Har begÀrt ett pris, sÄ fÄr se vad dom svararHar dom ens satt ett pris pÄ en sÄn?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har begÀrt ett pris, sÄ fÄr se vad dom svararHar dom ens satt ett pris pÄ en sÄn?
Blev faktiskt ingen av dom, fick lov att ta pÄ mig en annan jag inte haft pÄ mig pÄ lÀnge, OBS!!!! ej en G-Shock heheAntar att du inte fortfarande stÄr och vÀljer men jag röstar grÄtt
I know the feeling. Visst kÀnns det som man syndar och mÄste ursÀkta sigBlev faktiskt ingen av dom, fick lov att ta pÄ mig en annan jag inte haft pÄ mig pÄ lÀnge, OBS!!!! ej en G-Shock hehe
Haha ja har ju egentligen bara fastnat hÀr inne pga att jag har min Omega pÄ service behövde liksom nÄgot snabbt och roligt tills vidare. Dom andra icke G-shocks jag har hemma passade inte just dom dagarna dÄ jag rÄkade köpa G-shocksenI know the feeling. Visst kÀnns det som man syndar och mÄste ursÀkta sig
Finns ingen Baby-G i vÀrlden som kunna rÀdda hem den situationen...Och frulös...
Du fÄr göra som vanligt dÄ och sÀga att den "bara kostade tvÄtusen" och hon ska bli litet arg för att du lagt sÄ mycket pengar pÄ en klocka...Finns ingen Baby-G i vÀrlden som kunna rÀdda hem den situationen...
"-Du Àlskling, Jag har köpt en klocka till.. Den kostade bara strax över miljonen... "
MisstÀnker att hennes svar hade blivit typ " HÀr Àr skilsmÀssopapprena, Tack och hej!"
IstÀllet för att elda pÄ Rangemannen sÄ sÄ kan vi byta mot ett knippe vedKörde förbi Masthugget igÄr och svÀngde in pÄ Röda StjÀrnan, kollade runt och kom ihÄg @Fujoor och hans Buschcraft... kom hem 299 kr fattigare och en Bush M8.
Synd att det Àr -12 ute sÄ den fÄr ligga nedpackad i min Subba tills det i alla fall blir ensiffrigt ute...
Rangeman kokar upp vattnet med sin karisma. Ingen eld behövsIstÀllet för att elda pÄ Rangemannen sÄ sÄ kan vi byta mot ett knippe ved
Ah nice! JÀkla bra pris! Kan lÀgga upp lite gear sen jag ocksÄ. Har en pryl som jag vet att @MaBr hade blivit Avis pÄKörde förbi Masthugget igÄr och svÀngde in pÄ Röda StjÀrnan, kollade runt och kom ihÄg @Fujoor och hans Buschcraft... kom hem 299 kr fattigare och en Bush M8.
Synd att det Àr -12 ute sÄ den fÄr ligga nedpackad i min Subba tills det i alla fall blir ensiffrigt ute...
Rangeman kokar upp vattnet med sin karisma. Ingen eld behövs
Men du mÄste ju inviga din nya miniugn snart.Rangeman Àr sÄ het att varken tÀndare, eldstÄl eller stormtÀndstickor behövs...
elden gör upp sig sjÀlv och soppan kokar upp av rena förskrÀckelsen nÀr Rangemannen nÀrmar sig...
Till salu alltsÄ? Skicka gÀrna pm isfSista klockan ut, det vill,sÀga nummer 4, den kÀnner nog alla igen
Den Àr i full set med allt den kom med inkl KS kortet
Kul frÄga! Mina köp försöker vara sÄ genomtÀnkta som möjligt, mest för att undvika att kÀnna besvikelse vid leverans.Hörni, hur gör ni kring era klockköp?
jag vet ju att @Lord_tito88 har en klockbudget, dÀr jag förstÄtt det som att det finns ett tak och Àr taket nÄtt sÄ behöver nÄgon avyttras innan ny köpa in.
Hur gör ni andra? Har ni nÄn strategi?
Min egen strategi Àr ingen strategi. Jag har inte rÀknat och jag tror det Àr för att jag inte har nÄgra direkta dyrgripar. Men mÄnga bÀckar smÄ...
LÀgger med en bild sÄ ser inlÀgget trevligare ut.
NĂ€, tycker tvĂ€rtom, se bara pĂ„ bilden.Ăr den inte Ă€nnu lite större Ă€n GWG-1000? Det tror jag gör att det jobbar lite i motvind.
TÀnkte mest pÄ lÀngden lug to lug, inte tavlan. Men de Àr kanske rÀtt snarlika dÀr?NÀ, tycker tvÀrtom, se bara pÄ bilden.
Tror det Ă€r en vanesak till stor del, tar upp stridsropet KĂĂĂĂP.TĂ€nkte mest pĂ„ lĂ€ngden lug to lug, inte tavlan. Men de Ă€r kanske rĂ€tt snarlika dĂ€r?
PÄ mig Àr iaf bÀgge för stora.
Now weÂŽre snacking!!Tror det Ă€r en vanesak till stor del, tar upp stridsropet KĂĂĂĂP.
Tror det Ă€r en vanesak till stor del, tar upp stridsropet KĂĂĂĂP.
I detta fall med 15,2 cm handled fÄr inga stridsrop i vÀlden mig att köpa sÄ stora klockor. TyvÀrr ska tillÀggas för nog fan vill jag ha GWG-1000 alltNow weŽre snacking!!
*Two Thing GuyOne Thing Guy.