• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hemmakneg

IMG_20210204_100132.jpg

ÖvervĂ€ger att eventuellt lĂ„ta denna godbit (tidigare keeper) vandra vidare. Är sugen pĂ„ en GG-B100 (â˜ïžđŸ€€) eller GST-B200. Byter gĂ€rna annars ren försĂ€ljning. Varit nĂ„gra som flaggat sug efter Rangeman sĂ„ jag lĂ€gger upp hĂ€r innan annons kommer ut.

PMa vid intresse.
Toppskick (för att undvika nyskick). Enda att anmÀrka pÄ Àr keepern som Àr repig. Nyköpt i slutet av november.

PXL_20210204_085543594.jpg
Jag vĂ„gar inte köpa en igen för dĂ„ avstannar klockrotationen... 😯

ÖvervĂ€ger att eventuellt lĂ„ta denna godbit (tidigare keeper) vandra vidare. Är sugen pĂ„ en GG-B100 (â˜ïžđŸ€€) eller GST-B200. Byter gĂ€rna annars ren försĂ€ljning. Varit nĂ„gra som flaggat sug efter Rangeman sĂ„ jag lĂ€gger upp hĂ€r innan annons kommer ut.

PMa vid intresse.
Toppskick (för att undvika nyskick). Enda att anmÀrka pÄ Àr keepern som Àr repig. Nyköpt i slutet av november.

Edit: Vips! Borta med vinden!

PXL_20210204_085543594.jpg
Faaan when I snooze I lose :arghh::banghead:

Söker nedstÄende
  • G-shock GW-5000
  • GG-B100 Köpt
  • G-9300 / GW-9300
  • GW-9400

Nytt för dagen frÄn @Jaggis
IMG_20210204_102941.jpg

Senast Àndrad:
HÀr gÄr det undan, borta en dag frÄn trÄden och har missat ett helg gÀng sidor o_O
Idag skiner solen, passar pÄ att ladda lite sen blir det en promenad pÄ sjön dÀr jag bor. Hoppas pÄ leverans i februari av en mycket cool G, vi fÄr se! Blir den första av sitt slag hÀr. Mer kan jag inte sÀga just nu ;)
20210204_123334.jpg

Tillbaka
Topp