• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Och klockbyte till mini-Muddien😃
IMG_20210202_170313.jpg
 
Min första G-shock.
maken till krÄnglig klocka att stÀlla in har jag aldrig varit med om. Det var bÀttre förr, dra ut kronan, stÀll tiden, klart.

Den skall fÄ en svart bezel. Gillade tavlan pÄ den hÀr men inte bezelen. PÄ dom andra gillade jag bezelen men inte tavlorna.

köpte en till hÀr pÄ forumet (stealth) dÀr extrabezel ingick.
80E8C75C-1878-407D-86B9-5BCEEE8F4AC8.jpeg
 
Min första G-shock.
maken till krÄnglig klocka att stÀlla in har jag aldrig varit med om. Det var bÀttre förr, dra ut kronan, stÀll tiden, klart.

Den skall fÄ en svart bezel. Gillade tavlan pÄ den hÀr men inte bezelen. PÄ dom andra gillade jag bezelen men inte tavlorna.

köpte en till hÀr pÄ forumet (stealth) dÀr extrabezel ingick.
80E8C75C-1878-407D-86B9-5BCEEE8F4AC8.jpeg


Lite pilligt Àr det allt att stÀlla om sig men snart kommer du kunna stÀlla tiden i sömnen.:)
 
Min första G-shock.
maken till krÄnglig klocka att stÀlla in har jag aldrig varit med om. Det var bÀttre förr, dra ut kronan, stÀll tiden, klart.

Den skall fÄ en svart bezel. Gillade tavlan pÄ den hÀr men inte bezelen. PÄ dom andra gillade jag bezelen men inte tavlorna.

köpte en till hÀr pÄ forumet (stealth) dÀr extrabezel ingick.
80E8C75C-1878-407D-86B9-5BCEEE8F4AC8.jpeg
Den Ă€r pĂ„ vĂ€g! 🙂 Ska du sĂ€tta bezelen pĂ„ den hĂ€r klockan? Kan bli riktigt bra. Den har helt klart bĂ€ttre lĂ€sbarhet Ă€n den helsvarta.
 
Den Ă€r pĂ„ vĂ€g! 🙂 Ska du sĂ€tta bezelen pĂ„ den hĂ€r klockan? Kan bli riktigt bra. Den har helt klart bĂ€ttre lĂ€sbarhet Ă€n den helsvarta.
Jo tÀnkte sÀtta metallbezelen pÄ den hÀr. Har sett bilder pÄ hur det kan se ut. Blir lite mellanting pÄ stealthen och den med vita index. Orangea texten blir pricken över I.
 
Min första G-shock.
maken till krÄnglig klocka att stÀlla in har jag aldrig varit med om. Det var bÀttre förr, dra ut kronan, stÀll tiden, klart.

Den skall fÄ en svart bezel. Gillade tavlan pÄ den hÀr men inte bezelen. PÄ dom andra gillade jag bezelen men inte tavlorna.

köpte en till hÀr pÄ forumet (stealth) dÀr extrabezel ingick.
80E8C75C-1878-407D-86B9-5BCEEE8F4AC8.jpeg
VĂ€lkommen i trĂ„den! Se till att nĂ€sta G-Shockmodell du köper har Multiband 📡 (radiosynk), dĂ„ behöver du bara stĂ€lla in hemstad 🌍 (tidszon) sĂ„ sköter allt sig sjĂ€lv sedan. Alltid korrekt tid! đŸ€“
 
Har nyss bestĂ€llt en casioak metall mod till min grĂ„a frĂ„n Aliexpress. Hoppas den kommer snabbt đŸ€©
-1910060803-1195754020.jpg
Tillsvidare kör jag pÄ min senaste
IMG_20210202_094439.jpg


För att sedan kunna hĂ€mta ut min Railmaster som Ă€r nyservad om nĂ„gon vecka đŸ€© kanske Ă€r som att svĂ€ra i kyrkan hĂ€r, men men...
Den kommer med all sĂ€kerhet INTE komma snabbt. Men man kan alltid hoppas 😎
 
Tillbaka
Topp