka mig att strÀcka mig till 2500Haha ja det vore nÄgot va .
Nu förstÄr jag inte vad du menar riktigt..... 'vissel vissel'Nu Àr det nÄn luring som lagt ett bud pÄ Rangeman och sabbat "köp nu" @roosterman ?
Det var snĂ€llt , nu finns det ânĂ€stanâ lite vĂ€rde att flippa den till dig . Haha tack för pepp .Hade den vart lite mer senidigital hade jag kunnat tĂ€nka mig att strĂ€cka mig till 2500
SesÄ, gÄ nu pÄ alternativ 2, sÄ blir allting bra
BlÄcamon Àr snuskigt lÀcker!Bra pris.
Casio G-Shock GMW-B5000TCF-2ER Full Metal
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Blir ju sugen, riktigt snyggt med den blÄa ringen, fÄr sluta hÀnga hÀr jag ska ju spara pengar till grodisen.Den hÀr Àr lite trevlig faktiskt
Thread 'GOTT NYTT-pris GUL G-Shock GW-B5600-2ER Solar, Bluetooth, Multiband 6' https://klocksnack.se/threads/gott-...b5600-2er-solar-bluetooth-multiband-6.142656/
Han har fÄtt sÀnka priset ett par gÄnger nu. Det börjar bli billigt 1200 'köp nu' sÄ hade jag inte tvekat en sekund.
Nu förstÄr jag inte vad du menar riktigt..... 'vissel vissel'
Testade den hos Globen, sjukt fin..Bra pris.
Casio G-Shock GMW-B5000TCF-2ER Full Metal
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av Casio TvÄ Ärs internationell garanti Levereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Hoppas inte det blir sÄ Man hittar nya till samma prisSÄg den oxÄ, intressant att se om nÄgon hÀr nyper den...
GÄr det att utröna produktionsÄr/-mÄnad utifrÄn serienummer likt pÄ Seiko klockor pÄ G-shocks? NÄgon som vet?
Tycker helt klart grÄ tavla med svart case var en winner!GrÄ tavla med svart case tycker jag hamnar lite högre, men svart tavla och grÄtt case Àr ocksÄ fint. Mao jag Àr kluven
LÀsa tiden gÄr utmÀrkt pÄ bÄda tavlor. Den grÄ Àr överraskande lÀttlÀst + en positiv display gör den funktionen sÄ mycket bÀttre
JÀklar, dag till och med. Fett! Stort tack. Nu börjar jakten att hitta en tillverkad 21 augusti 2018 pÄ dotterns födelsedag. LÀr bli nÀra nog omöjligt men vore överfett!Bokstaven pÄ slutet Àr tillverkningsÄret: J = 2020
Tre sista siffror Àr tillverkningsdagen: 16 augusti
Hahaha, min Àr tillverkad samma dag förra Äret som din
JÀklar, dag till och med. Fett! Stort tack. Nu börjar jakten att hitta en tillverkad 21 augusti 2018 pÄ dotterns födelsedag. LÀr bli nÀra nog omöjligt men vore överfett!
Passar mig bra. Solar Àr min kopp te. Eller paraplydrink kanske.Tror det bara Àr solar som man kan söka pÄ. Vanliga batteriklockor har ju inget serienummer.
Sugen pÄ en sÄdan, har dock gamla ögon o Àr inte sÀker pÄ om jag skulle kunna lÀsa av tiden, kan du om dina ögon ocksÄ Àr gamla vÀgleda mig?
Min första post hÀr! Och min enda G för tillfÀllet! Köpt av @Meraborsten hÀr pÄ forumet! VÀldigt trevlig trÄd!
VÀl mött!
TyvÀrr! Mina ögon Àr inte sÄ gamla! Men jag har inga problem att lÀsa av tiden. Men nÀr det mörknar gÄr det ganska snabbt innan man fÄr problem att lÀsa av. SÄ kanske inte Àr det bÀsta för gamla ögon tyvÀrr!Sugen pÄ en sÄdan, har dock gamla ögon o Àr inte sÀker pÄ om jag skulle kunna lÀsa av tiden, kan du om dina ögon ocksÄ Àr gamla vÀgleda mig?
HÀr Àr det ocksÄ pizza pÄ gÄng! Dock ingen OoniIngen rök utan eld Nu blev stÀd-Gn pizzagrill-G istÀllet