Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt frÀsch.Godnatt! SjÀlv nattsuddar jag lite som vanligt!
Tack! Ja, den Àr fin men tyvÀrr som med sÄ mÄnga andra av mina klockor har den aldrig fÄtt komma ut. Inte en enda gÄng har jag haft den pÄ handleden. KÀnns inte snÀllt mot denna vackra G.Den var riktigt frÀsch.
Jag har originalklĂ€der till den i svart. Intresserad?Ăr det nĂ„gon som sitter pĂ„ bezel och band till en GW-9400 som man vill sĂ€lja?
Ăr den inte Ă€nnu lite större Ă€n GWG-1000? Det tror jag gör att det jobbar lite i motvind.GPW-1000 Ă€r lĂ€cker men förbisedd tycker jag. Gillar den skarpt.
Tack men orginalklÀderna ska vara fina sÄ det behövs inte.Jag har originalklÀder till den i svart. Intresserad?
Klipp o klistra en bild frÄn den dÀr sidan vetja Vissa har inte hoppat pÄ flugan Insta
Fin fÀrg, Àr svag för militÀrgrönGodmorgon!
Wow, den Ă€r ju riktigt mycket snyggare Ă€n den med positivt display. Hur Ă€r den att lĂ€sa av?Godmorgon . Ănskar alla en skön fredag och en riktigt trevlig helg !
Tycker den Àr riktigt stilren som helsvart men i mörker/dÄlig belysning Àr den dessvÀrre svÄr att lÀsa av . Bra bakgrundsbelysning iallafall .Wow, den Àr ju riktigt mycket snyggare Àn den med positivt display. Hur Àr den att lÀsa av?
Ahhh. Bling-bling Deluxe
Kan man lugnt sÀgaAhhh. Bling-bling Deluxe
Tack sjÀlv!
Har dom ens satt ett pris pÄ en sÄn?Kan man lugnt sÀga
Har dom ens satt ett pris pÄ en sÄn?
Ohhh. Som hittat. Skulle man handlat den hade man blivit OWG pÄ riktigt och hemlös samtidigt
Prioriteringar, hade det varit sommar sÄ hade det inte varit sÄ svÄrt. Nu Àr det i kallaste laget att tÀlta.Ohhh. Som hittat. Skulle man handlat den hade man blivit OWG pÄ riktigt och hemlös samtidigt
One Thing Guy.Ohhh. Som hittat. Skulle man handlat den hade man blivit OWG pÄ riktigt och hemlös samtidigt
Och frulös...Ohhh. Som hittat. Skulle man handlat den hade man blivit OWG pÄ riktigt och hemlös samtidigt
Antar att du inte fortfarande stÄr och vÀljer men jag röstar grÄttOkej, svart eller grÄ idag?
Godmorgon . Ănskar alla en skön fredag och en riktigt trevlig helg !
Tack sÄ mycket .Snygg!!