• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÀr Àr det ocksÄ pizza pÄ gÄng! Dock ingen Ooni :confused:
FA715278-7CD4-4C77-A100-B035E9985B80.jpeg
Kan avslöja att det Ă€r ingen Ooni 😉 Men pizzor grillar den Ă€ndĂ„đŸ‘
IMG_20210102_170231.jpg
 
Senast Àndrad:
TyvÀrr! Mina ögon Àr inte sÄ gamla! Men jag har inga problem att lÀsa av tiden. Men nÀr det mörknar gÄr det ganska snabbt innan man fÄr problem att lÀsa av. SÄ kanske inte Àr det bÀsta för gamla ögon tyvÀrr!
Tack för hjÀlpen!! DÄ Àr den nog inget för mig..
 
NĂ„gon som Ă€gt/Ă€ger en GBD-100? Och har nĂ„gra Ă„sikter om den. Kollar klocka inför fjĂ€llen, G-shock Ă€r ju alltid bra. Tittar Ă„t den och en GA-900 đŸ€“
 
NĂ„gon som Ă€gt/Ă€ger en GBD-100? Och har nĂ„gra Ă„sikter om den. Kollar klocka inför fjĂ€llen, G-shock Ă€r ju alltid bra. Tittar Ă„t den och en GA-900 đŸ€“
Pass pÄ!

edit: glöm det, nĂ„n la ett bud sĂ„ ”köp nu” försvann. SĂ€kert @roosterman 😄
 
Senast Àndrad:
Den hĂ€r rackaren har legat osĂ„ld i tror det Ă€r fyra omgĂ„ngar nu. Undrar vad det kan bero pĂ„?? 😉
 
Den hĂ€r rackaren har legat osĂ„ld i tror det Ă€r fyra omgĂ„ngar nu. Undrar vad det kan bero pĂ„?? 😉
Det kan man undra. Trots att han har dubblat nypriset och lagt lite utropstecken i rubriken sĂ„ Ă€r den inte sĂ„ld đŸ€”
 
Tillbaka
Topp