Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det dÀr med disciplin och impulskontroll verkar försvinna sÄ snart man ansluter i den hÀr trÄden@Derix har lika mycket disciplin som mig.
Jepp. Har kollat alla tre klockorna men inte BHn(?)
Tror inte det men kan kika nÀsta gÄng jag öppnar. Tack för svarKan det vara fjÀrdern under metaldelen som hÄller batteriet, det bruka finnas en fjÀdern som ska nudda kretskortet och sjÀvla metaldelen.
Hoppas vÀl att nÄn ska kasta sig över det extremt lÄga BIN priset och sedan i euforin missa vad totalen blir...Har haft koll pÄ den dÀr men vet inte riktigt hur ryssen tÀnkt med frakten
HÀrligt med vit RM. Vad Àr ett rimligt marknadspris pÄ en sÄdan?Hoppas vÀl att nÄn ska kasta sig över det extremt lÄga BIN priset och sedan i euforin missa vad totalen blir...
GW-9400BTJĂr inte sĂ„ bra pĂ„ g-shock lingo Ă€n men det var en vit rangeman
Ja den överraskningen vill man ju helst inte upplevaHoppas vÀl att nÄn ska kasta sig över det extremt lÄga BIN priset och sedan i euforin missa vad totalen blir...
Ebay nyligen avslutade auktioner indikerar nÄnstans mellan 4100-5400kr (plus frakt och sannolikt moms, sÀllan dessa hittas inom EU).HÀrligt med vit RM. Vad Àr ett rimligt marknadspris pÄ en sÄdan?
Dom Àr riktig trevliga.Ebay nyligen avslutade auktioner indikerar nÄnstans mellan 4100-5400kr (plus frakt och sannolikt moms, sÀllan dessa hittas inom EU).
Har du kollat modermodemet? AlltsÄ sjÀlva hjÀrtat i cylindrarna?En kort uppdatering pÄ bilen. Olja i kylarvattnet, det kan inte vara ett gott tecken? HÀr gÀller att köpa fler klockor för att förtrÀnga problemen
Ja, vem fan ska nu ta över som gryningens vĂ€ktare och ruska liv i trĂ„den 05:48 varje morgon?SĂ„ sant. Ibland kommer större saker emellan. Ănskar dig allt gott och saknar ditt bidrag hĂ€r pĂ„ forumet. Dina vĂ€ltagna bilder pĂ„ roliga klockor har uppskattats, bara sĂ„ att du vet.
Edit; upptÀckte att jag citerat litet tokigt. Det jag skrev var förstÄ Àmnat till @S.L
Visst Àr det den med Maneki-neko? Riktigt rolig modell.En bild pÄ backlight sÄ folk blir sugen!
Har haft koll pÄ den dÀr men vet inte riktigt hur ryssen tÀnkt med frakten
Antingen det eller sÄ Àr priset angivet i rubel istÀllet för euro? 115kr kÀnns vÀl som en ganska rimlig fraktkostnad frÄn Ryssland och jag tycker att det Àr relativt ofta man ser frÀmst ryssar som gör sÄ hÀr pÄ internationella marknadsplatser.Hoppas vÀl att nÄn ska kasta sig över det extremt lÄga BIN priset och sedan i euforin missa vad totalen blir...
RetroLite GW-1400E sÄ hÀr pÄ nattakvisten
Det dÀr var vanligt förut för att undkomma höga procent avgifter till ebay och istÀllet dra in pengar pÄ frakten. Bra sÀtt att fÄ kontot avstÀngt numera antar jag.NÀr man surfar eBay och inser att frakten Àr 5ggr klockan
Har inte heller nÄgra bekymmer med den. Tycker tom att lumen pÄ visarna gÄr att se efter ett par timmar i mörkret. AlltsÄ svagt som fan, men dock.AppropÄ nattbeater metat: varför klagar folk pÄ att casioaken syns dÄligt? Fattar att visarna Àr lite korta, men backlighten Àr ju amazing? Brukar anvÀnda den nÀr jag ska hitta till toan pÄ natten haha!
Det Àr ett schysst djup i den. SvÄrfÄngat pÄ bild. Syns inte pÄ bilderna men den har blÄtt band
CoolDet Àr ett schysst djup i den. SvÄrfÄngat pÄ bild. Syns inte pÄ bilderna men den har blÄtt band
Ja! Tycker lumen Àr riktigt schysst faktiskt. Glad att ni hetsade mig till köpet. Toknöjd.Har inte heller nÄgra bekymmer med den. Tycker tom att lumen pÄ visarna gÄr att se efter ett par timmar i mörkret. AlltsÄ svagt som fan, men dock.
Den Àr storleksmÀssigt ungefÀr som en square. NÀstan lite dress-GCool
Tycker det ser ut som en föregÄngare till Waltern, med lite rutig struktur pÄ tavlan och smÄ sub dials.
G-Shock Day DateDen Àr storleksmÀssigt ungefÀr som en square. NÀstan lite dress-G
Aha, trodde nog gshockarna klarade tidens tand bÀttre Àn sÄDen vintage modellen, med Älder sÄ bruka den falla sönder av sig sjÀlv.
KöplÀge pÄ sportbh
Den var ju tjusig. HÀrligt med positiv display.NÄja, dra ut pÄ det och dra ut pÄ det. Vi ska inte överdriva.
@-RI- inget svart hÄrstrÄ, dÀremot positiv display
Det hade dÄlig formula pÄ plasten/resin innan. Det Àr Àndrad nu.Aha, trodde nog gshockarna klarade tidens tand bÀttre Àn sÄ
"Previous Master of G models that are still available include the G-9000 Mudman and the rust-resistant G-9100 Gulfman with titanium metal parts."Jo, Rangeman ska vara MofG.
Casio G-Shock "Master of G" Buyer's Guide - G-Central G-Shock Fan Site
Update: For the most current models, visit the Master of G section in our Specs Catalog.www.g-central.com