• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Tror ni man skulle fÄ till en okej passform om man försökte krÀnga pÄ en gw-5000 bezel pÄ en gmw-b5000 boett? Man fÄr massera knapphÄl en och skruvhÄlen lite grann men i övrigt. Kan det funka? Eller förslag pÄ annan resinbezel som skulle kunna passa bÀttre?

Varför jag vill sÀtta pÄ resin pÄ en stÄlis?... Jag vete fan... Vill testa

PXL_20210203_142848913.jpg
Jag har ocksÄ varit inne pÄ samma spÄr. Om du testar kommer jag att hejja pÄ och stötta!
 
Dunderklumpen har landat😁
Nu ska den fĂ„ smaka pĂ„ laddlampan som ocksĂ„ damp in frĂ„n Amazonas idag💡
Tack @Daion för affĂ€ren 😃
IMG_20210203_173742.jpg
IMG_20210203_173801_1.jpg
@Daion Àr otroligt givmild, han har fÄtt vissa trÄdar att expodera av nya klockor.

Denna e riktigt fin har haft gx-56 pÄ radarn lÀnge men hade en annan klocka som blev prioriterad nÀr @Daion kunde slÀppa den.
 
KÀnns som att den blÄa Àr den som vinner hittils! Men nu rörde du till det och slÀnge in den grÄ, den Àr ocksÄ snygg som du sÀger med den positiva displayen, damn you! :)
Enligt rĂ€tt sĂ€kra kĂ€llor sĂ„ KAN man köpa TVÅ G-shocks SAMTIDIGT. ;)
BÄde blÄ och grÄ.
SĂ„ för att citera mig sjĂ€lv, Kööööööööööööööööp😁
 
Jag stÀllde frÄgan i Casio-trÄden utan nÄgon vidare respons men hÀr gÄr det nog att reta upp nÄgon :woot:

Hur kommer det sig att Casioak med stÄlmod slagit sÄ hÄrt medan Casio Edifice gÄr obemÀrkt förbi?

Stulen bild för inspiration
05045B87-6892-4702-85B8-1191344F88F4.jpeg
 
Jag stÀllde frÄgan i Casio-trÄden utan nÄgon vidare respons men hÀr gÄr det nog att reta upp nÄgon :woot:

Hur kommer det sig att Casioak med stÄlmod slagit sÄ hÄrt medan Casio Edifice gÄr obemÀrkt förbi?

Stulen bild för inspiration
05045B87-6892-4702-85B8-1191344F88F4.jpeg

Ja det Àr ju lite mÀrkligt att den inte fÄr mer uppmÀrksamhet. Oaken och Edificen ser ju ut att vara syskon. Snygg!
 
Jag stÀllde frÄgan i Casio-trÄden utan nÄgon vidare respons men hÀr gÄr det nog att reta upp nÄgon :woot:

Hur kommer det sig att Casioak med stÄlmod slagit sÄ hÄrt medan Casio Edifice gÄr obemÀrkt förbi?

Stulen bild för inspiration
05045B87-6892-4702-85B8-1191344F88F4.jpeg
Är vĂ€l just för att man lĂ€tt kan fĂ„ den att se helt annorlunda ut och nĂ€r man tröttnat byter man bara tillbaka. Klockan pĂ„ bilden Ă€r ju snygg men den kommer ju alltid se likadan ut.
 
Ja det Àr ju lite mÀrkligt att den inte fÄr mer uppmÀrksamhet. Oaken och Edificen ser ju ut att vara syskon. Snygg!

Svaret finns i frĂ„gan 😉

Är vĂ€l just för att man lĂ€tt kan fĂ„ den att se helt annorlunda ut och nĂ€r man tröttnat byter man bara tillbaka. Klockan pĂ„ bilden Ă€r ju snygg men den kommer ju alltid se likadan ut.
Den Àr ju ÀndÄ snygg ÀndÄ! Edificen borde fÄ mer uppmÀrksamhet. De har ju ungefÀr samma funktioner som G-Shocks och GA-2100 finns ju exempelvis inte med Solar sÄ hÀr vinner Edifice.
 
Jag stÀllde frÄgan i Casio-trÄden utan nÄgon vidare respons men hÀr gÄr det nog att reta upp nÄgon :woot:

Hur kommer det sig att Casioak med stÄlmod slagit sÄ hÄrt medan Casio Edifice gÄr obemÀrkt förbi?

Stulen bild för inspiration
05045B87-6892-4702-85B8-1191344F88F4.jpeg
Har ni sett dem hÀr:


EFS-S570DB-2AUEF & EFS-S570DC-1AUEF​


1612382011416.png
1612382046694.png
 
Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp