Mmmmh tyvĂ€rr och jag som Ă€r i en âdippâ . FĂ„r se nĂ€r nĂ€sta infall kommer med att sĂ€lja av allt .HĂ€r gĂ„re undan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mmmmh tyvĂ€rr och jag som Ă€r i en âdippâ . FĂ„r se nĂ€r nĂ€sta infall kommer med att sĂ€lja av allt .HĂ€r gĂ„re undan.
Försöker intala mig att âdippenâ försvinner med lite nya G-Shocks som jag inte Ă€gt tidigare .Nu Ă€r du igĂ„ng igen. Skönt
LÀgger till det. PÄ bÀggeBra sammanfattning av RM.
Glöm inte solnedgÄng+uppgÄng!
Fika. Det Àr inte kaffe i muggen.
Grattis!TvÄ klockor levererade, en kvar . Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv .
Prova. Jag skulle bli skitglad om det passade! Hade varit ultimata klockan dÄ.Tror ni man skulle fÄ till en okej passform om man försökte krÀnga pÄ en gw-5000 bezel pÄ en gmw-b5000 boett? Man fÄr massera knapphÄl en och skruvhÄlen lite grann men i övrigt. Kan det funka? Eller förslag pÄ annan resinbezel som skulle kunna passa bÀttre?
Varför jag vill sÀtta pÄ resin pÄ en stÄlis?... Jag vete fan... Vill testa
Grattis pÄ din dag!TvÄ klockor levererade, en kvar . Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv .
GrattisTvÄ klockor levererade, en kvar . Grattis pÄ födelsedagen till mig sjÀlv .
Stepcounter finns vÀl pÄ GG-B100:an?Bra sammanfattning av RM.
Glöm inte solnedgÄng+uppgÄng!
BestÀlld igÄr hos lokal AD!Jag gissar pÄ @Meraborsten eller @Hans B 1955
Just det, typ den enda onödiga funktionen som jag ser det Men jag ska uppdatera inlÀggetStepcounter finns vÀl pÄ GG-B100:an?
Jag har tÀnkt samma sak. Skulle ju bli kanon med GW-5000 med BT och STN-displayTror ni man skulle fÄ till en okej passform om man försökte krÀnga pÄ en gw-5000 bezel pÄ en gmw-b5000 boett? Man fÄr massera knapphÄl en och skruvhÄlen lite grann men i övrigt. Kan det funka? Eller förslag pÄ annan resinbezel som skulle kunna passa bÀttre?
Den svarta Àr verkligen svart. Dvs lite svÄravlÀst i sÀmre ljus. Men Àr det stealthlooken du Àr ute efter sÄ Àr den givenTÀnkte köpa mig min första G-shock och har sneglat pÄ "Casioaken". Har dock lite svÄrt att bestÀmma mig för vilken jag ska köra pÄ. Helsvart eller den blÄgrÄ. Eller finns det nÄgon limited pÄ vÀg? Gillar den blÄa och hörde att den Àr end of production, sÄ kanske bÀst att köpa den dÄ den svarta inte Àr begrÀnsad Àn?
Det Àr exakt det jag Àr orolig över, att den svarta Àr svÄr att avlÀsa. Vill ju ÀndÄ att klockan ska vara anvÀndbar, speciellt eftersom det blir min första g-shock. à h alla dessa val!Den svarta Àr verkligen svart. Dvs lite svÄravlÀst i sÀmre ljus. Men Àr det stealthlooken du Àr ute efter sÄ Àr den given
Jag hade kört pÄ den blÄgrÄa, helt klart. En av de fÄ casioaks som fÄtt mig riktigt sugen.TÀnkte köpa mig min första G-shock och har sneglat pÄ "Casioaken". Har dock lite svÄrt att bestÀmma mig för vilken jag ska köra pÄ. Helsvart eller den blÄgrÄ. Eller finns det nÄgon limited pÄ vÀg? Gillar den blÄa och hörde att den Àr end of production, sÄ kanske bÀst att köpa den dÄ den svarta inte Àr begrÀnsad Àn?
Det Àr exakt det jag Àr orolig över, att den svarta Àr svÄr att avlÀsa. Vill ju ÀndÄ att klockan ska vara anvÀndbar, speciellt eftersom det blir min första g-shock. à h alla dessa val!
Man vill köra resin pÄ stÄlis för att det Àr bÀsta modulen och alla resin varianter Àr negativa och/eller med nÄgon fÀrg.Tror ni man skulle fÄ till en okej passform om man försökte krÀnga pÄ en gw-5000 bezel pÄ en gmw-b5000 boett? Man fÄr massera knapphÄl en och skruvhÄlen lite grann men i övrigt. Kan det funka? Eller förslag pÄ annan resinbezel som skulle kunna passa bÀttre?
DÄ rekommenderar jag den blÄ, eller allra helst den grÄ. Den Àr fantastiskt trevlig med sin positiva display.Det Àr exakt det jag Àr orolig över, att den svarta Àr svÄr att avlÀsa. Vill ju ÀndÄ att klockan ska vara anvÀndbar, speciellt eftersom det blir min första g-shock. à h alla dessa val!
Av dessa röstar jag pÄ blÄ! Jag köpte mig den helgrÄaTÀnkte köpa mig min första G-shock och har sneglat pÄ "Casioaken". Har dock lite svÄrt att bestÀmma mig för vilken jag ska köra pÄ. Helsvart eller den blÄgrÄ. Eller finns det nÄgon limited pÄ vÀg? Gillar den blÄa och hörde att den Àr end of production, sÄ kanske bÀst att köpa den dÄ den svarta inte Àr begrÀnsad Àn?
Om lÀsbarheten Àr en faktor sÄ tycker jag att du ska sluta bort den helsvarta. Den Àr cool men svÄr att avlÀsa tiden pÄ.Det Àr exakt det jag Àr orolig över, att den svarta Àr svÄr att avlÀsa. Vill ju ÀndÄ att klockan ska vara anvÀndbar, speciellt eftersom det blir min första g-shock. à h alla dessa val!
Den Àr sÄ grym - sÀrskilt med tanke pÄ priset.Den grÄa Àr superbra!
DÄ rekommenderar jag den blÄ, eller allra helst den grÄ. Den Àr fantastiskt trevlig med sin positiva display.
Prova. Jag skulle bli skitglad om det passade! Hade varit ultimata klockan dÄ.
Jag har tÀnkt samma sak. Skulle ju bli kanon med GW-5000 med BT och STN-display
Kul att ni Àr inne pÄ samma spÄr. AlltsÄ ingen som testat detta eller hört om det ska vara möjligt(?). Nu blir jag ju Ànnu mer sugen. KÀnde mig lite knÀpp först men nu har ni blÄst luft under vingarna. Snart flyger jag.Man vill köra resin pÄ stÄlis för att det Àr bÀsta modulen och alla resin varianter Àr negativa och/eller med nÄgon fÀrg.