Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ska den, det ligger och vÀntar i lÄdan pÄ att vÄrsolen ska titta fram. Det svarta bandet har guldspÀnne och keeper sÄ det inte blir helt fel.Ska inte den modellen ha leopardband?
Du fÄr matcha den med Snöblus m/62Vintersoldat klocka.
Dock kan jag inte matcha klÀderna med den. Bitande kallt idag!
Vintersoldat klocka.
Du fÄr matcha den med Snöblus m/62
Ni som sÀljer Ä köper mycket, Àr det internt hÀr pÄ forumet eller ks köp Ä sÀlj / tradera?
Det blir en tur till ICA ikvÀll
If it gets the job done!Fattigmans - Solar Watch Charger
Bra pris pÄ den.Det var inget fel pÄ det hÀr priset!
Sett dom för 4.4' tidigare och tyckt det varit bra, det hÀr Àr nÀstan för bra. Har ingen koll pÄ butiken dock. Men betalar man med Klarna Àr man ju safe.
Ja, man undrar hur fan det dÀr funkar. Den limiterade svarta Àr mycket billigare Àn den vanliga svarta. Mycket mÀrkligt.Bra pris pÄ den.
Lite som GWF-D1000B-1LTD Frogman var billigare Àn standard D1000B. Konstigt...
Det var inget fel pÄ det hÀr priset!
Sett dom för 4.4' tidigare och tyckt det varit bra, det hÀr Àr nÀstan för bra. Har ingen koll pÄ butiken dock. Men betalar man med Klarna Àr man ju safe.
Sluta nu, den dÀr vill jag haaa!
Det hÀr forumet alltsÄ
Aldrig varit intresserad av GW-M5610B tidigare ...men Àr det nÄgon som har en jÀmförelsebild mot nÄgon annan G-Shock?
Typ mot GW-9400 eller GWG-1000?
Ja, man fÄr ju fan hoppas det. Annars Àr det en riktigt trist LE. En korthÄllare liksom .Undrar om nedanstÄende lÄt spelas nÀr man öppnar boxen ?
Skulle passa perfektVintersoldat klocka.
Har du fÄtt lÀnken justerad Àn dÄ?Sluta nu, den dÀr vill jag haaa!
Nej, Àr snuvig sÄ hÄller mig inne i dessa tider vi lever i nu. Jag fÄr snÀllt vÀnta men lÀngtar!Har du fÄtt lÀnken justerad Àn dÄ?
Kör Porter!Jaha, det hÀr var vÀl inte mitt mest genomtÀnkta köp. Tips pÄ vad man kan göra med den? Porter Àr ett alternativ.
NÄn ShockWiZbroder som vet ifall det gÄr att fÄ pip varje timme?
Ruggit nöjd i övrigt
Megatack!!!GÄ in pÄ alarm och scrolla fram till SIG
Hur kan man vilja ha den funktionen pÄ?!Megatack!!!
Den ser ju inte jÀtteliten ut..