Kan avslöja att det Àr ingen Ooni Men pizzor grillar den ÀndÄHÀr Àr det ocksÄ pizza pÄ gÄng! Dock ingen Ooni
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Kan avslöja att det Àr ingen Ooni Men pizzor grillar den ÀndÄHÀr Àr det ocksÄ pizza pÄ gÄng! Dock ingen Ooni
Tack för hjÀlpen!! DÄ Àr den nog inget för mig..TyvÀrr! Mina ögon Àr inte sÄ gamla! Men jag har inga problem att lÀsa av tiden. Men nÀr det mörknar gÄr det ganska snabbt innan man fÄr problem att lÀsa av. SÄ kanske inte Àr det bÀsta för gamla ögon tyvÀrr!
Cool! Vad Àr det dÀr för nÄgon?
Min första post hÀr! Och min enda G för tillfÀllet! Köpt av @Meraborsten hÀr pÄ forumet! VÀldigt trevlig trÄd!
VÀl mött!
Pass pÄ!NÄgon som Àgt/Àger en GBD-100? Och har nÄgra Äsikter om den. Kollar klocka inför fjÀllen, G-shock Àr ju alltid bra. Tittar Ät den och en GA-900
Vad lÄg "köp nu" pÄ?Pass pÄ!
edit: glöm det, nĂ„n la ett bud sĂ„ âköp nuâ försvann. SĂ€kert @roosterman
Casio G-shock G-Squad Nyskick
Utropspris: 599 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-05 19:59:05. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
999 krVad lÄg "köp nu" pÄ?
Lustigt att jag fick skulden igenPass pÄ!
edit: glöm det, nĂ„n la ett bud sĂ„ âköp nuâ försvann. SĂ€kert @roosterman
Casio G-shock G-Squad Nyskick
Utropspris: 599 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-05 19:59:05. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
En GA-2000!Cool! Vad Àr det dÀr för nÄgon?
KÀnner du ihÄg denna?En GA-2000!
Jajjemen!KÀnner du ihÄg denna?
KöööööpKlurar pÄ om man ska lÀgga en bestÀllning pÄ den grÄa GA-2110
Stulen bild:
UngefÀr den responsen jag hade vÀntat migKöööööp
JÀkla otur att jag sÄg ditt inlÀgg va??UngefÀr den responsen jag hade vÀntat mig
Det kan man undra. Trots att han har dubblat nypriset och lagt lite utropstecken i rubriken sÄ Àr den inte sÄldDen hÀr rackaren har legat osÄld i tror det Àr fyra omgÄngar nu. Undrar vad det kan bero pÄ??
!Casio G-Shock G-8900!!
Utropspris: 2499 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2021-01-04 00:10:41. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Casio herrklockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Om jag inte minns helt fel lÄg den första gÄngen ute för köpnu runt 1200 och utrop ca1000 för att sen göra en tokökning nÀr den inte blev sÄld...Det kan man undra. Trots att han har dubblat nypriset och lagt lite utropstecken i rubriken sÄ Àr den inte sÄld
StÄr batteriet pÄ L eller ser jag fel?Njuter av att solen Àntligen Àr framme .
Delvis fel , pÄ L Àr det en rödmarkering men batteriet Àr pÄ H .StÄr batteriet pÄ L eller ser jag fel?
Jag la bestÀllning i förrgÄr. KÀnns oansvarigt att lÄta bliKlurar pÄ om man ska lÀgga en bestÀllning pÄ den grÄa GA-2110
Stulen bild: