Villhöver!Har ni sett dem hÀr:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Villhöver!Har ni sett dem hÀr:
Jag kan inte svara för andra men för min egen del sÄ handlar det om att edificen ser ut som vilken klocka som helst som en vanlig Adolf köper frÄn Ur & Penn, medan en g-shock har en mer egen stil och förmodligen signalerar att man gjort ett medvetet val.Jag stÀllde frÄgan i Casio-trÄden utan nÄgon vidare respons men hÀr gÄr det nog att reta upp nÄgon
Hur kommer det sig att Casioak med stÄlmod slagit sÄ hÄrt medan Casio Edifice gÄr obemÀrkt förbi?
Stulen bild för inspiration
FörstÄr din poÀng men en helt vanlig Adolf kan ju köpa en G-Shock ocksÄ Den Àr förmodligen billigare Àn en Casio Edifice.Jag kan inte svara för andra men för min egen del sÄ handlar det om att edificen ser ut som vilken klocka som helst som en vanlig Adolf köper frÄn Ur & Penn, medan en g-shock har en mer egen stil och förmodligen signalerar att man gjort ett medvetet val.
Jo, visserligen. Men g-shocken har dessutom en ungdomligare och frÀschare stil medan edifice kan kÀnnas litet mossig.FörstÄr din poÀng men en helt vanlig Adolf kan ju köpa en G-Shock ocksÄ Den Àr förmodligen billigare Àn en Casio Edifice.
SuperfinJag stÀllde frÄgan i Casio-trÄden utan nÄgon vidare respons men hÀr gÄr det nog att reta upp nÄgon
Hur kommer det sig att Casioak med stÄlmod slagit sÄ hÄrt medan Casio Edifice gÄr obemÀrkt förbi?
Stulen bild för inspiration
G-9300, bara solar inte multiband tyvÀrr.GW-9300?
Har du kaniner? Fan vad cooltLöjligt kallt ute nu
Ja. NĂ„tt sĂ„nt Ă€r det nog. Ăr inne pĂ„ samma spĂ„r men kan inte riktigt sĂ€tta fingret pĂ„ det. Tycker den Ă€r snygg och skulle absolut kunna tĂ€nka mig en. Men pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt kĂ€nns den lite parfymig...!? Tommy Hilfiger, Boss eller nĂ„tt.Jag kan inte svara för andra men för min egen del sĂ„ handlar det om att edificen ser ut som vilken klocka som helst som en vanlig Adolf köper frĂ„n Ur & Penn, medan en g-shock har en mer egen stil och förmodligen signalerar att man gjort ett medvetet val.
Ja. NĂ„tt sĂ„nt Ă€r det nog. Ăr inne pĂ„ samma spĂ„r men kan inte riktigt sĂ€tta fingret pĂ„ det. Tycker den Ă€r snygg och skulle absolut kunna tĂ€nka mig en. Men pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt kĂ€nns den lite parfymig...!? Tommy Hilfiger, Boss eller nĂ„tt.
Zooma in en gÄng till..Har du kaniner? Fan vad coolt
Ja faktiskt, lite sĂ„...Ja. NĂ„tt sĂ„nt Ă€r det nog. Ăr inne pĂ„ samma spĂ„r men kan inte riktigt sĂ€tta fingret pĂ„ det. Tycker den Ă€r snygg och skulle absolut kunna tĂ€nka mig en. Men pĂ„ nĂ„tt sĂ€tt kĂ€nns den lite parfymig...!? Tommy Hilfiger, Boss eller nĂ„tt.
Bra pris, och safir glas, bara en sÄn sakFör mig kÀnns Edifice mer som en racing-kronograf Àn en parfymklocka och de modeller som jag sÄg i klockbutikerna har mycket bra finish och Àr mycket tunnare Àn de borde vara...
Jag skulle inte banga ur frÄn att Àga nÄgra stycken, men jag gillar inte kronografer...
...hmm...Edificoak?
Betongbarnet strikes againZooma in en gÄng till..
Jag skojade denna gÄngZooma in en gÄng till..
Det dÀr Àr deras RS serie stÄr för Rock (och nÄgot som jag glömt) och dom ska efterlikna gitarreffektpedaler. Tycker dom Àr skitballa. Input/Output Àr nÄgot alla pedaler har tryckt pÄ sig sÄ det Àr dÀrifrÄn det kommer.Any idea vad menas med texten pÄ banden?
Med flit, man ska bjuda pÄ sig vet niBetongbarnet strikes again
Blev rĂ€dd att det blivit lite mycket âickeölâJag skojade denna gĂ„ng
Tror @Jeser90 hade en sÄn ett tag va? Förstod att du tyckte det var bra pang för pengen?För mig kÀnns Edifice mer som en racing-kronograf Àn en parfymklocka och de modeller som jag sÄg i klockbutikerna har mycket bra finish och Àr mycket tunnare Àn de borde vara...
Jag skulle inte banga ur frÄn att Àga nÄgra stycken, men jag gillar inte kronografer...
...hmm...Edificoak?
Du visade ju hönsen pĂ„ nĂ„n tidigare bild ocksĂ„ dĂ€r nĂ„n klocka blev höns-approved. Var det Rangemannen? SĂ„ denna gĂ„ng var bara för att sprida lite skrattBlev rĂ€dd att det blivit lite mycket âickeölâ
StÀmmer!Tror @Jeser90 hade en sÄn ett tag va? Förstod att du tyckte det var bra pang för pengen?
ErkÀnn att du rent ur sagt skulle vilja ha en kanin att fotografera tillsammans med G'naDu visade ju hönsen pÄ nÄn tidigare bild ocksÄ dÀr nÄn klocka blev höns-approved. Var det Rangemannen? SÄ denna gÄng var bara för att sprida lite skratt
Allt som ger lite dynamik till bakgrunden Àr vÀlkommetErkÀnn att du rent ur sagt skulle vilja ha en kanin att fotografera tillsammans med G'na
Snygg den dÀr.HÀr ligger Dunderklumpen och mumsar ljus. FrÄn blinkande CHG till M pÄ nÄgra timmar. FÄr ligga över natten o mumsa vidare
Rekommenderar en GXW-56-1BJF! GÄr Àven att se tiden pÄ denDom röda detaljerna gör sÄ grymt mycket Har kollat efter en 56a ett tag.men inte velat ha helsvart, som verkar va vanligast förekommande..
Tack sjÀlv! Kul att du gillar den! Fint skick va?Dunderklumpen har landat
Nu ska den fÄ smaka pÄ laddlampan som ocksÄ damp in frÄn Amazonas idag
Tack @Daion för affÀren
Tack för vÀnliga ord! Kul att kunna sprida lite glÀdje!
Ha ha, ja, vi fÄr hoppas jag hittar dem, har letat idag igen och hoppas finna dem dÄ jag Àven söker ett speciellt klockband som gömt sig.Snygg den dÀr.
@Daion har ju ett lager av spÀnnande klockor, man lÀngtar ju tills de tvÄ bortsprungna lÄdorna hittas, sÄ man fÄr se vad som finns dÀr
Letade om just en sÄn med positiva displayen, men dom vÀxer inte heller pÄ trÀd precis.. Vare sig GX eller GXWn...Rekommenderar en GXW-56-1BJF! GÄr Àven att se tiden pÄ den