• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

HÄller du koll pÄ tratten idag @roosterman ? :woot:
78106DDC-BCA7-4BC7-B93E-668F131A146D.jpeg
 
Ebay nyligen avslutade auktioner indikerar nÄnstans mellan 4100-5400kr (plus frakt och sannolikt moms, sÀllan dessa hittas inom EU).
56AB5BC6-801A-4272-BB1D-F7DBF58A33CC.jpeg
Dom Àr riktig trevliga.
RÄkade utav en hÀndelse bestÀlla banden till Burton i helgen och en grÄ bezel. Ska se hur det funkar ihop. Har redan vita och Àven ljusblÄ som ocksÄ borde funka ihop med camon pÄ bandet :)
 
En kort uppdatering pÄ bilen. Olja i kylarvattnet, det kan inte vara ett gott tecken? HÀr gÀller att köpa fler klockor för att förtrÀnga problemen :bag:
E5251F36-FB33-41F5-958F-D977EB170656.jpeg
Har du kollat modermodemet? AlltsÄ sjÀlva hjÀrtat i cylindrarna?
SĂ„ sant. Ibland kommer större saker emellan. Önskar dig allt gott och saknar ditt bidrag hĂ€r pĂ„ forumet. Dina vĂ€ltagna bilder pĂ„ roliga klockor har uppskattats, bara sĂ„ att du vet. 🙂

Edit; upptÀckte att jag citerat litet tokigt. Det jag skrev var förstÄ Àmnat till @S.L
Ja, vem fan ska nu ta över som gryningens vĂ€ktare och ruska liv i trĂ„den 05:48 varje morgon? 😁
En bild pÄ backlight sÄ folk blir sugen!;)
Visst Àr det den med Maneki-neko? Riktigt rolig modell.
Har haft koll pĂ„ den dĂ€r men vet inte riktigt hur ryssen tĂ€nkt med frakten 😁

Hoppas vÀl att nÄn ska kasta sig över det extremt lÄga BIN priset och sedan i euforin missa vad totalen blir...
Antingen det eller sÄ Àr priset angivet i rubel istÀllet för euro? 115kr kÀnns vÀl som en ganska rimlig fraktkostnad frÄn Ryssland och jag tycker att det Àr relativt ofta man ser frÀmst ryssar som gör sÄ hÀr pÄ internationella marknadsplatser.
 
AppropÄ nattbeater metat: varför klagar folk pÄ att casioaken syns dÄligt? Fattar att visarna Àr lite korta, men backlighten Àr ju amazing? Brukar anvÀnda den nÀr jag ska hitta till toan pÄ natten haha!
Har inte heller nĂ„gra bekymmer med den. Tycker tom att lumen pĂ„ visarna gĂ„r att se efter ett par timmar i mörkret. AlltsĂ„ svagt som fan, men dock. 🙂
 
Mudman 24/7. Jag borde inte ha gett klockan till grabben men jag tror han tycker det Àr OK. Jag korsade för övrigt nyligen grÀnsen Norge->Sverige med passkontroll. Det hÀnder normalt aldrig sÄ jag passade pÄ att be polisen om han kunde hÀlsa mig vÀlkommen hem. Det gick fint och kÀndes riktigt bra :p Fint före i Hemsedal!
25017FA5-F49C-4A08-85E9-A8AD8C747A6B.jpeg

9C1967BF-1D76-4CA8-9FC4-5A8A9455AFCB.jpeg
 
Jo, Rangeman ska vara MofG.
"Previous Master of G models that are still available include the G-9000 Mudman and the rust-resistant G-9100 Gulfman with titanium metal parts."

Kul att dessa tvÄ fÄr vara med. Underskattade modeller i behÀndig storlek.
 
Tillbaka
Topp