Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Finns mĂ„nga mindre modeller, bl.a G-9100 & G-9000, bĂ„da finns ganska lĂ€ttillgĂ€ngliga fortfarande. (Dem Ă€r Masters of G ocksĂ„ och oftast till bra priser)Ăr Mudman (G9300) den "minsta" modellen efter standard squares, som Ă€r lĂ€tt att fĂ„ tag pĂ„ idag, eller vad sĂ€ger experterna?
Riktigt fin, positiv display Àr helt klart att föredra! Avis.. men grattis!NÄja, dra ut pÄ det och dra ut pÄ det. Vi ska inte överdriva.
@-RI- inget svart hÄrstrÄ, dÀremot positiv display
Kikat lite pĂ„ 9000. Ăr det nĂ„n större skillnad i kĂ€nsla kontra 9300, eller förhĂ„llandevis samma?Finns mĂ„nga mindre modeller, bl.a G-9100 & G-9000, bĂ„da finns ganska lĂ€ttillgĂ€ngliga fortfarande. (Dem Ă€r Masters of G ocksĂ„ och oftast till bra priser)
Har bara G-9000, jag har smala handleder men den sitter Ă€ndĂ„ bra.Kikat lite pĂ„ 9000. Ăr det nĂ„n större skillnad i kĂ€nsla kontra 9300, eller förhĂ„llandevis samma?
Okej, fÄr se om jag vÄgarHar bara G-9000, jag har smala handleder men den sitter ÀndÄ bra.
G-9300 53,0mm x 50,8mm x 18,2mm och G-9000 52,00mm x 46,30mm x 16,80mm.
"CasiOak" GA-2100/GA-2110... Ă€r "liten och nĂ€tt" för att vara en G-Shock och sitter vĂ€ldigt bekvĂ€mt pĂ„ smalare handleder. Finns i en massa fĂ€rgvarianter, mod-kits med metallbezel etc.Ăr Mudman (G9300) den "minsta" modellen efter standard squares, som Ă€r lĂ€tt att fĂ„ tag pĂ„ idag, eller vad sĂ€ger experterna?
De Àr fina ja, och roligt med moddmöjligheter, men Àr ute efter nÄt mer "rugged" !"CasiOak" GA-2100/GA-2110... Àr "liten och nÀtt" för att vara en G-Shock och sitter vÀldigt bekvÀmt pÄ smalare handleder. Finns i en massa fÀrgvarianter, mod-kits med metallbezel etc.
9000-9400Okej, fÄr se om jag vÄgar
Saknas Frogman9000-9400
Men den ligger inte i G/GW9000-serien.Saknas Frogman
Gör det inte? Internet ger fel infoMen den ligger inte i G/GW9000-serien.
Volkswagen - das inte auto... Sorry
Heter inte froggisarna typ 10xx och 82xx i serier? Eller har jag missat nÄgot?Gör det inte? Internet ger fel info
Du vill ha hela 9000 familjenHeter inte froggisarna typ 10xx och 82xx i serier? Eller har jag missat nÄgot?
FrogĂ€gare , rĂ€tta mig! Inte frogĂ€gare sjĂ€lv.. Ăn..
Oavsett sÄ fick jag för mig att jag ville ha en av varje i 9000, 9100, 9200, 9300 och 9400. Och det Àr det pÄ bilden
Jepp med prefix G eller GW.Du vill ha hela 9000 familjen
Wohoo!!! Vet inte varför egentligen, men det Àr ju grymt skönt med mÄnga medberoendeOj rÄka visst klicka hem en till G-Shock, suget kanske börjar sakta men sÀkert komma tillbaks .
Bling-bling ?Oj rÄka visst klicka hem en till G-Shock, suget kanske börjar sakta men sÀkert komma tillbaks .
Nej nej svart som natten Àr ledtrÄden .Bling-bling ?
Nej nej svart som natten Àr ledtrÄden .
En rulle eltejp???Nej nej svart som natten Àr ledtrÄden .
Bra gissningar men inge av dom .DW-5600BB-1ER?
GW-B5600BC-1BER?
Hahaha va inte sÄdan nuEn rulle eltejp???
Den sistnÀmnde klickade jag hem igÄr frÄn klockmagasinet. SvÄrslagna priser de kör just nu... FÄtt upp G-shock suget igen, en DW-5035D vÀntar pÄ posten och jag Àr pÄ jakt efter fler.DW-5600BB-1ER?
GW-B5600BC-1BER?
GA-2100-1A1ER ?Nej nej svart som natten Àr ledtrÄden .
Mycket bra gissning men icke .GA-2100-1A1ER ?