Agnbyâ
Silver
Vet inte om jag vÄgar
Ingen hÀr som planerar att avyttra sin GW-M5610 med positiv display...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om jag vÄgar
Det tycker jag med, vi behöver fler blÀstrade. Finns vÀl inte fler Àn tre-fyra stycken hÀr pÄ forumet?BlÀstra?
Den Àr inte sÄ poppis faktiskt.Mudmaster GG-1000 syns den ibland av alla mudmasters som postas?
British army, den Àr bra den
Tack! Sorry vet inte de hÀr med solar och mb6 men nedan bild har du ref#Vad heter modellen? Finns den med mb6 och tough solar? JÀtte fina fÀrger
Grym klocka, grattis! Jag var sugen pÄ den dÄ jag inte vÄgar anvÀnda min Maharishi efter den blivit ett konstaterat samlarobjekt och dÄ jag Àr en notorisk samlare sÀtter sÄna uppenbarelser kÀppar i hjulen för mig.Bjuder pÄ en bild mitt i den heta pip-debatten
Fender Stratocaster Classic Series 70s, fet headstock och bullet tross rodGrym klocka, grattis! Jag var sugen pÄ den dÄ jag inte vÄgar anvÀnda min Maharishi efter den blivit ett konstaterat samlarobjekt och dÄ jag Àr en notorisk samlare sÀtter sÄna uppenbarelser kÀppar i hjulen för mig.
OT: Galen samlare som jag Àr (Àven dÄ av gitarrer) sÄ Àr jag sÄ nyfiken pÄ att fÄ veta vad det Àr för gura du har dÀr?
Grattis pÄ dagen! Hur mÄnga DW-5035D hade du egentligen?Nu dags för födelsedagsmat dÄ min fru varit sÄ snÀll (vilket hon alltid Àr iofs) att ha lagat fetaostpaj, sallad och vitlöksbröd. Mums!
à terkommer senare till forumet enligt min numera invanda kvÀllsrutin.
Bild pÄ dagens G som fick ta över handledsplatsen efter att en Enzo varit dÀr tidigare. Jycken och paddan (med klocksnack) i knÀt sittande i favoritfÄtöljen. Kan det bli bÀttre?
Visste inte att vi hade ett gÀng sjuttioplussare hÀr i trÄden
GrattisNu dags för födelsedagsmat dÄ min fru varit sÄ snÀll (vilket hon alltid Àr iofs) att ha lagat fetaostpaj, sallad och vitlöksbröd. Mums!
Bild pÄ dagens G som fick ta över handledsplatsen efter att en Enzo varit dÀr tidigare. Jycken och paddan (med klocksnack) i knÀt sittande i favoritfÄtöljen. Kan det bli bÀttre?
Nu dags för födelsedagsmat dÄ min fru varit sÄ snÀll (vilket hon alltid Àr iofs) att ha lagat fetaostpaj, sallad och vitlöksbröd. Mums!
Trumla?Jaha, det hÀr var vÀl inte mitt mest genomtÀnkta köp. Tips pÄ vad man kan göra med den? Porter Àr ett alternativ.
Nu dags för födelsedagsmat dÄ min fru varit sÄ snÀll (vilket hon alltid Àr iofs) att ha lagat fetaostpaj, sallad och vitlöksbröd. Mums!
Trumla?
Nej jag misstÀnkte nÀstan det eftersom jag sÀllan ser den pÄ bild hÀrDen Àr inte sÄ poppis faktiskt.
Ah, hÀrligt, fin gitarr! SÀkert trevlig att spela pÄ!Fender Stratocaster Classic Series 70s, fet headstock och bullet tross rod
He he, jag hade tvÄ sÄ numera Àr det en kvar. Du vet, samlarutgÄvor av KS modell, dÄ slog samlarnerven till.Grattis pÄ dagen! Hur mÄnga DW-5035D hade du egentligen?
Grattis
Ja, det Àr en favorit!Grattis! Kalasbra val.
Ha den Àran, grattis!
Grattis pÄ födelsedagen
Skicka hit band och bezel sÄ ska jag blÀstra den Ät digJaha, det hÀr var vÀl inte mitt mest genomtÀnkta köp. Tips pÄ vad man kan göra med den? Porter Àr ett alternativ.
Stort GRATTIS pÄ din dagNu dags för födelsedagsmat dÄ min fru varit sÄ snÀll (vilket hon alltid Àr iofs) att ha lagat fetaostpaj, sallad och vitlöksbröd. Mums!
Stort tack!Typiskt att man mÄste jobba... Tar ju en evighet att komma ikapp i trÄden
Skicka hit band och bezel sÄ ska jag blÀstra den Ät dig
Stort GRATTIS pÄ din dag
Snyggt jobbat! Fina pjĂ€ser!Ă tta nya Gâs pĂ„ mindre Ă€n en mĂ„nad. Undra var 2021 ska sluta
Grattis!Nu dags för födelsedagsmat dÄ min fru varit sÄ snÀll (vilket hon alltid Àr iofs) att ha lagat fetaostpaj, sallad och vitlöksbröd. Mums!