Och klockbyte till mini-Muddien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tro det eller ej... Men jag behöver faktiskt en till GW-9400.. Eller iaf en modul tillRangeman med idag
Det kom som en överraskning... not hahaTro det eller ej... Men jag behöver faktiskt en till GW-9400.. Eller iaf en modul till
Vilken bÀrs minst av 9000 och 9100?Lite bÀttre bild pÄ 9000-gÀnget
Haha förvÄnande!Tro det eller ej... Men jag behöver faktiskt en till GW-9400.. Eller iaf en modul till
Skulle nog sÀga 9100 trots att den Àr aningen större. Upplever den som tunnare och inte sÄ bulkig.Vilken bÀrs minst av 9000 och 9100?
Vad e skillnad mellan mudman"1" och mudman"4"?Lite bÀttre bild pÄ 9000-gÀnget
Min första G-shock.
maken till krÄnglig klocka att stÀlla in har jag aldrig varit med om. Det var bÀttre förr, dra ut kronan, stÀll tiden, klart.
Den skall fÄ en svart bezel. Gillade tavlan pÄ den hÀr men inte bezelen. PÄ dom andra gillade jag bezelen men inte tavlorna.
köpte en till hÀr pÄ forumet (stealth) dÀr extrabezel ingick.
Riktigt tunga pjÀser!NÄgra pÄ laddning (utom seiko)
Den Àr pÄ vÀg! Ska du sÀtta bezelen pÄ den hÀr klockan? Kan bli riktigt bra. Den har helt klart bÀttre lÀsbarhet Àn den helsvarta.Min första G-shock.
maken till krÄnglig klocka att stÀlla in har jag aldrig varit med om. Det var bÀttre förr, dra ut kronan, stÀll tiden, klart.
Den skall fÄ en svart bezel. Gillade tavlan pÄ den hÀr men inte bezelen. PÄ dom andra gillade jag bezelen men inte tavlorna.
Jo tÀnkte sÀtta metallbezelen pÄ den hÀr. Har sett bilder pÄ hur det kan se ut. Blir lite mellanting pÄ stealthen och den med vita index. Orangea texten blir pricken över I.Den Àr pÄ vÀg! Ska du sÀtta bezelen pÄ den hÀr klockan? Kan bli riktigt bra. Den har helt klart bÀttre lÀsbarhet Àn den helsvarta.
VÀlkommen i trÄden! Se till att nÀsta G-Shockmodell du köper har Multiband (radiosynk), dÄ behöver du bara stÀlla in hemstad (tidszon) sÄ sköter allt sig sjÀlv sedan. Alltid korrekt tid!Min första G-shock.
Snyggt!
SÀger ocksÄ 9100. den Àr riktigt smidig för att vara en Master of GVilken bÀrs minst av 9000 och 9100?
Ser fram emot att se hur det blir.Jo tÀnkte sÀtta metallbezelen pÄ den hÀr. Har sett bilder pÄ hur det kan se ut. Blir lite mellanting pÄ stealthen och den med vita index. Orangea texten blir pricken över I.
@Fujoor kan vi please fÄ en psykoanalys av det hÀr ansiktsuttrycket?
SvÄrt att göra psykoanalys utan bakgrundsinformation, men det ser ju onekligen ut som att han har minst 1 MRG pÄ armen och 1 incoming dÀr postnord dessutom glömt att ta ut moms.@Fujoor kan vi please fÄ en psykoanalys av det hÀr ansiktsuttrycket?
1. G-9000 Àr en vÀldigt basic modell. Den mindre storleksmÀssigt av dom tvÄ.Vad e skillnad mellan mudman"1" och mudman"4"?
TillÀggas bör att min Àr 9110 med bÄde Solar och Multiband6SÀger ocksÄ 9100. den Àr riktigt smidig för att vara en Master of G
Den kommer med all sÀkerhet INTE komma snabbt. Men man kan alltid hoppas
Hehe jag bestÀller rÀtt mycket frÄn utlandet och jag tror nog du har rÀtt hehe men ibland överraskar domDen kommer med all sÀkerhet INTE komma snabbt. Men man kan alltid hoppas
Galet bra fÀrgkombo
BestÀllde bezel och band frÄn AliExpress 4/12. Kom aldrig fram. BestÀllde en annan 6/1. Kommit till Sverige men legat och skrotat hos tullen en vecka typ...Hehe jag bestÀller rÀtt mycket frÄn utlandet och jag tror nog du har rÀtt hehe men ibland överraskar dom
Har du renar?! Fan vad cooltOfokuserad kung pÄ kvÀllsmatning
PartypooperBestÀllde bezel och band frÄn AliExpress 4/12. Kom aldrig fram. BestÀllde en annan 6/1. Kommit till Sverige men legat och skrotat hos tullen en vecka typ...