Fyrkanten? Jo, den bÀrs ju som ett 36mm dressur.Den ser ju inte jÀtteliten ut..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fyrkanten? Jo, den bÀrs ju som ett 36mm dressur.Den ser ju inte jÀtteliten ut..
Har den pÄ pÄ alla klockor som har den funktionen.Hur kan man vilja ha den funktionen pÄ?!
Under arbetsdagen tycker jag det Àr nice, sÄ man inte sitter och möglar pÄ kontoret för lÀnge.Hur kan man vilja ha den funktionen pÄ?!
FörstÄr de svÄrt för er Gshock narkomaner med 7-14 shockarHur kan man vilja ha den funktionen pÄ?!
Inte jag, hade det i början men dÄ var det som en jÀkla kör över hela huset, nÀr 9-10 klockor pep ungefÀr samtidigt. SÄ nu sÀtter jag pÄ det pÄ den jag anvÀnder.Har den pÄ pÄ alla klockor som har den funktionen.
Exakt, se mitt svar ovanFörstÄr de svÄrt för er Gshock narkomaner med 7-14 shockar
ska det ocksÄ va en punkt till GTG:n, vid vilken Älder Àr det ok att börja anvÀnda timsignalen?Visste inte att vi hade ett gÀng sjuttioplussare hÀr i trÄden
LÄter (höhö) som ett utmÀrkt sÀtt att hÄlla koll pÄ att de Àr vÀlsynkade!Inte jag, hade det i början men dÄ var det som en jÀkla kör över hela huset, nÀr 9-10 klockor pep ungefÀr samtidigt. SÄ nu sÀtter jag pÄ det pÄ den jag anvÀnder.
BlÀstra?Jaha, det hÀr var vÀl inte mitt mest genomtÀnkta köp. Tips pÄ vad man kan göra med den? Porter Àr ett alternativ.
Ja de som har Multiband, men de övriga....LÄter (höhö) som ett utmÀrkt sÀtt att hÄlla koll pÄ att de Àr vÀlsynkade!
KanonfinDĂ„ var denna goding framme .
Megatack!!!
Hur kan man vilja ha den funktionen pÄ?!
Ălskar den funktionen, bara synd att den inte automatisk kan vara tyst under sovtimmarna. Jag anvĂ€nder den för att bli pĂ„mind om att antingen gĂ„ up frĂ„n kontorsstolen och röra pĂ„ mig eller sĂ„ har jag ett möte som börjarHur kan man vilja ha den funktionen pĂ„?!
JagNo problemos !
Var en diskussion i höstas om detta, kommer inte ihÄg vem som föresprÄkade det dÄ men jag blev omvÀnd iaf
Undra om han tror det pÄ riktigtNÄn mer som har en limited edition 3229?
Jag vill tipsa om en annons pÄ Blocket: Casio G-SHOCK Limited Edition nr.3229 https://www.blocket.se/vi/95017214.htm
Vad heter modellen? Finns den med mb6 och tough solar? JÀtte fina fÀrgerNÄn ShockWiZbroder som vet ifall det gÄr att fÄ pip varje timme?
Ruggit nöjd i övrigt
Gjorde om min sÄhÀr. Hade sÄklart oanvÀnda delar hemma som den horder man Àr.Jaha, det hÀr var vÀl inte mitt mest genomtÀnkta köp. Tips pÄ vad man kan göra med den? Porter Àr ett alternativ.
Har det pÄ alla mina G's! Jag gillar det.Hur kan man vilja ha den funktionen pÄ?!
Du Àr som den trotsiga tonÄringen hÀr med alla "Àldre-Àldre"Visste inte att vi hade ett gÀng sjuttioplussare hÀr i trÄden
Oj, skulle inte vÄga, tÀnk om alla 20 GŽs hÄller pÄ att lÄta hemma pÄ en gÄng varje timme. Frugan skulle strypa mig haha.Har det pÄ alla mina G's! Jag gillar det.
Haha, riktigt jĂ€kla skön funktion ju! Ălskar den. TyvĂ€rr Ă€r jag för lat för att stĂ€nga av den varje kvĂ€ll innan lĂ€ggdax sĂ„ den blir aldrig anvĂ€nd.Hur kan man vilja ha den funktionen pĂ„?!
Det hÀr forumet alltsÄ
Aldrig varit intresserad av GW-M5610B tidigare ...men Àr det nÄgon som har en jÀmförelsebild mot nÄgon annan G-Shock?
Typ mot GW-9400 eller GWG-1000?