• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det roligaste jag vet Àr att köpa presenter till mig sjÀlv. :) Grattis!

Tack sĂ„ mycket 🙏 och jag hĂ„ller helt med dig 😉. Blir sĂ€llan fel nĂ€r man fĂ„r ”unna” sig sjĂ€lv lite presenter đŸ„ł.
Jag lĂ€ste om ett par som hade ett ganska kul upplĂ€gg vid jul dĂ€r man köpte det man sjĂ€lv ville ha men gav det till sin partner i julklapp. Man fĂ„r precis det man önskar sig och det blir ett roligt tillfĂ€lle dĂ„ man unnar bĂ„de sig sjĂ€lv men Ă€ven sin respektive pĂ„ sĂ€tt och vis och man kan glĂ€djas över den andres unnande pĂ„ ett helt annat sĂ€tt jĂ€mfört med det sedvanliga ointresset man möts av. 👍
SlÀnger upp en stulen bild frÄn mitt arkiv
ODP_7084_600x600.jpg
Den röda Ă€r đŸ”„đŸ”„đŸ”„ Finns den kvar i samlingen? â˜ș Det kĂ€nns som att det Ă€r vĂ€ldigt sĂ€llan man stöter pĂ„ den i forumet.

Nu skulle jag vilja be om tips frÄn er. Efterlyser en square med multiband och solar, vilken Àr en bra inkörsport? Vad sitter ni pÄ hemma som skall avyttras? Gör ingenting om den Àr lite crazy i fÀrgval.

Kolla nĂ„gon av GW-B5600 eller GW-M5610😃

Blir inte mer prisvÀrt Àn sÄ :cool:
Men magiskt! Grymt, tackar! Den Àr fasiken inte dum den dÀr!
Ni som ÀndÄ har koll, finns det nÄgon bra sida med typ tredjeparts-prylar (exempelvis armband) till alla dessa olika modeller, tÀnker just nu frÀmst till min GA-1000. Hittar inte sÄ mycket pÄ ebay eller ali som jag gillar...

ÖvervĂ€ger att eventuellt lĂ„ta denna godbit (tidigare keeper) vandra vidare. Är sugen pĂ„ en GG-B100 (â˜ïžđŸ€€) eller GST-B200. Byter gĂ€rna annars ren försĂ€ljning. Varit nĂ„gra som flaggat sug efter Rangeman sĂ„ jag lĂ€gger upp hĂ€r innan annons kommer ut.

PMa vid intresse.
Toppskick (för att undvika nyskick). Enda att anmÀrka pÄ Àr keepern som Àr repig. Nyköpt i slutet av november.

Edit: Vips! Borta med vinden!

PXL_20210204_085543594.jpg

Senast Àndrad:
ÖvervĂ€ger att eventuellt lĂ„ta denna godbit (tidigare keeper) vandra vidare. Är sugen pĂ„ en GG-B100 (â˜ïžđŸ€€) eller GST-B200. Byter gĂ€rna annars ren försĂ€ljning. Varit nĂ„gra som flaggat sug efter Rangeman sĂ„ jag lĂ€gger upp hĂ€r innan annons kommer ut.

PMa vid intresse.
Toppskick (för att undvika nyskick). Enda att anmÀrka pÄ Àr keepern som Àr repig. Nyköpt i slutet av november.

PXL_20210204_085543594.jpg
Haha :) GG-B100 Àr fiiiiiiin.
NÄgon bild till för att tippa dig över kanten kanske ;)
2021-02-04 09.16.03.jpg

Tillbaka
Topp