• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

g-shock gm-110rb-2aer,

jag tror den avhandlats kort lite lÀngre bak hÀr i trÄden. Jag Àr nyfiken, Àr det nÄgon som har den? Som vanligt Àr man sen pÄ bollen men jag sÄg den för första gÄngen idag och jag var tvungen att skapa en köpesannons..

(bild lÄnad frÄn nÀtet)

960527E2-F775-4F59-BEBD-5BF4E4217827.jpeg
Den dÀr Àr sÄ sjukt fet (och tacky pÄ samma gÄng). SÄg den pÄ youtube och ha begÀret Àr enormt pÄ denna. SÀg till om du hittar var man kan köpa den :)
 
utc+1, long 18E, int 5.20, mÄnfas stÀlls efter datum

Fick klia mig i huvudet ett tag för att stÀlla in Gulfmastern nÀr jag fick den. Vet inte ens om det blev rÀtt till slut men pÄ en höft verkar tidvattnets rörelser stÀmma. PÄ Rangeman Àr det ju busenkelt, longitut och latitud om jag minns rÀtt.

Edit - nÀ nu snackar jag goja. Rangeman har ju inte tidvattenkomplikationen.
 
Senast Àndrad:
Fick klia mig i huvudet ett tag för att stÀlla in Gulfmastern nÀr jag fick den. Vet inte ens om det blev rÀtt till slut men pÄ en höft verkar tidvattnets rörelser stÀmma. PÄ Rangeman Àr det ju busenkelt, longitut och latitud om jag minns rÀtt.
HÀr i sverige Àr det ju knappt nÄn skillnad pÄ hög o lÄgvatten, men om man befinner sig nÄnstans dÀr det Àr skillnad sÄ Àr det helt klart en fördel att kunna se vart vattnet Àr pÄ vÀg.
 
Ok, dÄ skrev jag in:
Long18° E
Int 5.20

DÄ nÀr jag trycker till Tide lÀge visar:
TIDE 2 - 2
6:00
Skiftar till moon lÀge visar:
Moon 2-2
19.9
 
Senast Àndrad:
KvÀllens tips!
059D3AE3-4DEB-44BE-9096-81013EDEFC2E.png

En sĂ„n handlade jag Ă„t Frugis i november men det blev dotran som fick ta den istĂ€llet. Dom har vĂ€ldigt korta band.. Men snygg fĂ€rgsĂ€ttning 😃
IMG_20201125_164643.jpg
 

Bilagor

  • IMG_20201125_164545.jpg
    IMG_20201125_164545.jpg
    593.8 KB · Visningar: 5
1500 + frakt och importavgifter kĂ€nns billigt för en L.E. Övriga pĂ„ ebay ligger pĂ„ drygt en tusing mer.

Tips:

Screenshot_20210202_212108_com.ebay.mobile.jpg
TrÄkigt att det inte Àr GXW...
 
MÄnga i kommentarerna verkar ha blivit hjÀlpta av den hÀr:

Edit: Nu nÀr jag kollar hela videon sÄ tror jag att det var just den jag kikade pÄ nÀr jag stÀllde in din GLX , nÀr det begav sig.
AnvÀnde videon och följde de sidor de anvÀnder.
Stockholm/KallhÀll
18° E
INT 6.10

Hoppas jag har gjort rÀtt nu.

Tack för att alla Ă€r sĂ„ hjĂ€lpsamma hĂ€r. 😁
 
1500 + frakt och importavgifter kĂ€nns billigt för en L.E. Övriga pĂ„ ebay ligger pĂ„ drygt en tusing mer.

Tips:

Screenshot_20210202_212108_com.ebay.mobile.jpg
@daniel svensson
FĂ€rgkompis till din orangea😉
 
Idag kom denna ocksÄ DW-5600THC-1 Throwback series Christmas accents (2019).
Gillar verkligen guldknapparna och spÀnnet.
Trodde att nylonbandet skulle vara jÀttelÄng, hade tur att armbandet passade perfekt utan att det stack ut nÄgonting.
Wow den sitter verkligen skön pÄ handleden, man mÀrker knappt att man har en klocka pÄ sig.
Den röda fÀrgen Àr jÀttebra till jul. Men för everyday wear, skulle jag vilja ha bort det röda.
Antingen byter jag till en vanligt 5600 band (har tur att jag har en extra guld spÀnne som jag kan sÀtta ditt) som jag har köpt redan
eller ska jag skaffa svarta adaptrar istÀllet?
Vad tycker ni?


IMG_5743.JPG



IMG_5745.JPG
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp