Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det gick bra, sÄldes igÄr.Hur gick det med den svarta?
Ett steg nÀrmare titanaren
Den Àr riktig bra. Funkar till allt. Bra negativ display oxÄNya gymklockan. DW-5600BB
Sex appeal.UrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
Snyggt! à ngrar mig redanPaketöppning idag. Blev lovad en vÀlpackad gshock i gott skick, och det kan jag lova att jag fick. Stort tack @Buenaventura
ExaktHur gick det med den svarta?
Ett steg nÀrmare titanaren
OÀndlig batteritidUrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
Just nu fÄr jag sÀga att den faktiskt hÀnger löst men den mÄste vÀl ÀndÄ fÄ en chans Ätminstone.Det gÄr undan! à ker rainbow toad snart ocksÄ?
GÄr det att fÄ en bild pÄ baksidan?Just nu fÄr jag sÀga att den faktiskt hÀnger löst men den mÄste vÀl ÀndÄ fÄ en chans Ätminstone.
Du stĂ„r först pĂ„ kö om jag sĂ€ljer. Ăr dock jĂ€vligt dĂ„ligt pĂ„ att komma till skott och sĂ€lja....Snyggt! Ă ngrar mig redan
Blir det stÄlisen till OWG mars?OÀndlig batteritid
Ăr inte hos dem just nu men om en stund!GĂ„r det att fĂ„ en bild pĂ„ baksidan?
HÀnger löst nÄgra timmar efter unboxingJust nu fÄr jag sÀga att den faktiskt hÀnger löst men den mÄste vÀl ÀndÄ fÄ en chans Ätminstone.
Det lÄter inget vidare alls stackars grodanHÀnger löst nÄgra timmar efter unboxing
Hmmm kom pÄ att jag behöver min gbx100 till skidÄkningen. Vet fan inte hur det ska gÄ till. StÄlis Àr inte helt rÀtt nÀr det kommer till trÀningBlir det stÄlisen till OWG mars?
Ja jag lÀser om mÄnga andra i din sits som har trÀningsklockor och bekymmer under marsHmmm kom pÄ att jag behöver min gbx100 till skidÄkningen. Vet fan inte hur det ska gÄ till. StÄlis Àr inte helt rÀtt nÀr det kommer till trÀning
Pulshöjande utan att behöva lyfta ett finger.UrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
Smartwatch Àr en gadget. G shock Àr en ikonisk tuff klockaUrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
HÄller helt med. Otroligt stor, men funkade ÀndÄ helt ok med skjorta. Gammal bild för illustrationKlart du mÄste testa en. Den Àr förvÄnansvÀrt bekvÀm trots sin storlek
G-shock connectedVa heter appen?
Okej! TackDet gick bra, sÄldes igÄr.
Ingenting egentligen. Det Àr bara en nostalgisk och kÀnslomÀssig grej. Personligen Àr jag inte det minsta sugen pÄ en smartwatch som egentligen inte Àr en klocka utan en telefon pÄ armen.UrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
StöttÄligheten möjligtvis. FunktionsmÀssigt Àr smartklockan överlÀgsen.UrsÀkta min okunnighet, men vad för funktioner har G-shock stÄlisen att erbjuda som en smartwatch inte kan erbjuda?
Sen vill inte jag ha en massa notifieringar i klockan och pallar inte en apparat till som jÀmt ska laddas...StöttÄligheten möjligtvis. FunktionsmÀssigt Àr smartklockan överlÀgsen.