Frogman idag! En klar favorit Àven om den Àr liite för stor för att vara helt bekvÀm
Den Àr bekvÀmast pÄ sommaren dÄ inga tjocka jackÀrmar trycker pÄ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Frogman idag! En klar favorit Àven om den Àr liite för stor för att vara helt bekvÀm
HÄller med. Frogman Àr den ultimata badklockan.Den Àr bekvÀmast pÄ sommaren dÄ inga tjocka jackÀrmar trycker pÄ.
Kickstartar dagen med en Nocco Jag brukar dra min kring 14-tiden nÀr dippen Àr djuuuuup.God morgon frÄn hemmakontoret
HÄller med dig, kan vara topp-5 bÀsta som G-shock producerat, kanske topp-3.MÄste höra till bland de roligaste tavlor som finns.
HÄller med dig, kan vara topp-5 bÀsta som G-shock producerat, kanske topp-3.
SĂ„ synd att jag verkligen inte klarar av den med mina handleder.
Men du fÄr betÀnka att du nog har mer massa Àn mig. Nu har jag 15,2cm och pÄ sommaren svÀller dem upp Ànda till 15,6cm . (Klockor och handleder pratar vi om, inget annat).AnvÀnd tjocka tröjor ihop med den sÄ ser den rÀtt okay ut i storlek.
Ibland upplever jag den som lite bulkig nÀr jag bÀr den ihop med en t-shirt men med en hoodie blir den genast som en square. ;-P
Hehe klart man börjar med en nocco (ibland) hehe har tyvÀrr ingen... Men fixar en bredvid GA-2110 straxKickstartar dagen med en Nocco Jag brukar dra min kring 14-tiden nÀr dippen Àr djuuuuup.
Den Àr fasiken rÀtt ball den dÀr klockan alltsÄ. Kan du ta en referensbild med nÄgon annan vid sidan, typ en square?
HÄller med dig, kan vara topp-5 bÀsta som G-shock producerat, kanske topp-3.
SĂ„ synd att jag verkligen inte klarar av den med mina handleder.
HÀr kommer en bild som utlovat, fast med en GA-2110 vid sidan om.Kickstartar dagen med en Nocco Jag brukar dra min kring 14-tiden nÀr dippen Àr djuuuuup.
Den Àr fasiken rÀtt ball den dÀr klockan alltsÄ. Kan du ta en referensbild med nÄgon annan vid sidan, typ en square?
Tack!HĂ€r kommer en bild som utlovat, fast med en GA-2110 vid sidan om.
HÄller med. Snyggt band!MÄste höra till bland de roligaste tavlor som finns.
Ingen aning. Om jag skulle gissa sÄ kanske det visar tiondelar för stopwatch?Vad betyder siffror 1-10 pÄ GW-9010?
Riktigt lĂ€ckert med andra detaljer Ă€n svart pĂ„ tavlan. Jag kan inte förstĂ„ att Casio sjĂ€lva inte har slĂ€ppt 2100 i metallDĂ„ sĂ„ har âCameoakenâ fĂ„tt en blank metallbezel och âstealthenâ fĂ„tt tillbaka sin mattsvarta. Blev riktigt bra tycker jag
ApropÄ AM metalldelar, lÀste nÄnstans (troligen pÄ WUS) att en anvÀndare tyckte att "stÄlet" i delarna var lite vÀl mjukt för att vara stÄl. NÄgon hÀr som reflekterat över det nÀr ni suttit och skruvat? Borde ju vara av vikt för allergiker t.ex. (jfr billiga "silver"smycken).Riktigt lÀckert med andra detaljer Àn svart pÄ tavlan. Jag kan inte förstÄ att Casio sjÀlva inte har slÀppt 2100 i metall
Det blev ju riktig braDĂ„ sĂ„ har âCameoakenâ fĂ„tt en blank metallbezel och âstealthenâ fĂ„tt tillbaka sin mattsvarta. Blev riktigt bra tycker jag
Svar nej, men jag kollade hur man bytte pĂ„ min GG-B100 Mudmaster och det var bara fyra insexskruvar upptill. Bör vara exakt lika pĂ„ GWG-1000 ser det ut som.Ăr det nĂ„gon som har bytt bezel pĂ„ en GWG-1000? De kostar typ ingenting (förutom frakt, tull och massa annat trĂ„kigt )
sÀljaren mÄste hinna fÄ hem grejerna frÄn asien först?!Jag Àr ju ingen Ebay-rÀv, men jag tÀnkte ÀndÄ att jag provar bestÀlla lite blÄ klÀder till min Mudman.
BestĂ€llde 28/1. BerĂ€knad leverans till den 2/3. Ăr lite fascinerad över hur det ens Ă€r möjligt att det kan ta sĂ„ lĂ„ng tid frĂ„n Polen... SĂ€ljaren kanske gĂ„r hit med paketet sjĂ€lv?
Har inte tÄlamod att vÀnta sÄhÀr
Ăr det sĂ„? Jag trodde nĂ€r det stod "only 1 left" betydde det sĂ€ljarens lager, och stod det inget sĂ„ fanns det fler Ă€n ett ex pĂ„ hans lager. Men du kanske har rĂ€tt.sĂ€ljaren mĂ„ste hinna fĂ„ hem grejerna frĂ„n asien först?!